跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


821#
發表於 09-5-14 17:18 |只看該作者
ok 啦, 原來今日都 12 朝啦

出出入入都唔覺 tim

原帖由 木柔美 於 09-5-14 16:31 發表
你咁都唔放過 休息多d喇


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


822#
發表於 09-5-14 17:23 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 17:18 發表
ok 啦, 原來今日都 12 朝啦

出出入入都唔覺 tim


話咁快喎,我要食羌呀


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


823#
發表於 09-5-14 17:26 |只看該作者
邊個媽咪有chicco優惠卷呀?
滿3百減一百果D呀,我D沖涼液同洗頭水就用完喇,我重要買埋花露水呀


大宅

積分: 1599


824#
發表於 09-5-14 17:28 |只看該作者
真係快呀......不經不覺12朝喇~
D親戚朋友有無(一大硼人咁)上黎睇BB呢
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 17:18 發表
ok 啦, 原來今日都 12 朝啦

出出入入都唔覺 tim



大宅

積分: 1599


825#
發表於 09-5-14 17:34 |只看該作者
頭先見萬寧有"我的美麗日記"面膜特價~一盒有齊5種面膜total24片,$125,好似幾抵,又同時試到咁多種類,(聽人講好用)所以忍唔住買左,我未用過GA~
你地有無用過呀?好用MA?


大宅

積分: 1599


826#
發表於 09-5-14 17:41 |只看該作者
我無,幫唔到你~
話時話....我都好耐無買專FOR BABY既野佢用喇~2歲開始跟我用大人個D~
想問下Chicco隻洗頭水OK MA?因呀仔用我隻洗頭水整到D頭髮好乾~我想轉CHICCO佢試~
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 17:26 發表
邊個媽咪有chicco優惠卷呀?
滿3百減一百果D呀,我D沖涼液同洗頭水就用完喇,我重要買埋花露水呀


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


827#
發表於 09-5-14 18:04 |只看該作者
原帖由 jacobmom 於 09-5-14 17:41 發表
我無,幫唔到你~
話時話....我都好耐無買專FOR BABY既野佢用喇~2歲開始跟我用大人個D~
想問下Chicco隻洗頭水OK MA?因呀仔用我隻洗頭水整到D頭髮好乾~我想轉CHICCO佢試~
...


好用呀,之前用C巴,洗到D頭髮好似乾草咁,之後轉左用chicco,D頭髮不知幾油順,又令,又香喎,我買大枝裝兩隻一齊用都用成5-6個月呀,超低用


大宅

積分: 1599


828#
發表於 09-5-14 18:17 |只看該作者
咁我搵日買黎試下先
呢掛購物狂上身,出一出街無減5百.........睇黎到係要多D留係屋企
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 18:04 發表


好用呀,之前用C巴,洗到D頭髮好似乾草咁,之後轉左用chicco,D頭髮不知幾油順,又令,又香喎,我買大枝裝兩隻一齊用都用成5-6個月呀,超低用


別墅

積分: 648


829#
發表於 09-5-14 23:18 |只看該作者
halo everybody 我終於游返上黎啦


別墅

積分: 648


830#
發表於 09-5-14 23:18 |只看該作者
ya chicco真係超正 我d姨甥果一代已經開始用,勁香
又好柔軟~正~
原帖由 cherrie421 於 09-5-14 18:04 發表


好用呀,之前用C巴,洗到D頭髮好似乾草咁,之後轉左用chicco,D頭髮不知幾油順,又令,又香喎,我買大枝裝兩隻一齊用都用成5-6個月呀,超低用


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


831#
發表於 09-5-14 23:32 |只看該作者
無呀 .... 明天先開始有 fd 上黎咋 !!



原帖由 jacobmom 於 09-5-14 17:28 發表
真係快呀......不經不覺12朝喇~
D親戚朋友有無(一大硼人咁)上黎睇BB呢


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


832#
發表於 09-5-14 23:36 |只看該作者
好呀, 我住官塘你黎開呢頭黎我到啦 ....

再唔係下次 gathering , 我攞一樽比你啦, 今次我
買左 25 斤甜醋呀 !!

其實我想問 .... 開刀既我, 幾時食得 ?? 我想要旦同
豬手呀

原帖由 cherrie421 於 09-5-14 17:23 發表


話咁快喎,我要食羌呀


別墅

積分: 648


833#
發表於 09-5-14 23:36 |只看該作者
喂喂 你地知唔知呢 有d老人家話
如果d豬腳彊好辣的話 即是個bb會唔好湊
但係又似乎無咩根據
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 23:32 發表
無呀 .... 明天先開始有 fd 上黎咋 !!




別墅

積分: 648


834#
發表於 09-5-14 23:38 |只看該作者
唔食得住呀
我果陣我記得自己都無咩點食
但係就only飲d醋
開刀唔可以咁快架我記得 12朝一定唔得
唔好博
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-14 23:36 發表
好呀, 我住官塘你黎開呢頭黎我到啦 ....

再唔係下次 gathering , 我攞一樽比你啦, 今次我
買左 25 斤甜醋呀 !!

其實我想問 .... 開刀既我, 幾時食得 ?? 我想要旦同
豬手呀

...


別墅

積分: 648


835#
發表於 09-5-14 23:40 |只看該作者
疑 咪住 cash ma你依家得閒嗎 我想問下你點樣upload張相在回覆話題既地方
因為我無是因講果d(擺上網果d)


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


836#
發表於 09-5-15 00:03 |只看該作者
你要先去 photobucket or yahoo blog 度
upload 左張相先, 之後就係 copy 條 link
上番 bk 做簽名檔 !!


( 其實你有 yahoo blog upload 上左去, 仲易 tim )

好易架咋, 上左呢個 photobucket register 先 :

www.photobucket.com


upload 完有條甘既叫 direct link :

http://i217.photobucket.com/albums/cc3/gigitang201/DPP_2759.jpg


http://i217.photobucket.com/albums/cc3/gigitang201/DPP_2760.jpg


** 留意你張相 size 最好放到 400 x 135 ,
出黎會 fit d 好睇 d !!!


原帖由 木柔美 於 09-5-14 23:40 發表
疑 咪住 cash ma你依家得閒嗎 我想問下你點樣upload張相在回覆話題既地方
因為我無是因講果d(擺上網果d)

[ 本帖最後由 chickenwing2006 於 09-5-15 00:07 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


837#
發表於 09-5-15 00:06 |只看該作者
我 mother 都係甘講, cash 個時 d 羌真係好
辣 ..... 難湊就一般, 係肚風個時會差 d !

** 不過我 mother 買老羌一定會辣, 我估 dollar
又係同家姐一樣架啦

原帖由 木柔美 於 09-5-14 23:36 發表
喂喂 你地知唔知呢 有d老人家話
如果d豬腳彊好辣的話 即是個bb會唔好湊
但係又似乎無咩根據


別墅

積分: 648


838#
發表於 09-5-15 00:28 |只看該作者
haha 我去試下先
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-15 00:03 發表
你要先去 photobucket or yahoo blog 度
upload 左張相先, 之後就係 copy 條 link
上番 bk 做簽名檔 !!


( 其實你有 yahoo blog upload 上左去, 仲易 tim )

好易架咋, 上左呢個 photobucket register 先 :

www ...


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


839#
發表於 09-5-15 01:13 |只看該作者
原帖由 木柔美 於 09-5-13 15:54 發表
嘩 咁利害 教下我教下我
我都想變返未生bb時咁


主要介糖份同澱粉質囉!
之前有講過架,你冇聽書

等我有心機時先打晒比你地睇呀!

今日都輕左
(mon開始食)
mon 133.6lbs
tue 131.6lbs
wed 130lbs
thur 128.4lbs


[/url]


男爵府

積分: 8555


840#
發表於 09-5-15 01:14 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-5-15 12:03 AM 發表
你要先去 photobucket or yahoo blog 度
upload 左張相先, 之後就係 copy 條 link
上番 bk 做簽名檔 !!


( 其實你有 yahoo blog upload 上左去, 仲易 tim )

好易架咋, 上左呢個 photobucket register 先 :

www ...

我都想整不過雞腸唔多懂!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo