媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2739


821#
發表於 04-8-11 12:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

glory,
thanks! 我望快d過.


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


822#
發表於 04-8-11 12:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

Mei / tommy ma,
一齊去日本, 我都想呀! 9月尾機票how $$?

BB517,
Re: 2歲生日會
除左hotel, 會唔會考慮私人會所? 我可以問下, 每人budget大約幾多? Around $120/adult OK嗎?

Honey,
佢地真係好有自己主意, 覺得自己乜都做到, 到做唔到時又發脾4, 好頭痕.
我今朝先比軒軒玩, 佢係地下執起D野, 佢話係dirty, 交比我. 我一接手發現係隻死左既飛ant, 嚇到我彈起and大叫, 佢就係度'ha~ha~ha~'

亞王將軒軒張BB床送左比人, 軒軒琴晚開始要訓sofa床, 竟然可一覺訓天光:lol: :lol:.
我懷疑可能BB床太細, 半夜轉唔到身, 唔怪得佢從未試過一覺訓天光(except in USA & Canada).


男爵府

積分: 5320


823#
發表於 04-8-11 12:56 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

ronnie,
親戚到吾游得咯.

mavis,
你要takecare, darren好雖要你, 希望佢快快好番.


禁止訪問

積分: 3506


824#
發表於 04-8-11 13:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17948


825#
發表於 04-8-11 13:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

Hi afternoon all,

我最終不能同琳琳去japan,因急事轉攪Canada,已經辦妥機位啦。

Mei
好羨慕妳地純既japan 之旅呀。

Makusma
我有乜要注意呀,帶琳琳搭飛機,好金呀,16 hours。
pooh 磁貼欠6, 30, 35


大宅

積分: 2911


826#
發表於 04-8-11 13:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

jackie,
私人會所都好喎.咁唔該晒啦.

googoo,
試hd,會係sat呀,日期未定.你番gym咁邊個時間方便?

mei/toma,
9月去日本好正呀!!我就plan出年3月去,下半年太忙啦.希望到時成事啦.自己生意真係想請下假都唔得.


大宅

積分: 1575


827#
發表於 04-8-11 13:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

can help to book at the Aberdeen Marina Club --- if you don't mind the travel. just let me know.

reginayip 寫道:
RE: 生日會
攪番酒店都好, 今年BB(好似唔係BB, 係小朋友)已2歲, 可以搵小丑哥哥表演, 小朋友亦可以玩遊戲WIN取獎品

我地不如先定好大日子先
再來一次投票
6/11 OR 7/11

517 (2大1小) - 7/11
心心(2大1小)
tannytam (3大2小)
makusma (2大1小)
CatCatSharon (2大1小)
che (1大1小)
honeybee-0211 (2大1小)
bignose (2大1小)
carcar (2大1小)
mei721 (2大1小)
tommyma (2大1小)
mavis (2大1小)
suz(3大1小)
Adrianma (2大1小)
Reginayip(2大1小)6-7/11都ok,最好係6-11啦,我媽咪7-11birthday呀,if多數係7-11嘟ok嘅,不過可能會早d走
tatacat (2大1小) 6-7/11都ok
PoPo (3大2小~~報住先)
somimi (1大1小)
包包(1大1小~~報住先)
^O^ (2大1小) - 7/11
boboma(2大1小)
TszYuMaMa(2大1小)
Sandy媽(2大1小)
Kammy(2大1小)
HoneyB (4大1小)
wendyc (2大1小)
蓉 (3大2小)
west(2大1小) 6-7/11都ok


大宅

積分: 2739


828#
發表於 04-8-11 14:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

suz and all,
AMC,好wor! 去完仲可以去埋OP,不如book埋mini-bowling lanes 比d大人玩下,show off下. :mrgreen: 但我好吾掂.


珍珠宮

積分: 34740


829#
發表於 04-8-11 14:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

517:

我/che/jackie都係sat 4:30pm上gym的.


子爵府

積分: 12388


830#
發表於 04-8-11 14:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

Toma
你同老公傾掂數先啦.

Jackie
我929出發玩5日, 坐NW住池袋大都會, 1家3口1皮野有找 (CW不佔位).


禁止訪問

積分: 3506


831#
發表於 04-8-11 14:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


832#
發表於 04-8-11 14:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

Cheungcheung,
你幾時出發? 去幾多日? 搭which airline? 琳琳有冇位坐? 如果有會好D, 大家都唔駛咁辛苦. 其實都冇乜特別野要注意, 帶定佢liki既玩具, 食物就得. 軒軒上次都好乖, 訓好多, 訓到碌左落地都冇醒. 反而要注意時差問題, 頭兩日行程唔好咁緊, 等佢適應下.

Mei,
1家3口玩5日1皮野有找, 搞到我都心思思想去 . 但9月尾要搬屋 :-( :-( .


珍珠宮

積分: 48885


833#
發表於 04-8-11 15:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

cheungcheung

有乜playgroup 介紹
係 ho man tin


別墅

積分: 846


834#
發表於 04-8-11 15:34 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

咁多位:多謝你們嘅禱告.darren今朝已經出咗院. 昨日驗咗尿/便便/血/nose&喉嚨分泌/照肺.結果話係一種rsv呼吸系統virus.但dr said 唔係太嚴重. 肺&氣管都無事.會continue cough & have light fever for the next 2 wks.

tt同學仔:原來jonathan都係st.paul’s
腸胃炎.tonight會出院.


珍珠宮

積分: 48885


835#
發表於 04-8-11 15:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

mavis

你都要好好保重
祝 Darren 早日康復


子爵府

積分: 12388


836#
發表於 04-8-11 15:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

MAVIS
Jonathan


珍珠宮

積分: 34740


837#
發表於 04-8-11 15:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

jackie/mei:

想問下你地d機位會唔會request有baby cot果行?


禁止訪問

積分: 3506


838#
發表於 04-8-11 15:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12388


839#
發表於 04-8-11 15:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

googoo
上次去程request果bulk head, 我覺得好鬼迫(3-4-3). 回程冇晒bulk head比左機尾2座位反而仲正. 今次我都request左機尾2-seater.


侯爵府

積分: 23362


840#
發表於 04-8-11 15:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會(PART 74)

GOOGOO
YES, 果d bb位已經唔arm我地既大bb


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo