reginayip 寫道:
RE: 生日會
攪番酒店都好, 今年BB(好似唔係BB, 係小朋友)已2歲, 可以搵小丑哥哥表演, 小朋友亦可以玩遊戲WIN取獎品
我地不如先定好大日子先
再來一次投票
6/11 OR 7/11
517 (2大1小) - 7/11
心心(2大1小)
tannytam (3大2小)
makusma (2大1小)
CatCatSharon (2大1小)
che (1大1小)
honeybee-0211 (2大1小)
bignose (2大1小)
carcar (2大1小)
mei721 (2大1小)
tommyma (2大1小)
mavis (2大1小)
suz(3大1小)
Adrianma (2大1小)
Reginayip(2大1小)6-7/11都ok,最好係6-11啦,我媽咪7-11birthday呀,if多數係7-11嘟ok嘅,不過可能會早d走
tatacat (2大1小) 6-7/11都ok
PoPo (3大2小~~報住先)
somimi (1大1小)
包包(1大1小~~報住先)
^O^ (2大1小) - 7/11
boboma(2大1小)
TszYuMaMa(2大1小)
Sandy媽(2大1小)
Kammy(2大1小)
HoneyB (4大1小)
wendyc (2大1小)
蓉 (3大2小)
west(2大1小) 6-7/11都ok