立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17456
DoReMi媽媽 寫道: 冇味ga, 不過攞嚟放湯同打邊爐就幾好, 因為佢冰過之後, 豆腐本身多咗好多窿(因為豆腐本身o既水份結咗冰, 當啲冰溶化後就形成窿), 咁將啲豆腐放湯同打邊爐啲湯底度, 佢就會索到啲湯汁, 咁食落就好好味嘞!
大宅
積分: 4251
DoReMi媽媽 寫道: [quote] gianyip 寫道: 冰豆腐 我未聽過tim,好唔好味架
象牙宮
積分: 236724
gianyip 寫道: 咁係咪要自己將買返黎既豆腐放入冰格,雪到結冰後晚上才拿出來打邊爐
SharonNg9813 寫道: Out for lunch ...
公爵府
積分: 27102
gianyip 寫道: 冰豆腐 我未聽過tim,好唔好味架
lamlambaby 寫道: e...咁我依家雪,今晚食唔食得呀
DoReMi媽媽 寫道: [quote] lamlambaby 寫道: e...咁我依家雪,今晚食唔食得呀
lamlambaby 寫道: 今晚8:30食,ok o卦 發功先 冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰冰
SharonNg9813 寫道: Back lu~back lu Lunch: rice + 'tou fu' + Vege + 'Kong ye jai with chili Now eating bread stick.... mouth very itchy...
gianyip 寫道: 睇黎你地呢期都好熱愛試新野喎 但我就.....仍然無變.
lamlambaby 寫道: 我鐘意貪新鮮嘛
gianyip 寫道: 我仲以為你去左小睡片刻tim [quote] lamlambaby 寫道: 我鐘意貪新鮮嘛
lamlambaby 寫道: 上次問完你點整後,都未整 我見街市有d搵個盤有d水浸住,有d真空包裝,邊隻好呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy