想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22720


8361#
發表於 05-5-5 16:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我都搞掂2份costing啦..


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8362#
發表於 05-5-5 16:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
我發現到啦,原來佢只係將d 相同字group 埋一齊咋,so 你right click d 相跟手揀番upgroup 就okay. 到時你想點整就點整啦


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8363#
發表於 05-5-5 16:56 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
點呀,得唔得??


子爵府

積分: 11365


8364#
發表於 05-5-5 16:57 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

我試下SIN


侯爵府

積分: 22720


8365#
發表於 05-5-5 16:59 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我今日食粟米肉粒飯+羅宋湯, 而家仲成日urk番d湯味出黎...


男爵府

積分: 6610


8366#
發表於 05-5-5 17:01 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon

咁咪有排回味你d 羅宋湯 ..........


侯爵府

積分: 22720


8367#
發表於 05-5-5 17:02 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc,

係呀~
imcc0_0 寫道:
Cinnamon

咁咪有排回味你d 羅宋湯 ..........


子爵府

積分: 11365


8368#
發表於 05-5-5 17:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

我指住 左邊第一張相, RIGHT CLICK , COPY 跟住PAST 落PHOTO EDITOR, SHOW 出黎係變左右邊第一張相


侯爵府

積分: 22720


8369#
發表於 05-5-5 17:03 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

大臣mung走咗其中一篇釘死咗嘅topic, 如果mung走埋淨低果篇, 咁我哋果版就可以升上第一篇啦..


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8370#
發表於 05-5-5 17:04 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon姐,
你今日食粟米肉粒飯呀!? 食至愛所以無叮叮呀??


侯爵府

積分: 22720


8371#
發表於 05-5-5 17:06 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

有事發生呀!

here


侯爵府

積分: 22720


8372#
發表於 05-5-5 17:06 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,

今日同老公撐枱腳, 所以無叮叮囉...
March 寫道:
mon姐,
你今日食粟米肉粒飯呀!? 食至愛所以無叮叮呀??


子爵府

積分: 11365


8373#
發表於 05-5-5 17:06 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

如果妳整到炆 OR 教到我炆, 唔駛教我GAR LA , 我見得閒冇做, 問下之MA


子爵府

積分: 11365


8374#
發表於 05-5-5 17:10 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

cinnamon

我今日都見到


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8375#
發表於 05-5-5 17:11 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
你點解唔直接同個客講叫佢直接send d 相比你咪得囉,大家都唔駛攪咁多o野.

你係要cut 番佢做一個個image?? 正常upgroup 左你可以隨意選邊一樣時,應該copy 左就係左而唔會咁喎...你不如試下響word 度 copy 完再paste 番睇下係咪同一張相??


子爵府

積分: 11365


8376#
發表於 05-5-5 17:13 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
jojo,
你點解唔直接同個客講叫佢直接send d 相比你咪得囉,大家都唔駛攪咁多o野.


MARCH

老細好要臉GAR, D 客又好衰, 乜野事冇大小都會同老細講, 如果我同個客講, 佢又話同返老細講, 吋佢: 乜妳D 姐姐仔搞唔掂AR :cry:


子爵府

積分: 11365


8377#
發表於 05-5-5 17:15 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

我試過用SCANNER SCAN , 但係唔知係米我唔識用LEI, SCAN 出黎D 相好核突, 又有一條條紋WOR


侯爵府

積分: 22720


8378#
發表於 05-5-5 17:15 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
你驚已經到咗march嘅容忍限度呀?!
joejoebebe 寫道:
MARCH

如果妳整到炆 OR 教到我炆, 唔駛教我GAR LA , 我見得閒冇做, 問下之MA


子爵府

積分: 11365


8379#
發表於 05-5-5 17:17 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

CINNAMON

係AR ∼ 大肚易炆D MA, 我唔想激嬲佢, 一陣佢一句 ” 我上黎SAY HI 同BYE JAR” 咁米大WOK


子爵府

積分: 11365


8380#
發表於 05-5-5 17:18 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

CINNAMON

我想收工前4500 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo