立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16588
原文章由 littlecar 於 08-1-5 09:58 發表 岩岩起...唔係好嚴重..訓到覺...
男爵府
積分: 7640
原文章由 vf2006 於 08-1-5 10:17 發表 朗朗都咳呀, 比多d暖水佢飲, 咁你帶唔帶佢睇醫生呀
翡翠宮
積分: 94413
原文章由 littlecar 於 08-1-5 10:12 發表 鱷魚喊左三粒鍾
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 10:21 發表 由八點喊到十一點幾,唔知佢喊mud,後尾無佢符,比左粒藍梅糖佢吔,佢即刻收聲訓覺:-| ,我都唔想夜晚俾糖佢食,真係無辦法
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 10:20 發表 vf 你就快俾人抄牌啦 仲唔走
原文章由 vf2006 於 08-1-5 10:54 發表 幣, 唔記得左添
原文章由 vf2006 於 08-1-5 10:59 發表 c啦, 遲左添, 比sa姐罰$呀, sa姐, 洗唔洗咁貴呀, 罰人$2xxx 話時話, 點比人告票架
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:02 發表 若果有人違例泊車係你條街,佢會自動有ticket個button比你架啦
原文章由 vf2006 於 08-1-5 11:10 發表 oic, 我都見你架車揸走左 :-(
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:13 發表 我有良心架啦,我抄你一舊水咋,諗住你會醒,點知..... 我抄皇后抄左5560呀
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:12 發表 小車 朗朗咳睇醫生都無用,又唔食得咳藥,比多d暖水佢飲好過。
原文章由 littlecar 於 08-1-5 11:30 發表 甘如果有鼻水呢
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:45 發表 haha 有鼻水咪抺左佢囉! 天氣凍 你小心唔好凍親佢,一定要飲多d暖水,無事既
原文章由 littlecar 於 08-1-5 11:55 發表 朗朗一病我會好唔開心....尋晚我公司員工晚會...一返到屋企知佢咳...我即時對菲菲面黑..總係覺得佢無好好睇住朗朗...:cry: :cry: :cry:
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 12:02 發表 天氣轉變,小朋友有病在所難勉,努力啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy