想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8341#
發表於 05-5-5 16:31 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
just rcvd 咋. o拿,我公司電腦資源有限,我有個愚蠢辦法,你可以先將4photos copy 去 photo editor 之類o既地方,然後裁剪下再逐張save.


子爵府

積分: 11365


8342#
發表於 05-5-5 16:32 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

今日傾得咁爽, 今晚唔上黎LU~


伯爵府

積分: 16200


8343#
發表於 05-5-5 16:33 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
911,
都係o既,選擇你去政府生,到後期其實都會睇得密d,2個wk 一次產檢,雖則係求祈d同無得照bb,但都叫有檢查到...到時如果唔放心先再book 私家睇都okay. 係喎,咁你以前睇開果個斷錯症o既e 生係一路睇開的嗎?? 女e生?? 叫乜名?? 公開佢等我地唔好上檔.

係喎,你係咪仲未confirm bb sex?? 咁去買bb o野未咪要buy 中性d 囉??


March,

我都唔想公開.因為,都係bk mami 介紹,可能係我唔好彩jei! 我知又現在開始,政府都唔會再幫我照us. 除非有特別問題.如果,我到月中都未找到一個較好醫生.我都會等6月底睇江醫生,到時再決定la!

我都未買bb 野呀!我打算都係買一d 中性衫仔.


男爵府

積分: 6610


8344#
發表於 05-5-5 16:33 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo

你睇黎今日好似好得閒喎..........



子爵府

積分: 11365


8345#
發表於 05-5-5 16:34 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

我試過COPY去PHOTO EDITOR, 跟住CUT 四次, 每次CUT 一張出黎......不過PASTE 落PHOTO EDITOR之後, 只係SHOW 到一張出黎JAR, SHOW 唔晒4張. 就算我COPY 邊張, 都係SHOW死一張


子爵府

積分: 11365


8346#
發表於 05-5-5 16:34 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc0_0 寫道:
jojo

你睇黎今日好似好得閒喎..........


IMCC

係AR ∼

妳仲有冇咁忙AR???


子爵府

積分: 11365


8347#
發表於 05-5-5 16:35 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

IMCC

妳陀住小B , 仲有冇嘔


男爵府

積分: 6610


8348#
發表於 05-5-5 16:36 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911

你冇問過你既私家醫生照唔照到囝or囡咩????


伯爵府

積分: 16200


8349#
發表於 05-5-5 16:39 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
911,
你唔會揀鐘家良o架,因為佢係男e 生o黎o架!! 佢產檢係$750(藥+us) 正常唔係羅特別藥(感冒 or others)同抽o野驗,$750 都包晒啦!! 我以往多數book 5:30 咁去到通常坐一陣囉,即刻睇就一定無可能啦,但起碼唔駛等粒幾2粒鐘. 不過你預左sat 係會多人d, 我試過sat 去睇, 等左1/2hrs 度... 其實都叫okay 快o既,起碼等完一輪,入去佢都會好比心機照同解釋.


March,

半小時等侯,我都覺得ok. 我會等明天睇左贊育,我就會決定5月幾時再睇私家.


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8350#
發表於 05-5-5 16:39 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
你趕唔趕?? 因為我屋企先有d pro.小小o既software...我響公司實在幫你唔到...如果係我再比第二個貓址你,你再send 比我,我今晚return mail 比你. or,你有無試過再愚蠢d 抄落ppt.度試下.


男爵府

積分: 6610


8351#
發表於 05-5-5 16:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo

一時時呏, 而家公司部電腦update 左XP, 搞到我打速成個字碼多左好多字, 唔習慣呀, 所以慢左好多呀.....

我到而家都仲有嘔呀, 只要食多小小就會嘔, 所以都唔敢食太多呀.....


子爵府

積分: 11365


8352#
發表於 05-5-5 16:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

乜野係PPT???? 我唔曉WOR

依個客好麻煩, 整到懶特別, 佢咁樣整, 成個FILE都大晒, 有成2MB幾, 搞到我做多好多功夫.

妳返屋企幫我整冇問題, 但係佢不時有依D MAILE 過黎, 有乜可以唔用特別SOFTWARE 都解決到


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8353#
發表於 05-5-5 16:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc,
係喎,咁你又有無照到bb 性別??


子爵府

積分: 11365


8354#
發表於 05-5-5 16:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

IMCC

原來妳公司轉XP, 咁妳上黎多D, 打多D, 就好快習慣LEI

妳入左娃娃裝做大肚衫未


侯爵府

積分: 22720


8355#
發表於 05-5-5 16:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

ppt 係 powerpoint?

joejoebebe 寫道:
MARCH

乜野係PPT???? 我唔曉WOR


子爵府

積分: 11365


8356#
發表於 05-5-5 16:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
ppt 係 powerpoint?

[quote]
joejoebebe 寫道:
MARCH

乜野係PPT???? 我唔曉WOR
[/quote]

CINNAMON

TKS ~ 等我試下SIN


男爵府

積分: 6610


8357#
發表於 05-5-5 16:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo

已經入左一d 啦....

march
我個日去私家照時, 阿b 對


子爵府

積分: 11365


8358#
發表於 05-5-5 16:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

PASTE 左落POWERPOINT, 跟住點AR???


子爵府

積分: 11365


8359#
發表於 05-5-5 16:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

[quote]
imcc0_0 寫道:

march
我個日去私家照時, 阿b 對


男爵府

積分: 6610


8360#
發表於 05-5-5 16:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo

係啦, 激死呀......

joejoebebe 寫道:
[IMCC

阿B 咁快識得玩妳LA


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo