想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


821#
發表於 11-9-30 18:09 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 18:03
真係慘.對唔住呀提左你D唔開心事...
不過唔緊要...過去既唔好再諗...而家等快D BINGO..
你話唔生都唔 ...
丁Q丁Q....所以生仔後問題我可以全部講俾妳哋聽...但點BINGO我就唔知呀~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


822#
發表於 11-9-30 18:09 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

好冧呀




大宅

積分: 4617


823#
發表於 11-9-30 18:11 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 18:07
啊...諗起都覺得好痛....
好驚..........

唔使驚wor...女人生仔係偉大的事...到時妳C6咩都就晒妳喇(順或開刀)男人到時真的會咸!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


824#
發表於 11-9-30 18:16 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-30 18:09
好冧呀

以前我聽過一個好嬋故事講你身邊所遇到曾經愛過的情人-----在一個海灘有個女浮屍(好似好恐怖呵),當這時第一個男子望了一眼就走了,然後無幾耐第二個男子
走過去取了自己外衣蓋上這個女子身上;然後走了...到第三個男子見到這女子就上前將她屍體安葬好才走了.過了好多世紀個女子已投胎轉世後再次遇上這三個男子,
第一個他們遇上而且拍拖;但好快分手,第二個遇上拍拖而且結了婚但最後.....離婚!!第三個拍拖;結了婚最後白頭偕老~~~~
所以現今女性不要自責自己不是嫁個有情朗;因可能這個情人不是最終妳要等嗰個!!!所以我覺得自己先苦後甜啫...無所謂喇~~~都過去咗呢

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


825#
發表於 11-9-30 18:19 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

呢個故仔我都聽過,咁你最後都揾到個好吖,我依家個老公都係第二任




大宅

積分: 4051


826#
發表於 11-9-30 18:29 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 18:09
丁Q丁Q....所以生仔後問題我可以全部講俾妳哋聽...但點BINGO我就唔知呀~~~
...

謝謝ar wingwing~


男爵府

積分: 5940


827#
發表於 11-9-30 18:31 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

頭先又留唔到言,仲hand左,嬲嬲地剷左個apps再download過




大宅

積分: 4490


828#
發表於 11-9-30 18:54 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

咁依家得唔得




男爵府

積分: 5940


829#
發表於 11-9-30 18:56 |只看該作者

引用:咁依家得唔得 +

原帖由 Cherrieqoo521 於 11-09-30 發表
咁依家得唔得





男爵府

積分: 5940


830#
發表於 11-9-30 19:06 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

妖,萬寧d棒棒貴晒




大宅

積分: 4490


831#
發表於 11-9-30 19:12 |只看該作者

引用:妖,萬寧d棒棒貴晒 +

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
妖,萬寧d棒棒貴晒
貴哂都要買架啦




大宅

積分: 4490


832#
發表於 11-9-30 19:13 |只看該作者

引用:妖,萬寧d棒棒貴晒 +

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
妖,萬寧d棒棒貴晒
貴哂都要買架啦




男爵府

積分: 5940


833#
發表於 11-9-30 19:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cc_ivy+於+11-09-30+發表妖,

原帖由 Cherrieqoo521 於 11-09-30 發表
貴哂都要買架啦
而家話有75折,折完貴過之前十蚊




大宅

積分: 4617


834#
發表於 11-9-30 20:41 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 19:06
妖,萬寧d棒棒貴晒

咗幾貴都抵喇~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


禁止訪問

積分: 5607


835#
發表於 11-9-30 20:50 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy 發表於 11-9-30 19:06 妖,萬

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5940


836#
發表於 11-9-30 21:03 |只看該作者
我老公而家飲可樂, 問我飲唔飲~~~

好想打爆佢...佢叫我睇住佢飲


大宅

積分: 4617


837#
發表於 11-9-30 21:48 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 21:03
我老公而家飲可樂, 問我飲唔飲~~~

好想打爆佢...佢叫我睇住佢飲

作C呀!!!不過我C6自己開雪柜攞嚟飲咗喇~~無佢辦法...無嗰時識問妳點解無,但又唔問自己點解飲可6wor~~:;pppp:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


838#
發表於 11-9-30 21:51 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 21:48
作C呀!!!不過我C6自己開雪柜攞嚟飲咗喇~~無佢辦法...無嗰時識問妳點解無,但又唔問自己點解飲可6wor ...
佢仲要係我面前扮好好飲~


大宅

積分: 4490


839#
發表於 11-9-30 22:21 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-30+19:06+妖,萬

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-30 發表
咗幾貴都抵喇~~~
同意




男爵府

積分: 5940


840#
發表於 11-9-30 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChanyeungC9+於+11-09-30+發

原帖由 Cherrieqoo521 於 11-09-30 發表
同意
希望無蝕




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo