親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


大宅

積分: 1590


821#
發表於 16-3-31 01:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggielau0705+於+16-03-30+

原帖由 DonnaLau 於 16-03-30 發表
去食埋喱間牛角包都係推介架,牛角包鬆軟90yen/個,我食焦糖味,正!
請問在那裡?




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


822#
發表於 16-3-31 01:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-30

原帖由 cclemon2009 於 16-03-30 發表
你今次吾係去摘生果?可能我記錯
去左摘,不過唔多!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


823#
發表於 16-3-31 01:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-30

原帖由 DonnaLau 於 16-03-30 發表
攞就唔好啦好易爛,即食就好,我都晚晩食士多啤梨,我仲要飲埋鮮窄士多啤梨汁添呀!



...
我囡都係!




子爵府

積分: 13951


824#
發表於 16-3-31 03:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-03-30+發表我

原帖由 Boscobaby 於 16-03-31 發表
請問全日通電話卡在那裡買?
近公廁喱檔!
myphoto.jpg





子爵府

積分: 13951


825#
發表於 16-3-31 03:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-03-30+發表去

原帖由 Mchacha 於 16-03-31 發表
請問在那裡?
牛角包正確位置忘記左,你睇地圖應該在GU附近响橫巷度架!
myphoto.jpg




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


826#
發表於 16-3-31 07:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mchacha+於+16-03-31+發表請

原帖由 DonnaLau 於 16-03-31 發表
牛角包正確位置忘記左,你睇地圖應該在GU附近响橫巷度架!
d香味幾條街聞到




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


827#
發表於 16-3-31 09:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Mchacha 於 16-03-31 發表請

原帖由 DonnaLau 於 16-03-31 發表
牛角包正確位置忘記左,你睇地圖應該在GU附近响橫巷度架!
我響車站見一間好多人排隊……又好香,買左3個,好好味!




寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


828#
發表於 16-3-31 09:46 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

奈良
1459392669597.jpg


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


829#
發表於 16-3-31 09:58 |只看該作者

引用:奈良

原帖由 htts 於 16-03-31 發表
奈良
我囡話京都已經睇左,唔再追櫻,尋日本來plan中午去萬博同expocity冇去到,一直響京都駅附近行街……京都都買左好多野!響Aeon mall個商場有ABC MART臨時特賣場!D款斷碼,不過又平又靚,最後買左2對!
1459393426028.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


830#
發表於 16-3-31 09:59 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

今日已經好攰……阿囡仲未起身!




子爵府

積分: 13951


831#
發表於 16-3-31 11:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-03-31+發表牛

原帖由 1928mickey 於 16-03-31 發表
d香味幾條街聞到
我揾間舖嘅時候都係靠D香味揾到!




子爵府

積分: 12100


832#
發表於 16-3-31 11:58 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

奈良係咪比較難去,如果有得揀會去奈良定神戶?


子爵府

積分: 13951


833#
發表於 16-3-31 11:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-03-31+發表牛

原帖由 maggielau0705 於 16-03-31 發表
我響車站見一間好多人排隊……又好香,買左3個,好好味!
所以大阪真係好多美食!我仲食左吉野家喱個烏冬沙律,都係因為上年食過返尋味今次要再食,連亞女平時唔食烏冬都要追住食左兩晚呀!
myphoto.jpg




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


834#
發表於 16-3-31 12:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+1928mickey+於+16-03-31+發表

原帖由 DonnaLau 於 16-03-31 發表
我揾間舖嘅時候都係靠D香味揾到!
我覺得d香味好假




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


835#
發表於 16-3-31 12:14 |只看該作者

引用:奈良係咪比較難去,如果有得揀會去奈良定神

原帖由 kimberlybaby 於 16-03-31 發表
奈良係咪比較難去,如果有得揀會去奈良定神戶?
奈良東大寺、世遺春日大社、若草山、餵鹿仔,....

神戶北野異人館、觀光少放血,早晚風景有不同




大宅

積分: 2180


836#
發表於 16-3-31 13:14 |只看該作者

回覆:maggielau0705 的帖子

我們一家暑假才出發去大阪,但現有行程上卡住,想問下各位意見那個行程比較好啲,謝謝

行程 (1)~頭五天在大阪,第六天去京都住一晚,第七天去和歌山住一晚(去和歌山應會租車,時間許可順便玩埋白濱),之後直接出機場

行程(2)~第一天即在機場租車去和歌山一晚>>返大阪>>京都>>大阪>>返港


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


837#
發表於 16-3-31 14:37 |只看該作者

引用:奈良

原帖由 htts 於 16-03-31 發表
奈良
邊到黎?


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


838#
發表於 16-3-31 14:39 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

奈良 長谷寺滿開, 少遊客
1459406374337.jpg


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


839#
發表於 16-3-31 14:41 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

奈良 郡山城跡, 今年encore再去
1459406470177.jpg


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


840#
發表於 16-3-31 14:48 |只看該作者

引用:奈良係咪比較難去,如果有得揀會去奈良定神

原帖由 kimberlybaby 於 16-03-31 發表
奈良係咪比較難去,如果有得揀會去奈良定神戶?
奈良,我搭近鐵,方變


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo