立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21496
原帖由 mianyang_99 於 10-10-18 17:14 發表 我睇完都覺得好掂呀~~
珍珠宮
積分: 32869
原帖由 lyhv 於 10-10-18 17:02 發表 冇訓覺, 佢臨走都重要玩多次巴斯光年... 不過講開訓覺, 朗逸果日有段小插曲好搞笑, 話說當晚接近7點15分左右, 有個小朋友螺佢爸爸媽媽俾佢睇史迪仔, 話自己好鍾意睇唔會驚, 咁佢爸爸媽媽唯有帶佢去睇下幾點做啦, ...
原帖由 mamibbchu 於 10-10-18 17:17 發表 不過話時話,lh咁鬼近,如果你13號先in,又無撞其他,去湊下熱鬧都可以嘅~到時諗啦~~
原帖由 mianyang_99 於 10-10-18 17:18 發表 原來朗逸先係搞笑仔~~
積分: 21614
原帖由 mianyang_99 於 10-10-18 17:05 發表 所以我咪想cut創價lor.... 其實kv同sc收我都9成唔讀, 我都好想cut...但c6話比30蚊practise, why not喎~~ 咁我可能cut埋lh啦~~
原帖由 fre124124 於 10-10-18 17:22 發表 你唔係想入lh ? 做咩要cut ?
積分: 30269
原帖由 mianyang_99 於 10-10-18 17:27 發表 之前好想...而家唔太想~~ 其實..如果最後得lh收軒軒, 我多數會揀卓思~~
原帖由 ilovejanwong 於 10-10-18 17:31 發表 既然你會揀卓思,就梗係唔in LH啦~卓思都收咗咯~
原帖由 mamibbchu 於 10-10-18 17:33 發表 雖然好近,但都可以慳埋果$30~~
積分: 22545
原帖由 mianyang_99 於 10-10-18 17:15 發表 叫你c6小心揸車呀~~
原帖由 mianyang_99 於 10-10-18 17:17 發表 唔知阿邊個搞唔搞得掂呢~~
原帖由 mamibbchu 於 10-10-18 17:20 發表 我覺得應該咁講 : 原來朗逸都係搞笑仔~
原帖由 chichibb 於 10-10-18 17:44 發表 我今日整左牛肉蒸水旦, 佢都食左半碗飯, 都ok啦, 起碼肯食, 不過我唔記放什豆
大宅
積分: 4944
原帖由 mianyang_99 於 2010-10-18 04:58 PM 發表 10幾間on list, 有5間未交呀...un 唔 un 呀~~
原帖由 chichibb 於 2010-10-18 04:45 PM 發表 頭先收到信, 盈盈轉到上午班, 可能有d小朋友返開其他唔過黎LH啦
原帖由 fre124124 於 2010-10-18 03:25 PM 發表 我未買呀.. 我諗緊去唔去福榮街睇定係去taobao 睇.. 因為toys'rus 又唔係平.. 同埋size 好大.. 無捐錢喎~
原帖由 pinkywai 於 10-10-18 18:41 發表 我13間,今晚寄埋民生,就仲差兩間未交,但已經諗緊放棄邊幾間...........
原帖由 chichibb 於 10-10-18 17:49 發表 朗逸好搞笑, 嗰日食飯, 盈盈攞起把刀, 佢即刻話"yai yai", 盈盈整d怪聲, 佢又跟住整, 我同dorothy講, 佢第時好有潛質做班長
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy