立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 julieann 於 09-1-8 20:49 發表 好耐都無傾計喇...大家去左邊呀~
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 08:59 PM 發表 我都o岩o岩想講.. 大家好耐冇同時間出現o剌~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:00 PM 發表 你咁早上o黎o既? wallace 咁早瞓o左覺o剌?
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:05 發表 係啦...真係好耐都無一齊上黎~ Christie, 你依家身體ok嘛~~ 聽日又開始凍喇, 著多件衫呀
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:06 發表 wallace未訓呀...不過我都就叫佢訓喇~ 我老公剛剛出門口...依家又得返我地兩母子咋...好靜
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:07 PM 發表 身體ok呀~ 而家身體開始適應到冇o左個膽了.. 食肥膩野都好少肚疴了... 我勁開心呀!唔知係咪肚裡面個bb幫助我呢?!
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:08 PM 發表 老公返夜呀!?! 佢咁早出門口o既? 唔係返11點o既咩?
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:09 PM 發表 唔知係咪天氣轉,再加上學校o的同學好多個咳, 皓皓呢兩日,又有幾聲咳呀! 佢一咳,我就好煩! 咳真係好難好!!!!
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:19 發表 係呀, 返夜呀...9點出門口囉....因為10點幾佢要係上水度等更車架, 所以就唔同d架.....
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:20 發表 係呀....咳真係好煩...佢又辛苦呢....咁你有無同佢睇左醫生食定藥先呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:25 PM 發表 等更車??
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:26 PM 發表 我冇同佢睇醫生呀! 因為之前o既經驗, 睇都係白睇,食晒藥o的咳都係唔會好的.. 我o係bk 到見話有人煲龍利葉, 可以止咳,我想試下先.. 但你知唔知咩叫龍利葉呀? ...
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:29 發表 因為佢地入禁區架....所以要等更車一齊返差館, 如果miss左更車, 就要自己坐車之後行入去, 因為d車無禁區紙係入唔到去, 我老公佢地有禁區紙, 所以可以自己行入去.....但佢地個個通常一定等更車返工, 之後收工又要 ...
原帖由 julieann 於 09-1-8 21:30 發表 我唔知咩黎呀.....會唔會藥材鋪先有?
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 09:33 PM 發表 我查到話要去街市草樂店有得賣喎! 不過,我樓下個街市唔知有冇..
積分: 16416
原帖由 ChristieMing 於 09-1-8 21:26 發表 我冇同佢睇醫生呀! 因為之前o既經驗, 睇都係白睇,食晒藥o的咳都係唔會好的.. 我o係bk 到見話有人煲龍利葉, 可以止咳,我想試下先.. 但你知唔知咩叫龍利葉呀? ...
原帖由 vkk 於 09-1-9 00:01 發表 龍利葉係轉賣煲湯料鋪頭都有...係草6色一塊葉咁...有d會執好一份份湯包有哂材料係入面...買舊瘦肉就得
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy