心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10600


821#
發表於 06-9-25 23:57 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
我唔會去接放學啦! 到時一抽二lun, 未煩過咩! 就算姨姨幫我拎埋書包, 但又要去攞返就好鬼煩啦! 我仲諗住返到屋企, 做埋份功課至比佢出門架! 唔係到時返到嚟未做又瞓咗或好攰, 咪死!
咁你大囡係邊樹買架? 佢唔得閒去買啫, 都可以單聲講個地埗嚟聽吓丫!


男爵府

積分: 5511


822#
發表於 06-9-26 00:01 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

你地好, 我今晚仲未訓 , 你地又密謀去迪士尼

cyrusmum,
究竟份燈迷點做, 教教我好wor

bebe,
你估由學校打的去觀塘洗吾洗$50? 夠$50仲可以call有折的, 我地at least四個人係咪柢d呢?


男爵府

積分: 5511


823#
發表於 06-9-26 00:09 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

[size=x-large]嗚.....嗚, 你地吾知出哂邊?


大宅

積分: 4180


824#
發表於 06-9-26 00:12 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc0901>你失眠既,有心事咩,同ee講下


男爵府

積分: 5511


825#
發表於 06-9-26 00:15 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

吾係, 只係午睡過遮, 失眠你專長留番你


大宅

積分: 4180


826#
發表於 06-9-26 00:17 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum>oic,咁你攪點再call我啦!!!!

jc0901>燈,出街買啦,你又無話要自己整,做咩今次咁勤力架,你唔係夜mama,起身做花燈呀??


男爵府

積分: 5511


827#
發表於 06-9-26 00:17 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

你話咁夜個cyrusmum係度忙咩呢


子爵府

積分: 10600


828#
發表於 06-9-26 00:19 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
嗰份燈謎咪求其作啲謎語落去囉! 例如: 乜嘢係小時四4腳, 大時2隻腳, 老時3隻腳? 最緊係易明啲, 就算估唔到, 解話後都知講乜嗰隻!
個畫班10月開始呀? 上幾堂架? 可以咁好, 一放學去上就得? 我估$50未必得呀! 不過都唔會多好多!


男爵府

積分: 5511


829#
發表於 06-9-26 00:19 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
起身整花燈, 你無咩呀?有病吾好去迪士尼la


大宅

積分: 4180


830#
發表於 06-9-26 00:20 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum>我大囡訓左啦,你出去買時,佢都未放學!!個生日公仔係貨尾,用8蚊買左羅!!

jc0901>Cyrusmum夜晚好忙架,佢都唔係同我傾計,只係留言,睇我幾時有運比佢睇到


男爵府

積分: 5511


831#
發表於 06-9-26 00:22 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,
點吾搵你做功課導師, 本人係shu向敬禮


大宅

積分: 4180


832#
發表於 06-9-26 00:22 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

個燈謎我上網搜尋架,有字,有圖,有答案 剪落黎,貼上去,快靚正


子爵府

積分: 10600


833#
發表於 06-9-26 00:23 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
嘩! 效率咁快, 攪掂咗啦! 我都係等聽日去買埋個燈籠先!
咁你係咪都係去接放學, 然後直奔迪士尼?


大宅

積分: 4180


834#
發表於 06-9-26 00:24 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc0901 ,cyrusmum>天氣開始涼啦,我地幾時去打邊爐呀


男爵府

積分: 5511


835#
發表於 06-9-26 00:26 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

去kt過$50, 咁我地搵有折的去lor


男爵府

積分: 5511


836#
發表於 06-9-26 00:27 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
邊個網, post出來好wor

打邊爐, 三個字→[size=x-large]好 好 好


子爵府

積分: 10600


837#
發表於 06-9-26 00:27 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

今個星期五我屋企有中秋晚會呀! 你哋有冇人有興趣?
打邊爐? 最好有埋大閘蟹添呀! (我知實比人打!)


大宅

積分: 4180


838#
發表於 06-9-26 00:27 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum >我時運高,今日bb想食炒蛋多,自己一個人出左佐敦做晏,順手買左兩個!!!!點解兩個??一個99比左$100,一個婆婆比左手100蚊,叫我買,我用左50蚊買左兩個


大宅

積分: 4180


839#
發表於 06-9-26 00:28 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum>無既,至多我唔去羅 估唔到你份人~~~咁~~~


大宅

積分: 4180


840#
發表於 06-9-26 00:29 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc0901 寫道:
去kt過$50, 咁我地搵有折的去lor


過50la~~~~唔過咪重底羅~~唔好份窮好喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo