想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22720


8341#
發表於 05-3-31 11:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

:lol: :lol:

March 寫道:
mon,
咁不如你叫你姑奶個印印用印尼文寫幾個菜過我個蠢工呀.


子爵府

積分: 10672


8342#
發表於 05-3-31 11:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

材料:
牛尾 1 條 , 甘笋 2 個 , 番茄 2 個 , 洋蔥 1 個 , 胡椒 10 粒 , 南薑 2 片 , 片糖少許 , 鹽 1/2 茶匙

做法:
1. 牛尾去皮 , 斬件洗淨 , 出水瀝乾備用

2. 甘笋 , 番茄同洋蔥去皮切塊

3. 燒滾油鑊 , 落油一湯匙爆香洋蔥 , 再放入牛尾炒香 , 倒 入清水適量 , 胡椒粒同南薑煲至牛尾 7 成熟 , 最後加入番茄 , 洋蔥同甘笋煮至焾 , 落片糖同鹽調味便成

小貼士:
牛肉加薑一齊煲會比較易焾


子爵府

積分: 10672


8343#
發表於 05-3-31 11:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March

你 個 係 印 印 黎 架 , 我 上 次 換 左 本 煲 湯 書 , 有 印 呢 文 架 , 如 果 你 要 , 我 印 比 你 丫


子爵府

積分: 10854


8344#
發表於 05-3-31 11:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

winnie, 明天點交收, 一係我放工去金鐘比你, 如何

BeBu


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8345#
發表於 05-3-31 11:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911,
我搵到七喜個電話啦,唔該晒.

mon,
等陣你同佢地食飯,你幫我問下jojo 識唔識煮牛尾湯同鼓油雞呀. 我已經計劃好,sat 自己燉湯跟住煮下蒸水旦,鼓油雞同煎魚,跟住mon 煮牛尾湯同埋未唸到咩送...


子爵府

積分: 10672


8346#
發表於 05-3-31 11:55 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March

煲 呢 類 西 湯 , 加 左 bay leaf 會 好 味 好 多 架 。

winnieyiu 寫道:
材料:
牛尾 1 條 , 甘笋 2 個 , 番茄 2 個 , 洋蔥 1 個 , 胡椒 10 粒 , 南薑 2 片 , 片糖少許 , 鹽 1/2 茶匙

做法:
1. 牛尾去皮 , 斬件洗淨 , 出水瀝乾備用

2. 甘笋 , 番茄同洋蔥去皮切塊

3. 燒滾油鑊 , 落油一湯匙爆香洋蔥 , 再放入牛尾炒香 , 倒 入清水適量 , 胡椒粒同南薑煲至牛尾 7 成熟 , 最後加入番茄 , 洋蔥同甘笋煮至焾 , 落片糖同鹽調味便成

小貼士:
牛肉加薑一齊煲會比較易焾


侯爵府

積分: 22720


8347#
發表於 05-3-31 11:55 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,

哦...好呀, 乜jojo睇唔到個post咩? 好啦, 一陣我問佢, 晏晝叫佢上黎答你啦.


子爵府

積分: 10672


8348#
發表於 05-3-31 11:58 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

BEBU

吾 得 呀 , 我 聽 日 吾 返 工 呀 , 你 無 睇 PM 咩 ?不 過 我 睇 下 可 吾 可 以 食 晏 果 陣 過 黎 搵 你 丫 , 麻 煩 你 帶 返 公 司 先 丫 , 我 地 再 聯 絡 丫 。 吾 好 意 思 呀 。

bebu 寫道:
winnie, 明天點交收, 一係我放工去金鐘比你, 如何


子爵府

積分: 10854


8349#
發表於 05-3-31 12:00 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

winnie, 唔好意思, 我以為你下午會返公司, 咁你電聯我啦, 如果唔係, 你睇下monday比你仲可唔可以.
BeBu


侯爵府

積分: 22720


8350#
發表於 05-3-31 12:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

[size=x-large]阿米~~


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8351#
發表於 05-3-31 12:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

都好喎. 唔該.

winnieyiu 寫道:
March

你 個 係 印 印 黎 架 , 我 上 次 換 左 本 煲 湯 書 , 有 印 呢 文 架 , 如 果 你 要 , 我 印 比 你 丫


子爵府

積分: 10672


8352#
發表於 05-3-31 12:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March

我 星 期 一 印 比 你 , 不 過 我 驚 fax 吾 清 錯 , 你 pm 果 地 址 比 我 , 我 寄 比 你 丫

March 寫道:
都好喎. 唔該.

[quote]
winnieyiu 寫道:
March

你 個 係 印 印 黎 架 , 我 上 次 換 左 本 煲 湯 書 , 有 印 呢 文 架 , 如 果 你 要 , 我 印 比 你 丫
[/quote]


男爵府

積分: 8452


8353#
發表於 05-3-31 12:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon~~~

[size=x-large]照舊,老麥見~~~!!!


侯爵府

積分: 22720


8354#
發表於 05-3-31 12:09 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,

哦...頭先俾你講一講又想想地食粉添......唔緊要啦, 照舊啦..

皇阿米 寫道:
mon~~~

[size=x-large]照舊,老麥見~~~!!!


子爵府

積分: 10672


8355#
發表於 05-3-31 12:10 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

BEBU

吾 該 晒 , 不 過 你 都 未 話 比 我 聽 幾 多 $$$。

bebu 寫道:
winnie, 唔好意思, 我以為你下午會返公司, 咁你電聯我啦, 如果唔係, 你睇下monday比你仲可唔可以.


侯爵府

積分: 22720


8356#
發表於 05-3-31 12:10 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo, 阿米,
帶手提, 有變動, 請電聯.


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8357#
發表於 05-3-31 12:12 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

winnie,
果湯睇落都okay 唧,但咩叫南薑同bay leaf??

mon,
我見jojo 無蒲頭可能會miss 左嘛...一個唔乖唔溫書咪無人教我囉...


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8358#
發表於 05-3-31 12:15 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

winnie,
都好呀,等陣我pm 地址比你呀.唔該晒.


男爵府

積分: 8452


8359#
發表於 05-3-31 12:17 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....咁果頭有無粉食呀?
Cinnamon 寫道:
阿米,

哦...頭先俾你講一講又想想地食粉添......唔緊要啦, 照舊啦..

[quote]
皇阿米 寫道:
mon~~~

[size=x-large]照舊,老麥見~~~!!!
[/quote]


子爵府

積分: 10672


8360#
發表於 05-3-31 12:20 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March

南 薑 即 係 薑 唶 , bay leaf 係 香 葉 , 呢 ~~~加 落 羅 宋 湯果 d 呢 , 有 無 見 過 呀 , 不 過 要 係 鬼 佬 超 市 如 Place Place 下 面 呀 , City Super果 d 先 有 , 如 果 你 可 以 等 多 2日 先 煲 , 我 寄 湯 譜 比 你 果 陣 , 入 幾 塊 落 去 比 你 。

March 寫道:
winnie,
果湯睇落都okay 唧,但咩叫南薑同bay leaf??

mon,
我見jojo 無蒲頭可能會miss 左嘛...一個唔乖唔溫書咪無人教我囉...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo