跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


821#
發表於 09-1-8 21:00 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-8 20:49 發表
好耐都無傾計喇...大家去左邊呀~

你咁早上o黎o既?
wallace 咁早瞓o左覺o剌?


伯爵府

積分: 18922


822#
發表於 09-1-8 21:05 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 08:59 PM 發表
我都o岩o岩想講..
大家好耐冇同時間出現o剌~


係啦...真係好耐都無一齊上黎~

Christie, 你依家身體ok嘛~~ 聽日又開始凍喇, 著多件衫呀


伯爵府

積分: 18922


823#
發表於 09-1-8 21:06 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:00 PM 發表

你咁早上o黎o既?
wallace 咁早瞓o左覺o剌?


wallace未訓呀...不過我都就叫佢訓喇~

我老公剛剛出門口...依家又得返我地兩母子咋...好靜


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


824#
發表於 09-1-8 21:07 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:05 發表
係啦...真係好耐都無一齊上黎~

Christie, 你依家身體ok嘛~~ 聽日又開始凍喇, 著多件衫呀

身體ok呀~
而家身體開始適應到冇o左個膽了..
食肥膩野都好少肚疴了...
我勁開心呀!唔知係咪肚裡面個bb幫助我呢?!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


825#
發表於 09-1-8 21:08 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:06 發表
wallace未訓呀...不過我都就叫佢訓喇~

我老公剛剛出門口...依家又得返我地兩母子咋...好靜

老公返夜呀!?!
佢咁早出門口o既?
唔係返11點o既咩?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


826#
發表於 09-1-8 21:09 |只看該作者
唔知係咪天氣轉,再加上學校o的同學好多個咳,
皓皓呢兩日,又有幾聲咳呀!
佢一咳,我就好煩!

咳真係好難好!!!!


伯爵府

積分: 18922


827#
發表於 09-1-8 21:18 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:07 PM 發表

身體ok呀~
而家身體開始適應到冇o左個膽了..
食肥膩野都好少肚疴了...
我勁開心呀!唔知係咪肚裡面個bb幫助我呢?!



BB錫媽咪, 唔想媽咪辛苦嘛~


伯爵府

積分: 18922


828#
發表於 09-1-8 21:19 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:08 PM 發表

老公返夜呀!?!
佢咁早出門口o既?
唔係返11點o既咩?



係呀, 返夜呀...9點出門口囉....因為10點幾佢要係上水度等更車架, 所以就唔同d架.....


伯爵府

積分: 18922


829#
發表於 09-1-8 21:20 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:09 PM 發表
唔知係咪天氣轉,再加上學校o的同學好多個咳,
皓皓呢兩日,又有幾聲咳呀!
佢一咳,我就好煩!

咳真係好難好!!!!



係呀....咳真係好煩...佢又辛苦呢....咁你有無同佢睇左醫生食定藥先呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


830#
發表於 09-1-8 21:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:19 發表
係呀, 返夜呀...9點出門口囉....因為10點幾佢要係上水度等更車架, 所以就唔同d架.....

等更車??


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


831#
發表於 09-1-8 21:26 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:20 發表
係呀....咳真係好煩...佢又辛苦呢....咁你有無同佢睇左醫生食定藥先呀?

我冇同佢睇醫生呀!
因為之前o既經驗,
睇都係白睇,食晒藥o的咳都係唔會好的..

我o係bk 到見話有人煲龍利葉,
可以止咳,我想試下先..
但你知唔知咩叫龍利葉呀?


伯爵府

積分: 18922


832#
發表於 09-1-8 21:29 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:25 PM 發表

等更車??



因為佢地入禁區架....所以要等更車一齊返差館, 如果miss左更車, 就要自己坐車之後行入去, 因為d車無禁區紙係入唔到去, 我老公佢地有禁區紙, 所以可以自己行入去.....但佢地個個通常一定等更車返工, 之後收工又要坐返更車出上水架....好似好複雜呀呵


伯爵府

積分: 18922


833#
發表於 09-1-8 21:30 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:26 PM 發表

我冇同佢睇醫生呀!
因為之前o既經驗,
睇都係白睇,食晒藥o的咳都係唔會好的..

我o係bk 到見話有人煲龍利葉,
可以止咳,我想試下先..
但你知唔知咩叫龍利葉呀? ...



我唔知咩黎呀.....會唔會藥材鋪先有?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


834#
發表於 09-1-8 21:31 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:29 發表
因為佢地入禁區架....所以要等更車一齊返差館, 如果miss左更車, 就要自己坐車之後行入去, 因為d車無禁區紙係入唔到去, 我老公佢地有禁區紙, 所以可以自己行入去.....但佢地個個通常一定等更車返工, 之後收工又要 ...

哦...原來如此..
咁你老公返工真係好辛苦喎!
要預早兩個鐘返工!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


835#
發表於 09-1-8 21:33 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:30 發表
我唔知咩黎呀.....會唔會藥材鋪先有?

我查到話要去街市草樂店有得賣喎!
不過,我樓下個街市唔知有冇..


伯爵府

積分: 18922


836#
發表於 09-1-8 21:41 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:33 PM 發表

我查到話要去街市草樂店有得賣喎!
不過,我樓下個街市唔知有冇..



係就咪咁煲水比佢飲架咋?


伯爵府

積分: 18922


837#
發表於 09-1-8 21:41 |只看該作者
我攪埋wallace訓覺先...一陣如果大家都online再傾丫~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


838#
發表於 09-1-9 00:01 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 21:26 發表

我冇同佢睇醫生呀!
因為之前o既經驗,
睇都係白睇,食晒藥o的咳都係唔會好的..

我o係bk 到見話有人煲龍利葉,
可以止咳,我想試下先..
但你知唔知咩叫龍利葉呀? ...
龍利葉係轉賣煲湯料鋪頭都有...係草6色一塊葉咁...有d會執好一份份湯包有哂材料係入面...買舊瘦肉就得


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


839#
發表於 09-1-9 00:09 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 21:26 發表

我冇同佢睇醫生呀!
因為之前o既經驗,
睇都係白睇,食晒藥o的咳都係唔會好的..

我o係bk 到見話有人煲龍利葉,
可以止咳,我想試下先..
但你知唔知咩叫龍利葉呀? ...
你可以平時買羅漢果(用半個),雪耳,南北杏,麥"早",果皮,紅蘿蔔,瘦肉煲湯...(2個鍾左右)
呢味湯小小甘味但好潤肺...我成日都煲...亞大好鍾意飲

[ 本帖最後由 vkk 於 09-1-9 00:11 編輯 ]


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


840#
發表於 09-1-9 10:12 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-9 00:01 發表
龍利葉係轉賣煲湯料鋪頭都有...係草6色一塊葉咁...有d會執好一份份湯包有哂材料係入面...買舊瘦肉就得

謝謝你o既資料呀!
等我一陣落街市望吓先...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo