跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


821#
發表於 09-3-27 17:09 |只看該作者
oK!吾緊要...
咁我地要諗地方喇哦...
愛ma你一拖幾呀? (嘻嘻~我想見下細佬喎~)
駛吾駛就你屋企附近?

原帖由 tokyogirl 於 09-3-27 17:03 發表
我出街好方便呀﹐其實都想趁C6唔使返工﹐我出街透透氣。等細佬大D﹐再請你地上黎玩啦。


大宅

積分: 1455


822#
發表於 09-3-27 17:11 |只看該作者
希ma, 吾好帶希希返學啦, 我都吾諗住帶12返學....

原帖由 cl76215 於 09-3-27 17:09 發表
OK啦! 你真係要出吓街喇, 唔係遲D發霉啦!

咁你帶唔帶愛美麗呀? 唔帶就我帶左希希返學, 我哋三個慢慢傾.


大宅

積分: 4455


823#
發表於 09-3-27 17:14 |只看該作者
我自己一個呀! 有機會仲唔鬆下

我好近學校﹐你地話邊都得﹐正街有大家樂&麥記

原帖由 klam 於 09-3-27 17:09 發表
oK!吾緊要...
咁我地要諗地方喇哦...
愛ma你一拖幾呀? (嘻嘻~我想見下細佬喎~)
駛吾駛就你屋企附近?


男爵府

積分: 5465


824#
發表於 09-3-27 17:16 |只看該作者
都好! 等佢幾個一齊玩, 你哋兩個住上環, 我坐電車搵你哋. 12媽, 你成日去食嘢, 你帶路去食D好嘢呀!

原帖由 klam 於 09-3-27 17:11 發表
希ma, 吾好帶希希返學啦, 我都吾諗住帶12返學....


男爵府

積分: 5465


825#
發表於 09-3-27 17:24 |只看該作者

回覆 # 的文章

我收工啦! 電話聯絡啦!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


826#
發表於 09-3-27 19:09 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-3-27 14:28 發表
我係屈地街, 你8:20上車, 我諗我大約8:35左右, c6應該無問題同佢上車. 有d擔心佢會喊 (我個仔內向d). Thank you 哂你比d資料我.



屈地街係早過我㗎...
佢條路線係由上環 --> 石塘咀 --> 堅尼地城, 經薄扶林道落第三街, 再轉上西摩道一帶先返到學校, 絕對係長征
            


大宅

積分: 1455


827#
發表於 09-3-30 10:51 |只看該作者
....咁..上環既要幾點上車?

原帖由 小倩 於 09-3-27 19:09 發表


屈地街係早過我㗎...
佢條路線係由上環 --> 石塘咀 --> 堅尼地城, 經薄扶林道落第三街, 再轉上西摩道一帶先返到學校, 絕對係長征


大宅

積分: 1455


828#
發表於 09-3-30 10:51 |只看該作者
希ma,
你地結果尋日, 有冇去迪迪尼呀?
尋天既天氣都算ok喎~

原帖由 cl76215 於 09-3-27 17:24 發表
我收工啦! 電話聯絡啦!

[ 本帖最後由 klam 於 09-3-30 10:52 編輯 ]


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


829#
發表於 09-3-30 11:33 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-3-30 10:51 發表
....咁..上環既要幾點上車?



8:00 OR 8:05
            


男爵府

積分: 5465


830#
發表於 09-3-30 12:40 |只看該作者
咁長途? 佢依家行返學校都係10-15分鐘, 咁兜路法咪成半個鐘? 真係行大運.


原帖由 小倩 於 09-3-27 19:09 發表





屈地街係早過我㗎...
佢條路線係由上環 --> 石塘咀 --> 堅尼地城, 經薄扶林道落第三街, 再轉上西摩道一帶先返到學校, 絕對係長征


男爵府

積分: 5465


831#
發表於 09-3-30 12:48 |只看該作者
唉! 我哋真係好低能. 星期六下晝返到婆婆度咪落大雨, 我家姐咪話不如下禮拜先去, 費事睇唔倒巡遊同煙花, 大家決定左咪無去, 同埋C6要去返拜太婆, 到我尋日朝瞓到十點幾起身竟然比D陽光"殘"醒, 又話雷暴警告, 真玩謝!

原帖由 klam 於 09-3-30 10:51 發表
希ma,
你地結果尋日, 有冇去迪迪尼呀?
尋天既天氣都算ok喎~


大宅

積分: 1455


832#
發表於 09-3-30 14:01 |只看該作者
下星期?
咪清明節假期...?
會吾會貴d又多人d呢?

原帖由 cl76215 於 09-3-30 12:48 發表
唉! 我哋真係好低能. 星期六下晝返到婆婆度咪落大雨, 我家姐咪話不如下禮拜先去, 費事睇唔倒巡遊同煙花, 大家決定左咪無去, 同埋C6要去返拜太婆, 到我尋日朝瞓到十點幾起身竟然比D陽光"殘"醒, 又話雷暴警告, 真玩謝! ...


男爵府

積分: 5465


833#
發表於 09-3-30 16:30 |只看該作者
可能清明D人去左拜山會少人D啩, 再遲D復活節仲多人啦! 假日飛我諗都係$350.

依排希希成日見到D嘢都會問:咩嚟架? 同佢搭巴士一個鐘, 佢就問過不停, 又成日唱學校教D歌仔, 佢同12一樣口不停.

尋日同佢睇緊新聞, 佢突然指住個電視講: 媽媽, 奧巴馬呀! 我好驚訝佢點會知道呢!

原帖由 klam 於 09-3-30 14:01 發表
下星期?
咪清明節假期...?
會吾會貴d又多人d呢?


大宅

積分: 1455


834#
發表於 09-3-30 16:58 |只看該作者
嘩!好驚呀!~ "奧巴馬"??
12又未有咁誇張...

唉....12呢排好少唱學校d歌呀, 唱"小蜜蜂", 凈係唱:嗡嗡嗡.....之後就吾唱, 成隻歌凈係得一句....我驚佢係吾識後面, 上堂掛住玩&講野...miss哂老師教既野添呀~

係呀, 12都成日問:"係咩唻架"?c6笑佢講:"阿咩尼ca"=>(america)....
12一講:"係咩唻架", 12pa就講"阿咩尼ca""阿咩尼ca"....俾佢兩個激c又笑c

迪迪尼, 我地諗住8/4去(要就埋亞妹同佢男友)

原帖由 cl76215 於 09-3-30 16:30 發表
可能清明D人去左拜山會少人D啩, 再遲D復活節仲多人啦! 假日飛我諗都係$350.

依排希希成日見到D嘢都會問:咩嚟架? 同佢搭巴士一個鐘, 佢就問過不停, 又成日唱學校教D歌仔, 佢同12一樣口不停.

尋日同佢睇緊新聞, ...


男爵府

積分: 5465


835#
發表於 09-3-30 17:10 |只看該作者
8號去咪個個都要請假, 9號學校先放假喎, 洗唔洗幫你買飛呀? 我有工聯卡同埋工聯會係我屋企對面, 橫掂我都未買飛.

C6成日玩希希架, 佢要爸爸幫佢攞嘢, 爸爸一定要佢唱首歌先, 咁佢咪一定會唱哂成首囉, 你都試吓呀!

原帖由 klam 於 09-3-30 16:58 發表
嘩!好驚呀!~ "奧巴馬"??
12又未有咁誇張...

唉....12呢排好少唱學校d歌呀, 唱"小蜜蜂", 凈係唱:嗡嗡嗡.....之後就吾唱, 成隻歌凈係得一句....我驚佢係吾識後面, 上堂掛住玩&講野...miss哂老師教既野添呀~

係 ...


大宅

積分: 1455


836#
發表於 09-3-30 17:35 |只看該作者
希ma,
check pm please!~

原帖由 cl76215 於 09-3-30 17:10 發表
8號去咪個個都要請假, 9號學校先放假喎, 洗唔洗幫你買飛呀? 我有工聯卡同埋工聯會係我屋企對面, 橫掂我都未買飛.

C6成日玩希希架, 佢要爸爸幫佢攞嘢, 爸爸一定要佢唱首歌先, 咁佢咪一定會唱哂成首囉, 你都試吓呀! ...

[ 本帖最後由 klam 於 09-3-30 17:37 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


837#
發表於 09-3-31 11:36 |只看該作者
尋日許老師打嚟話今次生日會book到社區禮堂, 太好啦! 我都係揀唔到啱心水嘅小禮物, 所以最後買左D餅同珍寶珠, 我諗佢哋都like啩! 其實都好鬼趕, 放下晝返去食嘢,要攞蛋糕…好彩c6可以去到.


原帖由 klam 於 09-3-30 17:35 發表
希ma,
check pm please!~


大宅

積分: 1455


838#
發表於 09-3-31 12:09 |只看該作者
係呀, 我上次都係好趕, 趕到出門口時吾記得攞蛋糕, 返上樓攞完蛋糕, 再搭的士....
希pa去度緊係好啦, 咁重要既時刻!
book到社區會堂, 緊係好啦, 地方大咁多, 我上次...趕到去已經成頭汗, 上到去咁開心, 又想影多d相, 又心急, 結果就更加成頭汗, 人又多, 又熱.........

原帖由 cl76215 於 09-3-31 11:36 發表
尋日許老師打嚟話今次生日會book到社區禮堂, 太好啦! 我都係揀唔到啱心水嘅小禮物, 所以最後買左D餅同珍寶珠, 我諗佢哋都like啩! 其實都好鬼趕, 放下晝返去食嘢,要攞蛋糕…好彩c6可以去到.


...


男爵府

積分: 5465


839#
發表於 09-3-31 12:22 |只看該作者
同老師傾開, 原來話N4小朋友會過嚟N1分享事物, 咁啱佢哋有圖片講"奧巴馬", 所以希希先會識.


原帖由 klam 於 09-3-30 16:58 發表
嘩!好驚呀!~ "奧巴馬"??
12又未有咁誇張...

唉....12呢排好少唱學校d歌呀, 唱"小蜜蜂", 凈係唱:嗡嗡嗡.....之後就吾唱, 成隻歌凈係得一句....我驚佢係吾識後面, 上堂掛住玩&講野...miss哂老師教既野添呀~

係 ...


大宅

積分: 1455


840#
發表於 09-3-31 12:41 |只看該作者
原來如此, 我尋晚同C6講, 佢都話:咁勁!?
我見12又冇咩特別....

原帖由 cl76215 於 09-3-31 12:22 發表
同老師傾開, 原來話N4小朋友會過嚟N1分享事物, 咁啱佢哋有圖片講"奧巴馬", 所以希希先會識.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo