想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3315


821#
發表於 11-8-7 12:21 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-8-7 10:35
Cycle28-33,Day21有啡,Day22M Come,不過都係去vv先有,今曰Day23,M完,又啡過,其實有冇jm試過,我無用排 ...
你應該唔係MC, day 22去vv有血, 之後就無可能係著床出血, 今日你day 幾? 依家m前4日都可以用棒棒check下有無bingo啦, 祝早孕!!


大宅

積分: 3315


822#
發表於 11-8-7 12:23 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-7 12:10
我都一樣!
如果過多幾日, 紅d再有線出現就好喇~~~~


男爵府

積分: 5433


823#
發表於 11-8-7 12:44 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-6 16:16
可能心理作用, 有jm話著床都會有feel ka 喎!

著床feel系什么感觉架??


子爵府

積分: 13931


824#
發表於 11-8-7 13:12 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-7 12:21
你應該唔係MC, day 22去vv有血, 之後就無可能係著床出血, 今日你day 幾? 依家m前4日都可以用棒棒check下有 ...

今日咪就係day23囉,已經好似m完咁....


魚魚媽


子爵府

積分: 13931


825#
發表於 11-8-7 13:15 |只看該作者
但今日仲有胸痛,加頭魂魂,真係唔係mc??
唉~~唔諗喇,當mc咗,下星期再check棒棒就知啦,不過如果真係mc,係唔係有d問題要c e生??
好後悔冇用紅d同體溫,依家想比多d野e生知都唔得
魚魚媽


子爵府

積分: 13931


826#
發表於 11-8-7 13:16 |只看該作者
但今日仲有胸痛,加頭魂魂,真係唔係mc??
唉~~唔諗喇,當mc咗,下星期再check棒棒就知啦,不過如果真係mc,係唔係有d問題要c e生??
好後悔冇用紅d同體溫,依家想比多d野e生知都唔得
魚魚媽


大宅

積分: 3315


827#
發表於 11-8-7 13:19 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-8-7 13:20 編輯
maggie_kaki 發表於 11-8-7 13:12
今日咪就係day23囉,已經好似m完咁....

你平時28日cycle, 如無特別無理由day22mc, 而且仲黎vv咁少, 第2日就m完, 如果真係你要去check下喇...

有jm會有著床出血, 都係排卵後6-10日會出現你既情況架。如果你正常28-33日cycle, 會day 14左右會排卵, 加上6-8日, 剛好係day22 左右著床, 所以就會有可能出血, 呢d唔係m呀! 你好可能已經bingo, 要小心身體呀, 最可惜你自己無check幾時排卵, 無咁容易確認, 依家唯有等多幾日去check bingo啦!


子爵府

積分: 13931


828#
發表於 11-8-7 13:41 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-7 13:19
你平時28日cycle, 如無特別無理由day22mc, 而且仲黎vv咁少, 第2日就m完, 如果真係你要去check下喇...

有 ...

齊齊加油啦.....我會向下星期day33唔再來m就去check check....
魚魚媽


大宅

積分: 4874


829#
發表於 11-8-7 14:50 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我想問一下,我尋日紅d深粗,今日得返淺線,會吾會系今日排卵?因為今朝都重系低溫!如果排左卵體溫應該升高的?




大宅

積分: 3315


830#
發表於 11-8-7 15:38 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-8-7 15:41 編輯
scytsin 發表於 11-8-7 14:50
我想問一下,我尋日紅d深粗,今日得返淺線,會吾會系今日排卵?因為今朝都重系低溫!如果排左卵體溫應該升 ...

紅d深粗後12-48小時內會排, 如果體溫一轉高就已經排左。
但因為你唔係每一分鐘都check住紅d, 所以紅d其實已經深粗左有幾耐你唔知,
加埋你唔會知幾時會體溫轉高, 所以一深粗就已經要開始dodo。
其實我覺得紅d一出現有線就要至少一日check 2次, 見深粗之後仲要check多幾次,
咁可以準確d知道其實會幾時排卵。


男爵府

積分: 6375


831#
發表於 11-8-7 16:41 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-7+12:10+我都

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
如果過多幾日, 紅d再有線出現就好喇~~~~
我用綠d check呀(早上)




大宅

積分: 3315


832#
發表於 11-8-7 18:48 |只看該作者
綠d無咁敏感, 真係要過左m期至check到, 我比較心急, 所以會用紅d check左先 ^^


大宅

積分: 4874


833#
發表於 11-8-7 18:54 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Cruby+於+11-8-7+15:41+

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
本帖最後由 Cruby 於 11-8-7 15:41 編輯
我尋日深粗同今日淺線都有dodo!不過一日提溫未升一日都吾可以肯定自己已經排卵!




男爵府

積分: 6375


834#
發表於 11-8-7 23:10 |只看該作者

引用:綠d無咁敏感,+真係要過左m期至check到,+我

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
綠d無咁敏感, 真係要過左m期至check到, 我比較心急, 所以會用紅d check左先 ^^
吓?係架。咁紅d幾時check到?




子爵府

積分: 13931


835#
發表於 11-8-7 23:22 |只看該作者

引用:綠d無咁敏感,+真係要過左m期至check到,+我

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
綠d無咁敏感, 真係要過左m期至check到, 我比較心急, 所以會用紅d check左先 ^^
我都有綠d,但冇紅d囉,真係要買定。



魚魚媽


大宅

積分: 3315


836#
發表於 11-8-7 23:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-7 23:10
吓?係架。咁紅d幾時check到?
有jm試過紅d最快係d-10就已經check到有淺線... 之後會一日一日咁加深至110%, 同時間綠d都會有線...

哈哈... 突然好緊張tim~~~ 我聽日就d-10喇....


別墅

積分: 906


837#
發表於 11-8-7 23:36 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-7+23:10+吓?

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
有jm試過紅d最快係d-10就已經check到有淺線... 之後會一日一日咁加深至110%, 同時間綠d都會有線...

哈哈. ...
甘即係如果bingo左,紅d會一直都有線,而且仲會愈來愈深色?




大宅

積分: 3315


838#
發表於 11-8-7 23:53 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-8-7 23:54 編輯
kelvinwing 發表於 11-8-7 23:36
甘即係如果bingo左,紅d會一直都有線,而且仲會愈來愈深色?

係! 不過係指排卵後約10日之後至開始會有線出現, 有d可能要遲多幾日至有線...

其實綠d都會有線, 不過綠d無紅d咁敏感, 所以會比紅d大慨遲1, 2日至有線, 所以好多jm都會用紅d check到有線再用綠d check, 咁綠d就唔洗買咁多...


大宅

積分: 3575


839#
發表於 11-8-7 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-07+發表有jm

原帖由 kelvinwing 於 11-08-07 發表
甘即係如果bingo左,紅d會一直都有線,而且仲會愈來愈深色?
我上個cycle來m前紅d都係keep住有淺線ka,跟住有一日特別深色左,但就唔會深過對照線,就係之後果日來m,所以我覺得遲左來m後果日先check 會好d.




大宅

積分: 3315


840#
發表於 11-8-7 23:56 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-7 23:53
我上個cycle來m前紅d都係keep住有淺線ka,跟住有一日特別深色左,但就唔會深過對照線,就係之後果日來m,所 ...
如果bingo左紅d係會深過對照線, 如果深唔過就唔係bingo... 我之前都話因為心急所以我會用紅d check左先, 當然一定要用綠d同棒棒去confirm.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo