母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8341#
發表於 08-3-26 08:30 |只看該作者
Cyntoby,

多謝關心, 現早餐中, 過埋今個week認該會好些, 不用咁趕!

原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 00:21 發表

kei kei 冇事就好喇, 妳都唔好太搏, 妳都唔係好番好耐咋, 小心身體, 保重呀!!!!!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


8342#
發表於 08-3-26 09:34 |只看該作者
jshoppers 呢兩日又免運費嘞! 不過啲貨唔係好多款, 同埋啲 yen 真係貴咗好多.


大宅

積分: 2233


8343#
發表於 08-3-26 09:52 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 00:21 發表


kei kei 冇事就好喇, 妳都唔好太搏, 妳都唔係好番好耐咋, 小心身體, 保重呀!!!!!


Poor KeiKei and Strawberrys. I think you must got no sleep at night due to KeiKei's fever.


大宅

積分: 2233


8344#
發表於 08-3-26 10:05 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-26 00:12 發表
真係 lar.

Wa! 05C9 Night Club Reopen again law!


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8345#
發表於 08-3-26 10:10 |只看該作者
Morning Diaperb,

I woke up at 2:00am and fell asleep at 3:30am on Monday night.

Last night, slept at 12:00am but woke up at 6:00am.

I will go to bed early if I have no OT this week. Hope everything will be smooth after tomorrow meeting with our super boss.

原文章由 diaperb 於 08-3-26 09:52 發表

Poor KeiKei and Strawberrys. I think you must got no sleep at night due to KeiKei's fever.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2273


8346#
發表於 08-3-26 10:10 |只看該作者
唉.....依兩晚訓得好差.


男爵府

積分: 6033


8347#
發表於 08-3-26 10:21 |只看該作者
Morning all 05 sisters,

Poor Kei Kei & Strawberrys Hope everything will be fine after this busy week.

今朝仲未見 2hma 唔知 Little Hughes 昨晚諗通o左未, 捨得同 2hma 分離??

fsy,

如果唔係 hellocandy 都唔會話將 shopping queen 個寶座交俾壞人 ma la.

diapaerb,

可能大家都仲好 holiday mood, 所以 night clubbing 又試興旺掛

[ 本文章最後由 nan_nan 於 08-3-26 10:33 編輯 ]


男爵府

積分: 6033


8348#
發表於 08-3-26 10:26 |只看該作者
攪咩訓得唔好? 莫非妳都 ......

原文章由 go4baby 於 08-3-26 10:10 發表
唉.....依兩晚訓得好差.


男爵府

積分: 8470


8349#
發表於 08-3-26 10:29 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-26 10:10 發表
唉.....依兩晚訓得好差.


有心事乎?


大宅

積分: 2233


8350#
發表於 08-3-26 10:34 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-25 15:51 發表
都希望係自己過份擔心 la. 其實自已成日都阿 Q 咁諗, 可能因為妹妹係早產 b, 各項分展 e 生都比較嚴緊, 所以未嘗係一件壞事來掛.

Don't worry so much, I guess when she grow up to a certain age, her development will be quite same with the other child. My stepmon is a very good example, she even a very smart girl.


男爵府

積分: 8470


8351#
發表於 08-3-26 10:36 |只看該作者
vip c9,

呢幾日咁好可以貢上黎既? little little 無要你陪咩?

點呀你, 有無咩唔舒服既反應呀?


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8352#
發表於 08-3-26 10:39 |只看該作者
我呢幾排都訓得好差.好唔想返工﹐仲要等多6個星期﹗

原文章由 fsy 於 08-3-26 10:29 發表


有心事乎?


男爵府

積分: 6033


8353#
發表於 08-3-26 10:40 |只看該作者
希望成妳貴言 la, smart or 唔 smart 都唔緊要, 最緊要係各樣發展都正常咁我就心滿意足 lu.

原文章由 diaperb 於 08-3-26 10:34 發表

Don't worry so much, I guess when she grow up to a certain age, her development will be quite same with the other child. My stepmon is a very good example, she even a very smart girl.


大宅

積分: 4784


8354#
發表於 08-3-26 10:42 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 08-3-26 10:39 發表
我呢幾排都訓得好差.好唔想返工﹐仲要等多6個星期﹗


妳都好快轉入直路, 快到終點啦, 放鬆d.........


大宅

積分: 2273


8355#
發表於 08-3-26 10:43 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 10:29 發表


有心事乎?


M 仲未到但我好想佢到.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8356#
發表於 08-3-26 10:44 |只看該作者
你會唔會joinVIP阿﹖

原文章由 go4baby 於 08-3-26 10:43 發表


M 仲未到但我好想佢到.


大宅

積分: 4784


8357#
發表於 08-3-26 10:45 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-26 10:21 發表

今朝仲未見 2hma 唔知 Little Hughes 昨晚諗通o左未, 捨得同 2hma 分離??



剛 send 咗 SMS 比佢, 睇下佢有冇時間回電先..........
(因為我唔識用手機打中文, 在公司用腦出方便d)


男爵府

積分: 6033


8358#
發表於 08-3-26 10:47 |只看該作者
真係俾妳嚇親, 細晴大個o左好多 bor, 眼大大, 好靚女, 頭髮又好多. 點解妳o地個個 bb 都大個o左咁多, 但我仲成日覺得大晴無咩點大倒o既, 係咪做阿 ma o既角度係會唔同 d o架呢

晴 ma,

上次妳介紹隻 barney 唔知咩 u can be anything o既, 昨晚我見屋企有就試o下開俾大晴睇. 點知 ..... 佢一睇簡直迷上, 成晚睇住眼都唔眨. 到 barney 唱 I love U 時, 佢就喊到好似劏豬咁 最後, 我同晴 pa 起碼用o左 20 mins 先攪得佢掂

原文章由 ivyscyip 於 08-3-26 10:39 發表
我呢幾排都訓得好差.好唔想返工﹐仲要等多6個星期﹗


男爵府

積分: 8470


8359#
發表於 08-3-26 10:48 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-26 10:43 發表


M 仲未到但我好想佢到.


睇黎 vip c9 有人陪咯


男爵府

積分: 6033


8360#
發表於 08-3-26 10:50 |只看該作者
咪咁 la. 阿樹多個伴唔好咩. 都話到時妳o地會覺得 double sweet sweet.

原文章由 go4baby 於 08-3-26 10:43 發表


M 仲未到但我好想佢到.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo