細晴得個頭架咋﹐影相又大個
D。不過她就真係多左D頭髮﹗其實個日她的眼袋好大﹐差唔多同隻眼一樣大架﹗you can be anything無baby bop嘛﹗細晴呢幾日日日都要睇1-2次﹐我已經識背啦﹗其實我最鐘意best manners, 因為我覺得她可以學入面的內容。


妳真係知佢心意, 昨晚我陪佢睇時, 我問佢 like 唔 like BJ, 佢話 like, 咁我就再問佢咁隻 green colour o既 dinosaur 呢? 佢話唔鍾意. 其實我可以肯定大晴係唔明裡面講咩o架, 只不過佢好 like d 人係度唱歌, 跳舞咋. 佢喊係因為 barney 做完無得睇.