跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3155


8341#
發表於 10-10-26 12:44 |只看該作者
99煲比我個煲好似得5斤, 又要比我食, 又要招呼上黎既朋友, 其實會唔會唔夠呢??

原帖由 mini.bb 於 10-10-25 19:25 發表
我99都開始煲薑醋啦...兩大煲...好似有成廿幾3十斤薑...用左60斤醋....嘩...估唔到煲薑醋係咁麻煩呀......好彩99係佢家煲...唔洗我煩...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8342#
發表於 10-10-26 12:48 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-26 12:38 發表
me too, 但老公凍到縮埋一舊, 我都唔使要被...hahaha


哈 ~ 我老公都係巻灑成張被.....


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8343#
發表於 10-10-26 12:54 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-10-26 12:39 發表
99尋日話買左冬虫草, 成5千幾蚊呀. 但係佢好似好迷惘唔知煲咩先好. 我地而家都開始食得咩? 我上次響韓國買左d粉, 都要成二千蚊, 如果食得, 我想用黎沖水飲.

...


買瘦肉去燉都得架啦 ~
東蟲草係產前產後都食得架 ~


男爵府

積分: 5391


8344#
發表於 10-10-26 12:56 |只看該作者
咁...你99咁好嘅 ~ 成5仟幾都買比你食 !!

我99一定唔會捨得買比我囉 !

原帖由 smallbrother 於 10-10-26 12:39 發表
99尋日話買左冬虫草, 成5千幾蚊呀. 但係佢好似好迷惘唔知煲咩先好. 我地而家都開始食得咩? 我上次響韓國買左d粉, 都要成二千蚊, 如果食得, 我想用黎沖水飲.

...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8345#
發表於 10-10-26 13:05 |只看該作者
我99已買左, 但佢話係產後先吃, 同埋花膠都係產後喎....但我2樣都唔like吃....

原帖由 sasa612 於 10-10-26 12:56 發表
咁...你99咁好嘅 ~ 成5仟幾都買比你食 !!

我99一定唔會捨得買比我囉 !


大宅

積分: 1978


8346#
發表於 10-10-26 13:09 |只看該作者
生左之後..我地好似只係可以食薑同醋汁....豬腳同蛋都唔食得...所以應該客人還客人一煲..自己獨立一煲...

原帖由 smallbrother 於 10-10-26 12:44 發表
99煲比我個煲好似得5斤, 又要比我食, 又要招呼上黎既朋友, 其實會唔會唔夠呢??


大宅

積分: 1978


8347#
發表於 10-10-26 13:10 |只看該作者
我覺得產後我食唔到5斤薑羅...因為本身唔喜歡食...


男爵府

積分: 5391


8348#
發表於 10-10-26 13:30 |只看該作者
係咩 ?? 我地唔食得豬腳&蛋 ?? 點解呀 ??


原帖由 mini.bb 於 10-10-26 13:09 發表
生左之後..我地好似只係可以食薑同醋汁....豬腳同蛋都唔食得...所以應該客人還客人一煲..自己獨立一煲...


大宅

積分: 1978


8349#
發表於 10-10-26 13:31 |只看該作者
哈!!咁我又唔知點解喎..我99係咁講呀...

原帖由 sasa612 於 10-10-26 13:30 發表
係咩 ?? 我地唔食得豬腳&蛋 ?? 點解呀 ??


複式洋房

積分: 410


8350#
發表於 10-10-26 13:37 |只看該作者
好耐無黎吹下水喇, 公司依家唔係咁方便上網, 我個位隔離無啦啦起多間房比個計婆坐, 唉, 上網都要好小心. 縮到勁細咁打野先得. 屋企又因為大執位未用到電腦住, 真係脫哂節啦!


複式洋房

積分: 410


8351#
發表於 10-10-26 13:45 |只看該作者
我99應該都唔捨得買d咁貴既野比我食, 呢d貴野睇黎都要等我媽或者自己買黎食.

原帖由 sasa612 於 10-10-26 12:56 發表
咁...你99咁好嘅 ~ 成5仟幾都買比你食 !!

我99一定唔會捨得買比我囉 !


複式洋房

積分: 410


8352#
發表於 10-10-26 13:48 |只看該作者
產後好似要食埋d豬腳同旦先最補架喎..

原帖由 mini.bb 於 10-10-26 13:31 發表
哈!!咁我又唔知點解喎..我99係咁講呀...


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8353#
發表於 10-10-26 13:57 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-26 12:22 發表
我屋企又夠涼喎, 噚晚打開窗瞓, 瞓瞓下都要冚被。


我呢2日都唔駛開冷氣或開風扇瞓...因為都夠涼呀...可能呢家吹緊東南風...所以瞓覺都幾舒服...


男爵府

積分: 6934


8354#
發表於 10-10-26 14:06 |只看該作者
又開始眼訓了...ZZZ....zzz.....

想收工~~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8355#
發表於 10-10-26 14:13 |只看該作者
我今日都勁眼瞓....唔想返工....
我剛post左d : 媽媽及寶寶30-40周的變化去group 1012媽媽會呀...你們得閒可以看看, 咁就可以知道bb應該係幾重啦....




大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8356#
發表於 10-10-26 14:14 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 10-10-26 13:09 發表
生左之後..我地好似只係可以食薑同醋汁....豬腳同蛋都唔食得...所以應該客人還客人一煲..自己獨立一煲...


唔係喎...要食埋豬腳同蛋架喎 !!


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8357#
發表於 10-10-26 14:15 |只看該作者
係呀,好似掉轉咗咁,以前我勁怕凍,而家見到老公包到條頸都冇埋,好攪笑.

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-26 12:48 發表


哈 ~ 我老公都係巻灑成張被.....


大宅

積分: 1612


8358#
發表於 10-10-26 14:28 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-10-26 12:42 發表
好丫. 唔該晒. 萬0都有藥劑師既咩? 我以為得屈人寺有.
係呀, 觀塘apm & 好多紅van搭個條街既萬0都有ga.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8359#
發表於 10-10-26 14:30 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-26 14:15 發表
係呀,好似掉轉咗咁,以前我勁怕凍,而家見到老公包到條頸都冇埋,好攪笑.


係呀 ~ 我一向又係D 勁怕凍既人黎架 ~~ 但已家成日都好熱...好攪笑 ~~


複式洋房

積分: 410


8360#
發表於 10-10-26 14:31 |只看該作者
我又係開始成日覺得好熱, 前日仲熱到我以為自己發燒, 不停咁問我老公佢覺唔覺得熱.

原帖由 B__B 於 10-10-26 14:15 發表
係呀,好似掉轉咗咁,以前我勁怕凍,而家見到老公包到條頸都冇埋,好攪笑.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo