March 寫道:
911,
都係o既,選擇你去政府生,到後期其實都會睇得密d,2個wk 一次產檢,雖則係求祈d同無得照bb,但都叫有檢查到...到時如果唔放心先再book 私家睇都okay. 係喎,咁你以前睇開果個斷錯症o既e 生係一路睇開的嗎?? 女e生?? 叫乜名?? 公開佢等我地唔好上檔.
係喎,你係咪仲未confirm bb sex?? 咁去買bb o野未咪要buy 中性d 囉??
March 寫道:
911,
你唔會揀鐘家良o架,因為佢係男e 生o黎o架!! 佢產檢係$750(藥+us) 正常唔係羅特別藥(感冒 or others)同抽o野驗,$750 都包晒啦!! 我以往多數book 5:30 咁去到通常坐一陣囉,即刻睇就一定無可能啦,但起碼唔駛等粒幾2粒鐘. 不過你預左sat 係會多人d, 我試過sat 去睇, 等左1/2hrs 度... 其實都叫okay 快o既,起碼等完一輪,入去佢都會好比心機照同解釋.