夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 30347


821#
發表於 05-3-18 17:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


822#
發表於 05-3-18 17:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

放6:00 pm. 但個客約左我6:00 ^^" 不過做一陣就走得.
你又放幾點ga?


禁止訪問

積分: 30347


823#
發表於 05-3-18 17:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


824#
發表於 05-3-19 18:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

/_\ 生病了,喉嚨痛, 好似俾火燒咁, 還有頭重重. 本來我將d工作拿回家做, now成個人好呆, ~.~ 想睡....我偷吃了家中的藥, 都是傷風喉嚨痛的藥物. 病了真辛苦, 這重忽冷忽熱的天氣, 真折磨人. :cry:


子爵府

積分: 11510


825#
發表於 05-3-19 22:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

小心身體喇!呢排好多人感冒呀!係呢,如果你喉痛,你可以食吓枇杷羔,食咗會舒服啲架!


大宅

積分: 1798


826#
發表於 05-3-19 23:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christylai

take care 呀,有冇做按摩呀? 唔好意思,冇意中click入d個topic搭訕。 :mrgreen:


大宅

積分: 4323


827#
發表於 05-3-20 00:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^ 冬茹頭,

^^" 謝謝關心呀. 抱歉, 我病了, 暫沒精神按摩及寫進度. ^^" 唯有明天補番做啦. 今晚都是用清水洗一洗臉, 及塗lotion就算數啦, 因為沒有精神ma. 如果想和我們聊天, 也可進入這個topic的. welcome u.

bandband,
謝謝你的關心. ^^" 現在吃了藥, 喉嚨冇咁痛la. 我發現左一樣野, 西醫診所 ( 每次收我$150~$180的醫藥費 ) 開給我的藥, 或自己去藥房配藥($12蚊2天藥), 要吃最少2天, 喉嚨先唔會痛. 但是, 吃政府門診的藥, 吃左2次, 喉嚨就好番好多啦. @"@ 真的! 政府的藥..勁好多! :cry:

小時候, 我睇政府門診, 唔洗俾錢的. 所以, 就成日睇, 以前都唔知政府好, 有時會覺得唔洗錢睇醫生, d藥一定唔好, 還有, 每次都俾成5日藥, 次次都有食唔哂ga. ><

後來, 人大左, 無得免費求診, 就睇西醫, 覺得有些西醫好無良, 多數只俾2.5天藥, 最衰就是醫唔好. 好多時, 我都要覆診, 或再配藥. 去年好多病痛, 每個月最少去睇2次醫生, 所以我成日同我睇開的醫生講, "hi, 醫生, 又見啦." ~.~ .... 我知我身體一向唔多好的..><~


禁止訪問

積分: 30347


828#
發表於 05-3-20 01:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


829#
發表於 05-3-20 10:03 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea and bandband,

@"@ 休息左一晚, 喉嚨唔再痛la, 不過就有咳~.~ ar..睇急症, 要等好耐ga wor, 咁咪浪費左成日時間. bandband, 我都掛住你....你怎那麼少上bk?


子爵府

積分: 11510


830#
發表於 05-3-20 10:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy & andrea,

我呢個星期開始番工嘛,日日放咗工之後都好攰,所以咪少咗開機上網囉!每朝七點起身,八點前要湊到囝囝番到學校,然後我同老公好似選手咁,競步咁由學校行去南昌站撘西鐵去屯門番工(因為我地想慳番地鐵轉西鐵啲車錢嘛!),放工又要準時六點放,否則一定遲到(去學校湊仔放學),於是又是競步咁去撘西鐵,又是行番嗰段十五分鐘既路去學校湊仔,總之一要行就要好趕甚至要跑,所以番到屋企已經無電,又攰啲手腳又痛!!!><:我都好掛住你地呀!


大宅

積分: 4323


831#
發表於 05-3-20 11:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@"@ 照顧兒子, 真的很辛苦! 加油呀! 有冇人可以幫你照顧兒子?

hi all,
另外, 我發現一件趣事, andrea 的a, bandband 的 b, 及 christy 的 c. 剛好是abc的順序. @v@" 幾搞笑. janet 的 j 離我們有一點距離..哈哈, 不如janet也改個名, d字頭開始吧. (說笑的, 不要生氣就好)


禁止訪問

積分: 30347


832#
發表於 05-3-20 12:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


833#
發表於 05-3-20 13:07 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^" 看書, 一陣老公話同我去買袋喎. ~.~ 咁你地呢?


禁止訪問

積分: 30347


834#
發表於 05-3-20 13:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2072


835#
發表於 05-3-20 14:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andreaaaa782004 寫道:
你去邊區買袋?我在家休息,訓教,夜晚先出去食飯


長老,

好耐唔見, 好掛著你呀, 我成日睇你留言架, 係你D Fans, 有一次見到你話遲D唔會成日上黎, 有D掛住你架 :mrgreen:

而家又見到你上番黎, 好開心呀? 你呢排去邊呀? 唔見你既?


子爵府

積分: 11510


836#
發表於 05-3-20 16:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

^^係喎!真係abc齊哂噃! :mrgreen: 咁janet真係要改番個d字頭既名...不如就叫DO DO姐啦~~~!!!

不過其實湊仔都唔係太辛苦,係辛苦在教養佢啫...講真,我都唔係咁乖架咋... 頭先我老公千叮囑萬吩咐叫我唔好再買花,但我都係忍唔住手買咗三盆(一盆十蚊石斛蘭,一盆卅蚊荷蘭玫瑰苗,同埋一盆粉紫色大種玫瑰苗)~~~!!!太鐘意喇!直頭一見到呢幾盆花已經有心跳既感覺!而且啱啱嗰個月又無乜點買過嘢,番工又咁辛苦,所以咪有好多'理由'俾自己去買嘢囉!希望隻佬唔會詐型啦... 家吓佢瞓緊覺...

andrea,

我今日無咩節目呀...頭先朝早一家三口同埋奶奶去飲午茶,之後一條友去咗花墟掃貨,依家番咗屋企種花&上網囉...隻佬搵咗周公,晏少少就去奶奶屋企食晚飯...你呢,有咩節目?


男爵府

積分: 8008


837#
發表於 05-3-20 17:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

hii


禁止訪問

積分: 30347


838#
發表於 05-3-20 17:05 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


839#
發表於 05-3-20 17:05 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

CB7678,

HI~!!!

CB7678 寫道:
hii


禁止訪問

積分: 30347


840#
發表於 05-3-20 17:07 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo