想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


民房

積分: 22


821#
發表於 11-9-7 20:54 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-7 20:12
病去睇醫生啦
唔好小病變大病就麻煩
訓教將冷氣較細d


民房

積分: 22


822#
發表於 11-9-7 21:02 |只看該作者
Bingo 的小分享! 温度keep 住高, 會有好似傷風的跡象,及怕冷。祝各位jm 有更多好消息.


男爵府

積分: 6375


823#
發表於 11-9-7 21:39 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+18:53+右小

原帖由 Cruby 於 11-09-07 發表
我都yuen左好多日喇... 又唔係話痛... 就係有d野咁囉...
有d似排卵痛咁,但唔痛




男爵府

積分: 6375


824#
發表於 11-9-7 21:41 |只看該作者

引用:++Bingo+的小分享!+温度keep++++住高,+會

原帖由 Vinatin 於 11-09-07 發表
Bingo 的小分享! 温度keep 住高, 會有好似傷風的跡象,及怕冷。祝各位jm 有更多好消息. ...
我唔似有冇機bingo, 但我而家好似焗爐咁,好興





大宅

積分: 2563


825#
發表於 11-9-7 22:01 |只看該作者

引用:++Bingo+的小分享!+温度keep++++住高,+會

原帖由 Vinatin 於 11-09-07 發表
Bingo 的小分享! 温度keep 住高, 會有好似傷風的跡象,及怕冷。祝各位jm 有更多好消息. ...
你最近分泌怎樣?個肚有無好漲?頂住?




大宅

積分: 3315


826#
發表於 11-9-7 22:18 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 21:39
有d似排卵痛咁,但唔痛
同你一樣, 不過唔似排卵咁扯下扯下, 而係yuen yuen 咁, 有d 野咁...


男爵府

積分: 6375


827#
發表於 11-9-7 22:54 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+21:39+有d

原帖由 Cruby 於 11-09-07 發表
同你一樣, 不過唔似排卵咁扯下扯下, 而係yuen yuen 咁, 有d 野咁...
係呀。唔好再有呢d怪感覺啦,搞到我又開始亂諗嘢




大宅

積分: 3315


828#
發表於 11-9-7 23:02 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 22:54
係呀。唔好再有呢d怪感覺啦,搞到我又開始亂諗嘢
你不如今晚早d瞓啦, 你今朝又唔舒服,
我就真係好攰要去洗白白瞓覺喇...
聽日d-10, 希望會有好消息啦~~~


男爵府

積分: 6375


829#
發表於 11-9-7 23:09 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+22:54+係呀

原帖由 Cruby 於 11-09-07 發表
你不如今晚早d瞓啦, 你今朝又唔舒服,
我就真係好攰要去洗白白瞓覺喇...
聽日d-10, 希望會有好消息啦~~~
我聽日就d11...... 好緊張




大宅

積分: 2030


830#
發表於 11-9-8 01:44 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

17/8 day 1, 如3/9 dodo, 還有機會bingo嗎?





珍珠宮

積分: 30303


831#
發表於 11-9-8 03:42 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-7 16:01
回覆 siutreasure 的帖子

x'mas 未算一年中最貴呀~~~~應該係新年最甘!

我年年新年都去, 無辦法, 老公只有新年放最長


珍珠宮

積分: 30303


832#
發表於 11-9-8 03:44 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-7 16:38
我未試過x'mas去
但今年係新年時間去
我覺得唔係好貴姐

i like singapore airline 2...gd service


珍珠宮

積分: 30303


833#
發表於 11-9-8 03:47 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 18:26
無錯,買平嘢真係好waste功夫,我晚晚search flight + hotel.... 都幾辛苦。

你想去邊


珍珠宮

積分: 30303


834#
發表於 11-9-8 03:50 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-7 18:33
我都係咁,搵到眼都痛埋,c6又唔會幫手,如果佢買,情願貴都唔會搵!我買到平野會好開心,慳左既錢可以愛黎 ...

係咁架啦...搞結婚, 搞旅行, 搞生B都係女人搵資料


珍珠宮

積分: 30303


835#
發表於 11-9-8 03:53 |只看該作者
Vinatin 發表於 11-9-7 21:02
Bingo 的小分享! 温度keep 住高, 會有好似傷風的跡象,及怕冷。祝各位jm 有更多好消息. ...

我都知, 問題係點keep高溫...我得11/12日


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


836#
發表於 11-9-8 06:10 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-7+16:38+我

原帖由 qqj 於 11-09-08 發表
i like singapore airline 2...gd service
D空姐樣靚身栽正,我好鐘意佢地套制服



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


837#
發表於 11-9-8 06:11 |只看該作者

引用:Quote:Vinatin+發表於+11-9-7+21:02+Bingo+

原帖由 qqj 於 11-09-08 發表
我都知, 問題係點keep高溫...我得11/12日
我今日溫度跌左0.1



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3575


838#
發表於 11-9-8 06:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-08+發表我都知,

原帖由 siutreasure 於 11-09-08 發表
我今日溫度跌左0.1
我通常m前一日就跌溫,會跌0.3度,一見跌溫就知失敗左lu




大宅

積分: 3575


839#
發表於 11-9-8 07:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vinatin+於+11-09-07+發表Bin

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
我唔似有冇機bingo, 但我而家好似焗爐咁,好興
我返而係成日feel倒好似發冷咁, 都唔知點解




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


840#
發表於 11-9-8 07:08 |只看該作者

引用:++Bingo+的小分享!+温度keep++++住高,+會

原帖由 Vinatin 於 11-09-07 發表
Bingo 的小分享! 温度keep 住高, 會有好似傷風的跡象,及怕冷。祝各位jm 有更多好消息. ...
多謝分享




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo