跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


821#
發表於 09-8-18 11:55 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-18 11:47 發表



:;pppp: 我都好耐無見過佢玩喇, 正衰豬黎嫁佢 .... 尋日醫生話佢摸左個 PAT, 但醫生都無照住比我地睇下既, 好快就跳去下一個畫面喇 ....都睇唔到既 ...激 C 我呀 ...=.= ...... ...


d醫生真係照得好快ga, 一望就話係胃、腎... 但我哋仲係度搵緊, 一轉頭, 醫生又照咗去第二度啦... 跟都跟唔切.


男爵府

積分: 5770


822#
發表於 09-8-18 11:59 |只看該作者
早呀各位,我要去做檢查,見阿b啦,希望一切順利.
回頭見.


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


823#
發表於 09-8-18 12:00 |只看該作者
真係好靜呀 ..
呢排眼瞓左.. 宜家收工番到屋企都要瞓一陣先得.. 好似岩岩有左果陣口咁.. 其實後期係唔係會咁架呢? 定係自己個人懶左?
我今個星期六去照4D呀 .. 希望阿囡活躍D啦.. 之前睇親佢係瞓覺豬.. 都係冇咩野睇到..

原帖由 TOBYYAN 於 09-8-18 11:45 發表
今日 E 度好靜呀 .... 不過自己都無咩心機做野 ...=.= ...好眼訓呀 ..... 大家有無覺得依家檢查呢, 好快就照完喇如果無咩事既話 ..我唸我尋晚入左去5-10分鐘到就出返黎喇, 根本都無睇清楚阿 B 係度玩呀, 做緊咩呀 .. ...


男爵府

積分: 5770


824#
發表於 09-8-18 12:00 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-18 11:55 發表


d醫生真係照得好快ga, 一望就話係胃、腎... 但我哋仲係度搵緊, 一轉頭, 醫生又照咗去第二度啦... 跟都跟唔切.

係呀,得醫生識睇,我次次都唔知.


大宅

積分: 2419


825#
發表於 09-8-18 12:05 |只看該作者
奶茶我個個星期都會飲一杯, 獎勵自己~少糖
原帖由 小金旦 於 09-8-18 11:19 發表
我都係咁諗, 珍珠奶茶我都間唔中有飲, 實在太好味忍唔住, heeeheee


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


826#
發表於 09-8-18 12:07 |只看該作者
我個醫生又OK喎 ..
我睇唔明就會發出D疑惑既聲"下 .. 下 .. 唔明 .. 睇唔到.. " 之後醫生就會hold多一陣.. 解釋多一次... 俾我睇多一陣..
有一次醫生俾BB 3D既樣我地睇, 之後我地笑到卡卡聲, 佢仲問我地笑係因為見到個樣驚定係開心.. 佢都傻傻地既.. 笑就緊係開心架啦..

原帖由 gobby926 於 09-8-18 12:00 發表

係呀,得醫生識睇,我次次都唔知.


大宅

積分: 2049


827#
發表於 09-8-18 12:08 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-18 11:46 發表
係囉係囉... 我發現次次都係咁, 同老公行街, 佢通常都會話 "再睇吓先啦" "得遲d先, 一定會再減價ge" "唔駛咁急買住喎".


係喇係喇~ 就係咁!

我覺得, 遲早都係要買啦, 有用就要買架啦!
而且遲下個肚大d, 或者阿b出左世, 仲邊有閒情周圍去丫~
所以我如果我一個人出街, 見到價錢ok 就會買左先
(當然都係買d 自己拎到既野啦)


大宅

積分: 2049


828#
發表於 09-8-18 12:10 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-18 11:55 發表
d醫生真係照得好快ga, 一望就話係胃、腎... 但我哋仲係度搵緊, 一轉頭, 醫生又照咗去第二度啦... 跟都跟唔切.


我個e 生都係咁, 可能佢覺得俾我地望多幾秒, 我地都係唔識睇啦... 一團野咁~


大宅

積分: 2522


829#
發表於 09-8-18 12:21 |只看該作者
呀哎, 原來已經開左part 3, 我重傻吓傻吓係part 2 tim, HELLO 大家好


大宅

積分: 2419


830#
發表於 09-8-18 12:21 |只看該作者
就日前東方報業報導有關加拿大驗出奶樽含雙酚A(BPA)之消息,引起各界及本公司關注,本公司立即作出事件跟進,深入了解測試報告,並初步作出以下聲明:

1.東方報業(東方日報及太陽報)只斷章取義地節錄了部份報告內容,文章有意或無意地引起公眾無謂恐慌,採用了不符事實的標題如「Dr. Brown's奶樽勁含雙酚A」,卻忽略了測試報告的分析及重要結論(國際傳媒均如實報導加拿大當局調查人員的報告內容,當中多次重申產品為安全對人體無害),東方報業的文章亦沒有引據資料來源,實在有誤導讀者之嫌
2.Dr. Brown's 所有PP、PES及玻璃奶樽產品絕對100%符合現時國際最權威及具公信力的兩套有關嬰兒餵奶用品的安全標準,包括美國食品及藥物管理局 (FDA / Food and Drug Administration) 的21 CFR 安全規格,以及歐盟EN 14350安全規格,全部測試均由獨立的化驗機構進行,保證中立持平。
3.加拿大衛生局乃是次測試之政府研究機構,在其報告清楚指出,是次測試的9款BPA-free奶樽 (包括PES及PP材料奶樽),發現大部份均只是驗出超微量雙酚A,亦已明確地呼籲父母無需關注(與本地中文報章採用誇張失實的字眼完全不符),加拿大衛生局亦多次強調報告中的雙酚A含量根本不足以造成任何健康問題,明確表示該含量對嬰兒身體完全不會構成害處是良好的PC奶樽替代品。而加拿大衛生部轄下消費品安全局代理局長Sandra Wright亦於事後向Dr.Brown's生產商Handi-Craft Company清楚表示了這一點。(見附圖一:生產商之聲明信)
4.加拿大當局亦明確表示,因PP物料的化學成份從來不包含雙酚A(見附圖二:物料供應商無雙酚A證明信),所以並沒有任何科學證據證明是次所發現的雙酚A含量來自奶樽物料本身,來源極可能是來自其他外在環境因素,並重申仍需再進行多次同類型實驗。雙酚A是大氣中正常存在的物質,無論是空氣/水份/天然食品/人體/測試的儀器均存在雙酚A
5.加拿大衛生局表示是次測試環境利用了最極端的情況下進行,比較在正常使用的情況嚴峻多倍,故並不能反映一般家庭現實使用時的情況。
6.  進行是次測試的科學研究人員承認報告結果有多項懷疑之處,例如每件產品均已多次通過美國及歐盟最嚴格之測試及標準,但加拿大的測試結果卻一致出現差異,因此需要再重新進行更多樣本測試,日後將會作出進一步澄清。
7.根據歐盟食品安全管理局(EFSA)於08年最後修訂之安全指引,無論成人或嬰兒每日可承受雙酚A的安全含量(TDI)為每日每公斤體重50微克 (0.05mg/kg of body weight/day),是次加拿大當局測試的各品牌塑膠奶樽所測出的含量均遠遠低於國際安全標準限定,東方報業卻沒有列出這些安全指標作客觀比較,反而頻繁地採用「更」、「勁」等主觀而毫無科學根據的字眼,使讀者錯覺地認為Dr. Brown's奶樽是不安全的產品。
8.本公司藉此強調,Dr. Brown's奶樽絕對安全可靠之餘,其原創排氣設計更獲得多項專利,能有效解決BB脹氣嘔奶及肚風等問題,此所以Dr. Brown's能成為近年暢銷全球、「父母不可或缺」的頂尖品牌。

關於是次某一本地傳媒不全面兼誇張之報導,本公司深感失望及憤怒,至於對本品牌造成的商譽影響及所有經濟損失,本公司將透過法律途徑向有關報導機構採取法律行動追究。


禁止訪問

積分: 2556


831#
發表於 09-8-18 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


832#
發表於 09-8-18 12:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2522


833#
發表於 09-8-18 12:25 |只看該作者
我近 lee 2次照u/s, 醫生好好人, 都有幫我影4d, 我個b上次同今次個樣有d d唔同左.


大宅

積分: 4684


834#
發表於 09-8-18 12:48 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-18 11:39 發表


係呀, 我都想去護協入貨呀. 但唔知佢哋有無送貨服務呢?


係喎, 我又冇問佢有冇得送貨 ~~~


大宅

積分: 1572


835#
發表於 09-8-18 12:51 |只看該作者
昨天覆診, 本來糖尿pass 左好開心..
點知醫生話阿b 如果過多3week仲唔掉頭就要開刀..
你地既bb 是不是都掉左頭?


禁止訪問

積分: 2556


836#
發表於 09-8-18 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2419


837#
發表於 09-8-18 12:59 |只看該作者
咁快講掉頭....我地先7個月喎~~有d人臨生先掉頭, 有人掉咗頭又掉返上去~
原帖由 kuongcoco 於 09-8-18 12:51 發表
昨天覆診, 本來糖尿pass 左好開心..
點知醫生話阿b 如果過多3week仲唔掉頭就要開刀..
你地既bb 是不是都掉左頭?


大宅

積分: 2049


838#
發表於 09-8-18 13:00 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-18 12:51 發表
昨天覆診, 本來糖尿pass 左好開心..
點知醫生話阿b 如果過多3week仲唔掉頭就要開刀..
你地既bb 是不是都掉左頭?


o下?! 即係32週前一定要調頭?

不過我有朋友個b 又係好遲都未調頭(唔記得係幾多週), e生有幫佢做"人工調頭", 即係兩個e生, 在肚上用人手幫個b 轉返o岩個位...


大宅

積分: 1572


839#
發表於 09-8-18 13:20 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-18 12:57 發表



.... E ..你29WK 啦喎 .... 我就仲未呢, 尋日醫生都仲話PAT PAT 係下面 .... 不過唔係話3十幾 WK 先調頭咩 ?? 可能未調姐 .... 無聽 E 度 D 媽咪話佢地調左頭 BOR .... ...


唉.. 仲有3個week 時間..
因為醫生話bb size都好大.
再唔轉就好難


大宅

積分: 1572


840#
發表於 09-8-18 13:24 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-8-18 12:59 發表
咁快講掉頭....我地先7個月喎~~有d人臨生先掉頭, 有人掉咗頭又掉返上去~


我問過朋友都係咁講..
不過聽到都有d 唔開心..~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo