想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


821#
發表於 11-7-27 15:45 |只看該作者
賴夫人 發表於 11-7-27 15:38
齊齊bingo過版呀,祝大家好孕

大家咁話呀!!~~~


子爵府

積分: 10404


822#
發表於 11-7-27 15:47 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 15:43
我有樣激氣野....
我地一年唔請病假, 唔遲到, 會分別多一日bonus假...
咁我今年冇遲到, 下年會多一日假, 頭 ...

你同佢好大仇口呀,咁篤你!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 1739


823#
發表於 11-7-27 15:49 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:48
我到而家都仲有少少痰同咳未清呀,我得番今日藥咋...食埋今日食左6劑喇
如果我聽日去睇都仲係要清感冒0既話 ...
以前黃老醫師話過最緊要唔好感冒, 話感冒會幾大影響, 我未試過, 不過我C6試過食補藥時感冒, 要暫停食l補藥,先清感冒藥. 我估兩種藥可能相沖...
佢唔係 standard 架, 只不過我果幾張方係黃老醫師返加拿大前寫落, 若果冇身體不適就可以照執唔洗睇醫生(慳返醫生費). 係呀$70/劑, 算 standard, 若果補藥多我試過$120/劑...不過唔夠針灸貴呢. 已經用了好幾萬金了 依家有個瘤先見黃醫生睇下岩唔岩用, 佢都係用黃老醫師張方 modify, 之後我又可以食返以前o的方啦...

我唔知有冇紫何車呀, 黃老醫師o的字好潦草, 唔識睇啊....


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


824#
發表於 11-7-27 15:50 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 15:41
唔好意思,我講緊瑪麗C+係大約6萬至8萬,C+應該要10幾萬!你醫生又收得貴喎,我見其他JM都係話大約6000-80 ...

我個e生係貴架
但無計, 一直睇開佢
佢話最貴 15000 視乎幾多針藥
我朋友搵佢做大約 8千

佢開刀都要 25000
無計, 睇開要信佢亦唔敢搵第二個

哦..... 瑪麗c+原來
係呀, 我去過偉澤見consultant
佢話要十幾萬呀
我聽完佢講諗都唔諗同佢講我無錢做呀


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


825#
發表於 11-7-27 15:50 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 15:47
你同佢好大仇口呀,咁篤你!

唔知喎~~~~佢平時對我笑騎騎架, 原來放毒蛇~~~

又唔係o係佢d假度扣俾我放.....

佢梗係嬲我成日mark佢遲到.....但係佢唔遲夠3分鐘我都唔mark啦!!


子爵府

積分: 10404


826#
發表於 11-7-27 15:52 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 15:50
我個e生係貴架
但無計, 一直睇開佢
佢話最貴 15000 視乎幾多針藥

依家唔使啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


827#
發表於 11-7-27 15:52 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 15:50
唔知喎~~~~佢平時對我笑騎騎架, 原來放毒蛇~~~

又唔係o係佢d假度扣俾我放.....

我公司d人一定係咁比人mark都似呀, 返8點半, 9點半先返黎呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


828#
發表於 11-7-27 15:54 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 15:50
唔知喎~~~~佢平時對我笑騎騎架, 原來放毒蛇~~~

又唔係o係佢d假度扣俾我放.....

嘩,咁準成嫁?3分鐘都要mark咁你成日mark佢,佢梗係同你攬住一齊無假啦!呢d人最無品!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


829#
發表於 11-7-27 15:56 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 15:52
我公司d人一定係咁比人mark都似呀, 返8點半, 9點半先返黎呀!

我都已經唔係踏正夠鐘mark佢, 遲夠3分鐘先mark架啦......

咁都唔駛咁篤人呀???? 小唔小家d.......我一定唔會咁做囉, 人地冇左日假, 我又唔會多日...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


830#
發表於 11-7-27 15:58 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 15:54
嘩,咁準成嫁?3分鐘都要mark!咁你成日mark佢,佢梗係同你攬住一齊無假啦!呢d人最無品!:ang ...

係呀, 我地要準時架, 只有一分鐘走棧~~~
所以2分鐘已經要mark.....

我都覺得佢係想攬住我一齊冇得放.....
好心佢啦, 佢已經多假過我, 佢做夠一定年數, 有16日假架....我都冇咁多.....佢連o個一日bonus都唔想我放, 衰唔衰格d呀!!!


子爵府

積分: 10404


831#
發表於 11-7-27 16:02 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 15:58
係呀, 我地要準時架, 只有一分鐘走棧~~~
所以2分鐘已經要mark.....

咁依家即係俾佢得逞,你無左日假呀?無証無據喎,你要據理力爭呀,凡事講証據,佢都講唔出邊日,佢求期講都得嫁啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


832#
發表於 11-7-27 16:04 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-27 16:07 編輯
K.K.NG 發表於 11-7-27 16:02
咁依家即係俾佢得逞,你無左日假呀?無証無據喎,你要據理力爭呀,凡事講証據,佢都講唔出邊日,佢求期講 ...

阿頭唔理佢~~~~

佢話照跟簽到記錄計...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


833#
發表於 11-7-27 16:08 |只看該作者
睇黎我以後要再早d返到黎, 日日都早過佢, 佢就冇聲出啦!!!!


子爵府

積分: 10404


834#
發表於 11-7-27 16:11 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 16:04
阿頭唔理佢~~~~

佢話照跟簽到記錄計...

咁你阿頭都算英明!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


835#
發表於 11-7-27 16:13 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 15:43
我有樣激氣野....
我地一年唔請病假, 唔遲到, 會分別多一日bonus假...
咁我今年冇遲到, 下年會多一日假, 頭 ...

你個同事都幾小人喎
如果你無遲到一定要講
佢講唔出边日即係老屈啫?
要抗爭到底


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


836#
發表於 11-7-27 16:14 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 16:11
咁你阿頭都算英明!

其實應該整返部打咭機啦, 到時就冇得拗~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


837#
發表於 11-7-27 16:15 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 16:13
你個同事都幾小人喎
如果你無遲到一定要講
佢講唔出边日即係老屈啫?

我都覺得佢好小人囉....
我問我阿頭"咁點呀? 駛唔駛我同佢當面對質??"
阿頭話"唔駛, 問佢邊日佢又話唔記得, 唔理佢"


大宅

積分: 1739


838#
發表於 11-7-27 16:18 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 15:15
唔細啦嘛,費時等啦
lili, 我都想要 Dr. Tay 既資料呀. 請問洗唔洗婦科寫 referral 先睇得, 定話可以直接打去約呢? thanks thanks!
其實都好怕要去到 iui/ ivf 果.步講真未有心理準備. 不過係唔係要等好耐, 約定先好o的呢?


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


839#
發表於 11-7-27 16:19 |只看該作者
我已經打左電話去銀行, 扮收唔到今期月結單, 順便改埋個地址啦, 佢話要7日度先收到單, 我諗我要下個再下個星期先出去登記啦!~~~


子爵府

積分: 10404


840#
發表於 11-7-27 16:20 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 16:15
我都覺得佢好小人囉....
我問我阿頭"咁點呀? 駛唔駛我同佢當面對質??"
阿頭話"唔駛, 問佢邊日佢又話唔記得 ...

你以後要小心d呢個同事,有第一次就有第二次,佢實捉你錯處!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo