立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 142864
原帖由 木柔美 於 09-5-14 16:31 發表 你咁都唔放過 休息多d喇
男爵府
積分: 7638
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 17:18 發表 ok 啦, 原來今日都 12 朝啦 出出入入都唔覺 tim
大宅
積分: 1599
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 17:26 發表 邊個媽咪有chicco優惠卷呀? 滿3百減一百果D呀,我D沖涼液同洗頭水就用完喇,我重要買埋花露水呀
原帖由 jacobmom 於 09-5-14 17:41 發表 我無,幫唔到你~ 話時話....我都好耐無買專FOR BABY既野佢用喇~2歲開始跟我用大人個D~ 想問下Chicco隻洗頭水OK MA?因呀仔用我隻洗頭水整到D頭髮好乾~我想轉CHICCO佢試~ ...
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 18:04 發表 好用呀,之前用C巴,洗到D頭髮好似乾草咁,之後轉左用chicco,D頭髮不知幾油順,又令,又香喎,我買大枝裝兩隻一齊用都用成5-6個月呀,超低用
別墅
積分: 648
原帖由 jacobmom 於 09-5-14 17:28 發表 真係快呀......不經不覺12朝喇~ D親戚朋友有無(一大硼人咁)上黎睇BB呢
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 17:23 發表 話咁快喎,我要食羌呀
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 23:32 發表 無呀 .... 明天先開始有 fd 上黎咋 !!
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 23:36 發表 好呀, 我住官塘你黎開呢頭黎我到啦 .... 再唔係下次 gathering , 我攞一樽比你啦, 今次我 買左 25 斤甜醋呀 !! 其實我想問 .... 開刀既我, 幾時食得 ?? 我想要旦同 豬手呀 ...
原帖由 木柔美 於 09-5-14 23:40 發表 疑 咪住 cash ma你依家得閒嗎 我想問下你點樣upload張相在回覆話題既地方 因為我無是因講果d(擺上網果d)
原帖由 木柔美 於 09-5-14 23:36 發表 喂喂 你地知唔知呢 有d老人家話 如果d豬腳彊好辣的話 即是個bb會唔好湊 但係又似乎無咩根據
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-15 00:03 發表 你要先去 photobucket or yahoo blog 度 upload 左張相先, 之後就係 copy 條 link 上番 bk 做簽名檔 !! ( 其實你有 yahoo blog upload 上左去, 仲易 tim ) 好易架咋, 上左呢個 photobucket register 先 : www ...
公爵府
積分: 26949
原帖由 木柔美 於 09-5-13 15:54 發表 嘩 咁利害 教下我教下我 我都想變返未生bb時咁
積分: 8555
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-15 12:03 AM 發表 你要先去 photobucket or yahoo blog 度 upload 左張相先, 之後就係 copy 條 link 上番 bk 做簽名檔 !! ( 其實你有 yahoo blog upload 上左去, 仲易 tim ) 好易架咋, 上左呢個 photobucket register 先 : www ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy