想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 3689


821#
發表於 09-11-19 12:43 |只看該作者
原帖由 Pobie 於 09-11-19 10:14 發表
各位jm,
天氣轉冷啦...
著多件衫...
唔好冷親...


Thanks ! Take care everyone !

[ 本帖最後由 Auntie_Winnie 於 09-11-19 12:45 編輯 ]
:sm: Auntie_Winnie


大宅

積分: 3689


822#
發表於 09-11-19 12:44 |只看該作者
duplicated

[ 本帖最後由 Auntie_Winnie 於 09-11-19 12:45 編輯 ]
:sm: Auntie_Winnie


複式洋房

積分: 220


823#
發表於 09-11-20 10:38 |只看該作者
有無人試過Preseed Sperm-Friendly 受孕潤滑劑 ...????


複式洋房

積分: 220


824#
發表於 09-11-25 10:23 |只看該作者
我日日都有check紅d...
平時體溫係36.2-5...
你個星期去到36.7-36.9..
但係紅d都無深紅色線...
咁有無排卵???


大宅

積分: 1521


825#
發表於 09-11-27 09:53 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-11-16 23:58 發表


其實pco暫時黎講無得醫...要生bb醫生話1)要減肥同2)食藥。
無錯, 有d jm 生完bb先有呢個症, 我冧我地係天生既。

你可以去 e-bay; 有機寶寶 or FertilAid 既網頁度訂。
大家傾下交流下啦。 ...


想問下fertilaid 係點食法架, 係咪日日食3粒, 早午晚? m嚟時都照食?


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


826#
發表於 09-11-27 10:16 |只看該作者
原帖由 garfaye 於 09-11-27 09:53 發表


想問下fertilaid 係點食法架, 係咪日日食3粒, 早午晚? m嚟時都照食?


每日3次, 每次1粒...我就餐後食, m黎都照食...但唔可以同排卵藥 or 有助排卵既中藥一齊食, 如果發現bingo咗就唔好再食。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


大宅

積分: 1521


827#
發表於 09-11-27 10:23 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-11-27 10:16 發表


每日3次, 每次1粒...我就餐後食, m黎都照食...但唔可以同排卵藥 or 有助排卵既中藥一齊食, 如果發現bingo咗就唔好再食。


icic~ 我因為唔想食排卵藥驚整差身體, 而加想試下呢隻, 好啦~ 等我訂嚟試下先!!

係呢bibifa~ 我好耐無留言bk啦, 你近排好嗎? 你應該嚟完m? 毛豬如何呢?


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


828#
發表於 09-11-27 10:42 |只看該作者
原帖由 garfaye 於 09-11-27 10:23 發表


icic~ 我因為唔想食排卵藥驚整差身體, 而加想試下呢隻, 好啦~ 等我訂嚟試下先!!

係呢bibifa~ 我好耐無留言bk啦, 你近排好嗎? 你應該嚟完m? 毛豬如何呢? ...


我地轉咗地頭呀...黎咗呢度傾多, 你都黎呢度啦, 我地個度乜野都講, 最鐘意講毛豬事非。
http://forum.baby-kingdom.com/thread-2703807-1-1.html
我幾好呀, 依家都唔知等排卵丫...定係定m到。哈哈哈~~~唔理啦, 返咗香港先再算。
毛豬剛剛搬完屋....你上去佢個post度就會搵到我地。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


別墅

積分: 968


829#
發表於 09-11-27 15:02 |只看該作者
請問已前有朱古加瘤(已割), 而加有水瘤, 可唔可以食呢啲藥咖 ?


公爵府

積分: 29804


830#
發表於 09-11-27 15:47 |只看該作者
原帖由 nataliewwf 於 09-11-27 15:02 發表
請問已前有朱古加瘤(已割), 而加有水瘤, 可唔可以食呢啲藥咖 ?

唔知喎,我覺得問下醫生好d呀!


複式洋房

積分: 220


831#
發表於 09-11-27 16:30 |只看該作者
問下醫生個心安樂d架....


公爵府

積分: 29804


832#
發表於 09-11-30 11:49 |只看該作者
今個cycle,day17巳到高溫期,計落今個cycle將會係30日,這兩個cycle(31日, 30日)都唔錯喎。
FertilAid對我好似幾有用。不過我暫時我估FertilAid對我既副作用係生暗瘡,我左邊額頭有粒暗瘡,一粒接一粒長期响度呀,唔知其他姐妹有無咁既問題呢?


大宅

積分: 1580


833#
發表於 09-11-30 12:37 |只看該作者
原帖由 ume 於 09-11-30 11:49 發表
今個cycle,day17巳到高溫期,計落今個cycle將會係30日,這兩個cycle(31日, 30日)都唔錯喎。
FertilAid對我好似幾有用。不過我暫時我估FertilAid對我既副作用係生暗瘡,我左邊額頭有粒暗瘡,一粒接一粒長期响度呀,唔知其他姐妹 ...


Yes ar ...... in the past my cycle days are very irregular from 32 days to 46 days but now my cycle days seem to be shorten after drinking FertiliTea (36 days then 34 days and then this time 32 days). Today is 7 or 8 days after egg release and waiting for bingo result. yes ar I also have some small 暗瘡 after taking the tea but not serious!!


公爵府

積分: 29804


834#
發表於 09-11-30 12:50 |只看該作者
原帖由 Mabel1218 於 09-11-30 12:37 發表


Yes ar ...... in the past my cycle days are very irregular from 32 days to 46 days but now my cycle days seem to be shorten after drinking FertiliTea (36 days then 34 days and then this time 32 days ...

祝你今個cycle就bingo先。
唉!但我要等下個cycle先再試喇,因為今個cycle在排卵期時c6唔係香港呀!


大宅

積分: 1580


835#
發表於 09-11-30 13:02 |只看該作者
原帖由 ume 於 09-11-30 12:50 發表

祝你今個cycle就bingo先。
唉!但我要等下個cycle先再試喇,因為今個cycle在排卵期時c6唔係香港呀!


Thank you ar!! ............ but I think not bingo because feel nothing!!

This cycle you take rest lor!!! Sometimes I feel tired mentally!!


複式洋房

積分: 220


836#
發表於 09-11-30 13:27 |只看該作者
各位jm...
fertilaid對我都起作用..
我一直都係cycle38日..
食左一個月cycle28日就黎m>..
短左10日...係好好..
cycle短左..機會多左....

ume,我同你一樣..食左之後下巴生左幾lum暗瘡....但係無計啦...起碼有好既進步....

我體溫偏低...m黎完之後會開始食白鳳丸....希望血氣會好返d...

加油.....!!!


公爵府

積分: 29804


837#
發表於 09-11-30 13:57 |只看該作者
原帖由 Mabel1218 於 09-11-30 13:02 發表


Thank you ar!! ............ but I think not bingo because feel nothing!!

This cycle you take rest lor!!! Sometimes I feel tired mentally!!

完全明白,我都好累呀!真係要抖抖!我下個cycle會再努力!


公爵府

積分: 29804


838#
發表於 09-11-30 13:58 |只看該作者
原帖由 Pobie 於 09-11-30 13:27 發表
各位jm...
fertilaid對我都起作用..
我一直都係cycle38日..
食左一個月cycle28日就黎m>..
短左10日...係好好..
cycle短左..機會多左....

ume,我同你一樣..食左之後下巴生左幾lum暗瘡....但係無計啦...起碼有好既進 ...

係呀cycle短咗的確好開心呀!大家一起努力!
似乎大家都有暗瘡喎!


複式洋房

積分: 220


839#
發表於 09-11-30 14:10 |只看該作者
原帖由 ume 於 30-11-2009 13:58 發表

係呀cycle短咗的確好開心呀!大家一起努力!
似乎大家都有暗瘡喎!


UME,
無錯!cycle短左機會快左..
其實cycle短係代表你個子宮係健康左...
暗瘡只係小小付出..直得直得..
希望我地快d會有好news...


公爵府

積分: 29804


840#
發表於 09-11-30 15:09 |只看該作者
原帖由 Pobie 於 09-11-30 14:10 發表


UME,
無錯!cycle短左機會快左..
其實cycle短係代表你個子宮係健康左...
暗瘡只係小小付出..直得直得..
希望我地快d會有好news...

係呀,淨係個個cycle都見到有高溫期就夠令人高興!暗瘡問題真係小兒科啦!最多响屋企做多幾次深層潔膚facial囉,我發覺好似對d瘡瘡有幚助。
我要下個cycle先可以努力呀!祝你今個cycle就bingo啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo