跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


821#
發表於 06-2-21 16:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:
想去singapore玩下囉.不過唔知去唔去好,唔知岩唔岩曦曦.

glory/tata/toma:
re講故事
mimi都係呢個月先開始.佢間中會攞學校d書出黎扮老師講故事比麻麻聽;如我話睇書書,佢就搶住講唔比我講;有時佢又會對位塊鏡自己同自己講


子爵府

積分: 13373


822#
發表於 06-2-21 16:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 下...姐姐都病埋...甘你同樂爸要小心d, 休息多d, 上年e個時間我地一家又係甘, auntie仲燒到103tim, so 已捉晒一屋5口去打流感針, 今年好好多, 仲有auntie一作病佢就叫我買lemon, 平時我亦間唔中買比佢自己沖來飲, 以增強抵抗力, 維他命c我已買比佢食每曰一粒, 妳不如買幾個lemon係屋企叫姐姐間唔中沖來飲

Tatacat & 老歌: 老歌提議幾好, 我都諗住第日佢慈慈學功夫旁身

Jackie: Hope you and 阿王 get well soon


男爵府

積分: 8163


823#
發表於 06-2-21 17:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆
其實我都唔多妥, 又係作感冒, 係喎, 醒唔起檸檬添...今晚去入貨 尋日朝早聽見姐姐係咁咳, 問佢有無燒又話無, 下晝樂8放工後帶佢睇醫生, 初時都唔願去睇, 一探先知103度, 因佢之前已咳了十日八日, 所以我都唔咁掉以輕心, 放左今朝假睇下乜野環境, 不過好彩今朝同佢探已無燒


珍珠宮

積分: 34740


824#
發表於 06-2-21 17:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie:
希望你同亞王快d好番.

歌/popo:
聽講lemon+honey可醫感冒的,可試試,應該幾好味


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


825#
發表於 06-2-21 17:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tatacat / glory / popo / googoo,
Thanks, 我而家好D啦, 不過就冇乜胃口, lunch只飲左碗湯. 但亞王個肚仲有D唔舒服.

Toma,
Tomba都有事, 咁會唔會係同和民有關? 不過我係sat night食完oyster & 象but pong後已覺得唔舒服架啦, 亞王就琴日先有事.

Googoo,
Singapore好啱小朋友去, 我諗mimi會好開心, 但曦曦咁細個, 好似冇乜野啱佢玩.


大宅

積分: 3608


826#
發表於 06-2-21 22:20 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^0^,

今星期五, 我多數會同朋友係銅鑼灣食飯, 係這裡交收, 好嗎 ? 這裡應有2,3set, 唔齊, 你介唔介意 ?

Mimi & Myron仲有無事呀 ? 希望他們快些好番啦 !

Tata,

你就好, 彤彤識講故事你聽, 君君最叻, 都只係我問, 佢答咋 ! :cry:

Jackie,

我們無事噃 ! 可能真係星期六食錯嘢嗎 ? 痾嘔, 真係好辛苦..take care.

Toma,

pm checked. 麻煩星期六比啲貨我睇下啦 !

Mei,

pls. check pm.


子爵府

積分: 10461


827#
發表於 06-2-21 22:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

AMA, pls check pm


禁止訪問

積分: 6817


828#
發表於 06-2-21 22:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


829#
發表於 06-2-21 23:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tanny,

pls. check pm.


子爵府

積分: 10461


830#
發表於 06-2-21 23:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

makusma, 你同王好番未.

che, poor cl. cl 快d 好番唔好要mami 擔心


子爵府

積分: 13373


831#
發表於 06-2-22 09:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all:

Che: 你唔好甘諗啦, CL讀書時間多的是, 唔使甘失望

老歌: 甘妳都要休息多d至有抵抗力


珍珠宮

積分: 34740


832#
發表於 06-2-22 10:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie:
你同亞王今日好d未?好在軒軒冇事咋!

jackie/che:
hmmm ... 咁或者等曦曦歲半先去? :-(

a媽:
唔好咁講,我亞姨都係但求個孫聽下中文故事,新舊都冇所謂啦.咁你friday幾點係cwb呀?

che/a媽:
mimi琴晚半夜冇燒了,但就到myron燒.訓到兩點幾,燒38.x度,到三點就燒到40.x度,拿拿林比退燒藥佢食.天濛光已退燒.希望佢兩姊弟真係退晒燒啦(不過醫生話會燒幾日喎.)


大宅

積分: 4493


833#
發表於 06-2-22 11:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo:
我覺得都岩呀. 星出入搭的士都唔太貴, 妳呈兩件比較方便. zoo, bird park, sentoza, swimming at hotel 都岩小朋友玩. 

Jackie:
彤彤指明佢今日要帶菊花回校. 軒軒有無講?


男爵府

積分: 8163


834#
發表於 06-2-22 11:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

老婆婆
休息真係最緊要, 等我今日lunch又小睡先

姑姑
好登你辛苦, 一個病我已擔心c, 希望myron快d無事

che
係呀, CL好番晒先好返學

中環友
下星期一,三,四lunch ok, 你地得嗎?


珍珠宮

積分: 34740


835#
發表於 06-2-22 11:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie/che/tata/glory:
去得成sing,一定要同你地取經.

glory:
你就好,lunch time可以小睡,我lunch time通常訓唔到.不過過左lunch time又會精神番 ?-( ?-(

中環友:
我next mon & thurs都得.


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


836#
發表於 06-2-22 12:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che / Googoo,
我地好返好多啦, 多謝關心.

Tatacat,
軒軒話帶花圖片, 我問係咪真花, 但佢堅持係花圖片.

A媽,
我問左個friend, 佢要張high-chair呀, 留比我丫, thanks.


子爵府

積分: 12388


837#
發表於 06-2-22 13:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=medium]大家知唔知邊度買繁體亮亮會平d?


大宅

積分: 4493


838#
發表於 06-2-22 14:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
as far as I know:-
sogo club - $3x
sesame - $26 (如有開倉, 可能會平d)
金鼎(taiwan net) – NTD1,850 / set (not yet included the shipping chg)


男爵府

積分: 8163


839#
發表於 06-2-22 15:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
我最鍾意係訓覺 有時lunch無訓下晝就會好倦


大宅

積分: 3608


840#
發表於 06-2-22 22:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^0^,

星期五, 六時後, 我會在銅鑼灣, 如你真係要就明天call我啦 !

Jackie,

我張high chair 現在放在我媽媽家, 你要時就call我啦, 她住葵涌區..

Tanny,

Pls. check pm.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo