原帖由 garfaye 於 09-11-27 10:23 發表
icic~ 我因為唔想食排卵藥驚整差身體, 而加想試下呢隻, 好啦~ 等我訂嚟試下先!!
係呢bibifa~ 我好耐無留言bk啦, 你近排好嗎? 你應該嚟完m? 毛豬如何呢? ...
原帖由 ume 於 09-11-30 11:49 發表
今個cycle,day17巳到高溫期,計落今個cycle將會係30日,這兩個cycle(31日, 30日)都唔錯喎。
FertilAid對我好似幾有用。不過我暫時我估FertilAid對我既副作用係生暗瘡,我左邊額頭有粒暗瘡,一粒接一粒長期响度呀,唔知其他姐妹 ...