母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


8361#
發表於 08-3-26 10:51 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 10:48 發表


睇黎 vip c9 有人陪咯


咪玩喇. 我好認真搵緊工, 再繼續係度做我諗我會c.


大宅

積分: 4784


8362#
發表於 08-3-26 10:51 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 10:48 發表


睇黎 vip c9 有人陪咯


仲欠咗妳囉!!


男爵府

積分: 8470


8363#
發表於 08-3-26 10:54 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-26 10:47 發表
上次妳介紹隻 barney 唔知咩 u can be anything o既, 昨晚我見屋企有就試o下開俾大晴睇. 點知 ..... 佢一睇簡直迷上, 成晚睇住眼都唔眨. 到 barney 唱 I love U 時, 佢就喊到好似劏豬咁 ...


果隻講咩會睇到喊咁緊要呀? 佢哋真係犀利睇得明. 上次聽你哋講完, 我去租咗隻 barney 比子進睇, 佢都好鍾意, 不過佢鍾意聽歌, 應該唔明講啲咩.


大宅

積分: 4784


8364#
發表於 08-3-26 10:54 |只看該作者
首領03-26-2008 10:53am覆:

Hughes still is hiding in me!:-p
........


男爵府

積分: 8470


8365#
發表於 08-3-26 10:56 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-26 10:51 發表


咪玩喇. 我好認真搵緊工, 再繼續係度做我諗我會c.


你話同步進行嘛, 咁應該預咗會有呢日架啦, 唔好諗咁多, 由個天幫你決定啦.


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8366#
發表於 08-3-26 10:56 |只看該作者
M有又煩, 未有M又咁煩, 早來又煩, 遲來又煩, 問你(女人)死未!

原文章由 go4baby 於 08-3-26 10:43 發表

M 仲未到但我好想佢到.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


8367#
發表於 08-3-26 11:01 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 10:54 發表
首領03-26-2008 10:53am覆:

Hughes still is hiding in me!:-p
........


hehe, 我今朝都 send 咗個 sms 比佢, 日日咁多人 sms 佢, 唔知佢會唔會覺得煩呢, hehe... 希望煩到 little hughes 頂唔順要浦頭啦.


男爵府

積分: 8470


8368#
發表於 08-3-26 11:03 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-3-26 10:56 發表
M有又煩, 未有M又咁煩, 早來又煩, 遲來又煩, 問你(女人)死未!


莫非你又.......等緊???


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8369#
發表於 08-3-26 11:06 |只看該作者

細晴得個頭架咋﹐影相又大個D。不過她就真係多左D頭髮﹗其實個日她的眼袋好大﹐差唔多同隻眼一樣大架﹗


you can be anythingbaby bop嘛﹗細晴呢幾日日日都要睇1-2次﹐我已經識背啦﹗其實我最鐘意best manners, 因為我覺得她可以學入面的內容。


fsy, you can be anything 係講大個的自願/扮唔同行業的人(如郵差﹐太空人﹐醫生﹐農夫等)。我諗大晴係唔想甘快完﹐因為個隻得45分鐘。

原文章由 nan_nan 於 08-3-26 10:47 發表
真係俾妳嚇親, 細晴大個o左好多 bor, 眼大大, 好靚女, 頭髮又好多. 點解妳o地個個 bb 都大個o左咁多, 但我仲成日覺得大晴無咩點大倒o既, 係咪做阿 ma o既角度係會唔同 d o架呢

晴 ma,

...


大宅

積分: 4327


8370#
發表於 08-3-26 11:26 |只看該作者
1 D 唔會覺得煩!!:lol

Hayes sticks on me, so no time to snake up BK ar!


FSY,
Tsz Chun's new photos are very cute! I love the one he's wearing school uniform with a red tie, very very cute!!!

原文章由 fsy 於 08-3-26 11:01 發表


hehe, 我今朝都 send 咗個 sms 比佢, 日日咁多人 sms 佢, 唔知佢會唔會覺得煩呢, hehe... 希望煩到 little hughes 頂唔順要浦頭啦.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 6033


8371#
發表於 08-3-26 11:30 |只看該作者
hehe 妳真係知佢心意, 昨晚我陪佢睇時, 我問佢 like 唔 like BJ, 佢話 like, 咁我就再問佢咁隻 green colour o既 dinosaur 呢? 佢話唔鍾意. 其實我可以肯定大晴係唔明裡面講咩o架, 只不過佢好 like d 人係度唱歌, 跳舞咋. 佢喊係因為 barney 做完無得睇.

講漏o左, 知唔知我最後點攪得掂佢? 就係佢阿 ma 我係塊 writing board 度畫o左隻超核突o既 barney 送俾佢, 見倒自己 d 畫工咁都忍唔住

原文章由 ivyscyip 於 08-3-26 11:06 發表
細晴得個頭架咋﹐影相又大個D。不過她就真係多左D頭髮﹗其實個日她的眼袋好大﹐差唔多同隻眼一樣大架﹗
you can be anything無baby bop嘛﹗細晴呢幾日日日都要睇1-2次﹐我已經識背啦﹗其實我最鐘意best manners, 因為我覺得她可以 ...


男爵府

積分: 8470


8372#
發表於 08-3-26 11:34 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-26 11:30 發表
hehe 妳真係知佢心意, 昨晚我陪佢睇時, 我問佢 like 唔 like BJ, 佢話 like, 咁我就再問佢咁隻 green colour o既 dinosaur 呢? 佢話唔鍾意. 其實我可以肯定大晴係唔明裡面講咩o架, 只不過佢好 like d 人 ...


BJ 係咪黃色個隻? 上次子進問我黃色果隻叫咩名我都唔識答佢.


大宅

積分: 2233


8373#
發表於 08-3-26 11:37 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 10:36 發表
vip c9,

呢幾日咁好可以貢上黎既? little little 無要你陪咩?

點呀你, 有無咩唔舒服既反應呀?

Littlelittle still needs my attention, just we both stay in the same room and she play her toys, I play my "toy" law.
Im not sure la, still very early and not stable. I found red pants yesterday .Just Shhhhhh la.


男爵府

積分: 8470


8374#
發表於 08-3-26 11:40 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-3-26 11:26 發表



FSY,
Tsz Chun's new photos are very cute! I love the one he's wearing school uniform with a red tie, very very cute!!!:cheeze ...


我都好耐無見過佢著校服既樣咯, 上次係因為放假先影到.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8375#
發表於 08-3-26 11:45 |只看該作者

BJ=黃色男仔(大概7-8)

Baby Bop = 綠色女仔(3)

Riff=橙色男仔

其實他們都明到D內容架﹐我成日叫晴晴clean up 時就唱clean up 歌﹐跟住晴晴就會話barney clean up

原文章由 fsy 於 08-3-26 11:34 發表


BJ 係咪黃色個隻? 上次子進問我黃色果隻叫咩名我都唔識答佢.


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8376#
發表於 08-3-26 11:52 |只看該作者
昨晚我攪得掂琦琦令佢訓, 就係用一招"UNO".

因她每晚都要玩過"UNO"才肯訓, 我promise今晚同佢玩兩舖"UNO"先去訓, 咁就攪掂, 我才可以在11:00pm食完dinner咋!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2233


8377#
發表於 08-3-26 11:52 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 10:42 發表


妳都好快轉入直路, 快到終點啦, 放鬆d.........

"Gumbade!" only 6 weeks to go!Add oil!


大宅

積分: 4327


8378#
發表於 08-3-26 11:57 |只看該作者
Same Same! Hayes often non stop requests us to draw things for him, coz. Papa draws everythings for him & writes Volcabs. on the paper as well!


However, my maid draws things which Hayes requested, he asks her, " What's it? What's it?"
Laugh C Us!!!!!

原文章由 nan_nan 於 08-3-26 11:30 發表
就係佢阿 ma 我係塊 writing board 度畫o左隻超核突o既 barney 送俾佢, 見倒自己 d 畫工咁都忍唔住
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2233


8379#
發表於 08-3-26 11:57 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 11:40 發表


我都好耐無見過佢著校服既樣咯, 上次係因為放假先影到.

Why I can't find the photo gei?


大宅

積分: 4327


8380#
發表於 08-3-26 12:04 |只看該作者
Please click BabyHome website:

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view5&mid=148145&page=7&folderid=1843988&fid=44903527&mfid=126118&z=F

Album (2 歲 1 個月), page 7, photo 39.

My instruction should be easiler than bbpooh...

原文章由 diaperb 於 08-3-26 11:57 發表

Why I can't find the photo gei?
God is here with us! ^ ^

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo