立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23238
積分: 22720
皇阿米 寫道: mon....咁果頭有無粉食呀
子爵府
積分: 10672
March 寫道: winnie, 唔駛啦,我去百佳廣場睇下啦,我唸應該有?? 有無話咩牌子同全名係乜?? 因為我唸住mon 請假,響屋企反轉個廚房.
積分: 11365
winnieyiu 寫道: 不 過 我 驚 到 時 d 線 等 到 我 訓 醒 都 未 Load 到 1頁 呀 , 激 死 我 喇 ~~~ :evil:
winnieyiu 寫道: JOJO 仲 笑 , 我 都 吾 知 到 時 d日 子 點 過 喇 :-(
伯爵府
積分: 16200
ew911 寫道: jojo & March, 我會係用"花椒八角", 生抽, 老抽, 冰糖. 煮個汁. 雞就需要出水再用冰水過冷河. then 就用 d 煮好嘅汁不停"林"上隻雞等佢上色後就 turn off 火, 焗一焗等佢入味d.
ew911 寫道: winnie, 你到時一定會好miss 我地.
joejoebebe 寫道: [quote] ew911 寫道: winnie, 你到時一定會好miss 我地.
Cinnamon 寫道: 阿米, 一係七喜, 鷹君地下...你msn jojo問佢想唔想..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy