跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16588


821#
發表於 08-1-5 10:14 |只看該作者
早晨呀
  


伯爵府

積分: 16588


822#
發表於 08-1-5 10:17 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-5 09:58 發表
岩岩起...唔係好嚴重..訓到覺...


朗朗都咳呀, 比多d暖水佢飲, 咁你帶唔帶佢睇醫生呀
  


男爵府

積分: 7640


823#
發表於 08-1-5 10:20 |只看該作者
vf 你就快俾人抄牌啦 仲唔走

原文章由 vf2006 於 08-1-5 10:17 發表


朗朗都咳呀, 比多d暖水佢飲, 咁你帶唔帶佢睇醫生呀


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


824#
發表於 08-1-5 10:20 |只看該作者
有人話睇...有人話唔駛睇...我都唔知點好

原文章由 vf2006 於 08-1-5 10:17 發表


朗朗都咳呀, 比多d暖水佢飲, 咁你帶唔帶佢睇醫生呀


男爵府

積分: 7640


825#
發表於 08-1-5 10:21 |只看該作者
由八點喊到十一點幾,唔知佢喊mud,後尾無佢符,比左粒藍梅糖佢吔,佢即刻收聲訓覺:-| ,我都唔想夜晚俾糖佢食,真係無辦法

原文章由 littlecar 於 08-1-5 10:12 發表
鱷魚喊左三粒鍾


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


826#
發表於 08-1-5 10:34 |只看該作者
喊3粒鍾真係好可憐....我地d b唔識講有時真係唔知佢地想點....:cry:

原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 10:21 發表
由八點喊到十一點幾,唔知佢喊mud,後尾無佢符,比左粒藍梅糖佢吔,佢即刻收聲訓覺:-| ,我都唔想夜晚俾糖佢食,真係無辦法


伯爵府

積分: 16588


827#
發表於 08-1-5 10:54 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 10:20 發表
vf 你就快俾人抄牌啦 仲唔走


幣, 唔記得左添
  


伯爵府

積分: 16588


828#
發表於 08-1-5 10:59 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 08-1-5 10:54 發表


幣, 唔記得左添


c啦, 遲左添, 比sa姐罰$呀, sa姐, 洗唔洗咁貴呀, 罰人$2xxx

話時話, 點比人告票架
  


男爵府

積分: 7640


829#
發表於 08-1-5 11:02 |只看該作者
若果有人違例泊車係你條街,佢會自動有ticket個button比你架啦

原文章由 vf2006 於 08-1-5 10:59 發表


c啦, 遲左添, 比sa姐罰$呀, sa姐, 洗唔洗咁貴呀, 罰人$2xxx

話時話, 點比人告票架


伯爵府

積分: 16588


830#
發表於 08-1-5 11:07 |只看該作者
擒晚同卓晞玩, 佢行得急得濟, 又著住對襪, 跟住行唔隱就撞落床底櫃桶到, pop一聲, 即係個額頭側邊起左層樓, 喊到cc吓, 不過比左粒餅仔佢食又無事繼續玩, 好在有頭髮遮住都唔係好覺腫左
  


伯爵府

積分: 16588


831#
發表於 08-1-5 11:10 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:02 發表
若果有人違例泊車係你條街,佢會自動有ticket個button比你架啦


oic, 我都見你架車揸走左 :-(
  


男爵府

積分: 7640


832#
發表於 08-1-5 11:12 |只看該作者
小車 朗朗咳睇醫生都無用,又唔食得咳藥,比多d暖水佢飲好過。


男爵府

積分: 7640


833#
發表於 08-1-5 11:13 |只看該作者
我有良心架啦,我抄你一舊水咋,諗住你會醒,點知.....

我抄皇后抄左5560呀
原文章由 vf2006 於 08-1-5 11:10 發表


oic, 我都見你架車揸走左 :-(


伯爵府

積分: 16588


834#
發表於 08-1-5 11:20 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:13 發表
我有良心架啦,我抄你一舊水咋,諗住你會醒,點知.....

我抄皇后抄左5560呀


咁我唔識玩嘛, 放工又無揸走, 諗住sa姐都同我一樣唔識玩嘛 :tongue:
  


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


835#
發表於 08-1-5 11:30 |只看該作者
甘如果有鼻水呢

原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:12 發表
小車 朗朗咳睇醫生都無用,又唔食得咳藥,比多d暖水佢飲好過。


男爵府

積分: 7640


836#
發表於 08-1-5 11:45 |只看該作者
haha 有鼻水咪抺左佢囉!

天氣凍 你小心唔好凍親佢,一定要飲多d暖水,無事既

原文章由 littlecar 於 08-1-5 11:30 發表
甘如果有鼻水呢


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


837#
發表於 08-1-5 11:55 |只看該作者
朗朗一病我會好唔開心....尋晚我公司員工晚會...一返到屋企知佢咳...我即時對菲菲面黑..總係覺得佢無好好睇住朗朗...:cry: :cry: :cry:

原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:45 發表
haha 有鼻水咪抺左佢囉!

天氣凍 你小心唔好凍親佢,一定要飲多d暖水,無事既


男爵府

積分: 7640


838#
發表於 08-1-5 12:01 |只看該作者
vf 你唔驚皇后抄你牌呀

原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 11:45 發表
haha 有鼻水咪抺左佢囉!

天氣凍 你小心唔好凍親佢,一定要飲多d暖水,無事既


男爵府

積分: 7640


839#
發表於 08-1-5 12:02 |只看該作者
天氣轉變,小朋友有病在所難勉,努力啦

原文章由 littlecar 於 08-1-5 11:55 發表
朗朗一病我會好唔開心....尋晚我公司員工晚會...一返到屋企知佢咳...我即時對菲菲面黑..總係覺得佢無好好睇住朗朗...:cry: :cry: :cry:


男爵府

積分: 7640


840#
發表於 08-1-5 12:03 |只看該作者
有時沖涼除衫攝一攝就會冷親,有無暖爐呀

原文章由 shirleytong28 於 08-1-5 12:02 發表
天氣轉變,小朋友有病在所難勉,努力啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo