跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6179


821#
發表於 07-6-21 23:25 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hi~好多日無見..我真係忙到癲左..聽日都唔會係大婆二奶度見到我喇.因為朝早IT就會拆電腦.星期六搬OFFICE呀..
搬左新環境..唔知仲可唔可以上二奶喇.. :-( :-( :-(


大宅

積分: 4450


822#
發表於 07-6-22 09:17 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

報串e家野, 淇淇老師一早同我講淇淇成日話e個果個曳啦, 淇淇真係成日都報串嫁


大宅

積分: 4676


823#
發表於 07-6-22 09:44 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

morning~~~

原來咁多小朋友識報串架, 當然的的都唔例外, 不過通常佢俾人"恰"先會報串, 其餘既野miss話佢一概不理, 抱著"事不關已, 已不勞心"態度

維比,
咪咁灰啦, 搬左office後又另一番新景象架啦


大宅

積分: 1252


824#
發表於 07-6-22 12:08 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

morning,

講報串,琳琳都會架,佢仲會自重新安排過個故仔,講到係人地錯唔係自己錯囉。

有次佢係學校俾同學仔用指甲"劃"到塊面,返來問佢乜事,佢就話同學仔打佢,跟住問第日問老師,老師就話係佢唔問過同學就搶人地睇緊本書,跟住個同學咪推佢囉。

有次佢又打俾我話佢唔開心呀,我問點解呀,佢話舅父打佢呀,咁我問我細佬啦,我細佬話係琳琳叫佢同佢玩波波,咁同佢玩佢又唔玩,跟住仲打我細佬,所以我細佬咪鬧佢囉,如果就變左係舅父打佢,佢所以唔開心囉。


大宅

積分: 2768


825#
發表於 07-6-22 15:54 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

依家d細路真係識"講故仔"
沈師奶


大宅

積分: 4676


826#
發表於 07-6-22 16:41 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

嘩...今日悶到嘔茄呀


麵包妹,
hihi....long time no c


大宅

積分: 2768


827#
發表於 07-6-22 17:54 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

long time no c, too...

tunghei1025 寫道:

麵包妹,
hihi....long time no c
沈師奶


男爵府

積分: 6179


828#
發表於 07-6-23 08:58 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

真係咪睇少d小朋友呀,
話說尋晚半夜3點琳琳醒左要飲奶(可能因為瞓覺前唔夠飽), 點知飲緊奶0既時候, 居然同我講某個同學搶左佢個玩具 (半夜三更都記住呢樣野 )


男爵府

積分: 8236


829#
發表於 07-6-23 09:38 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

維比

銘澤都回同我報串係學校邊個小朋友乖, 邊個曳, 不過就唔係半夜三更, 係臨睡前, 佢仲會學返老師點樣話個同學仔, 我覺得好好笑


男爵府

積分: 5167


830#
發表於 07-6-23 22:37 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

將軍澳個泳池真係大同好玩好多, 連大人的水滑梯都有呢, 好玩啊, 今個summer你地一定要去玩啦.

聽講天水圍那個都不錯, 但我都未去過, christy mama 可以報下料好喎, 嘻嘻

報串? 我個囡都識喎, 會話俾我聽邊個小朋友成日搵工人姐姐啦, 邊個小朋友成日喊啦, 又會話邊個小朋友病左呢.
歌利亞 寫道:
斧山道我鐘意佢近我麻, 其實果度唔係好大, 一邊室內, 一邊室外, 係嬉水池, 唔深水的, 游唔到水嫁, 一多人游池就用一人入一人出政策, 另將軍澳我冇去過呀.

[quote]
yoyobb 寫道:

歌歌:
斧山道真係咁好反咩?? 我見個度夏天一開放, 長年累月都好多人架喎? 聽聞將軍澳個泳池都好大好好玩喎, 有無去過呀??
[/quote]
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


珍珠宮

積分: 44662


831#
發表於 07-6-25 09:36 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V




今朝攞返未生之前d褲出來, 結果無一條岩著, 生左楓楓之後已經有一批褲唔岩著, 而家又到另一批唔岩著! VERY SAD!! :-( :-(


大宅

積分: 3548


832#
發表於 07-6-25 09:42 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

早~~~

bobo,
你坐完月未架? 咁快就著得返以前D衫都好少有架! :-P :-P 過多一排先la! 使咩咁sad je, 有我陪你唔使驚


子爵府

積分: 10537


833#
發表於 07-6-25 10:20 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


早晨呀

bobo:

喂.. 唔好咁啦.. 月都未滿想著得番晒D褲, 明星都唔得啦 個咋明星都要生完, 再收埋自己2-3個月先fit到漏油咁走出黎啦


大宅

積分: 3548


834#
發表於 07-6-25 13:13 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo,
喂~~新大頭相中的小魚點解瘦左咁多架? :lol: :lol: :lol:


子爵府

積分: 10537


835#
發表於 07-6-25 14:03 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


一一:

真的嗎?? :lol: :lol: 學校磅番黎比起三個月前, 小魚輕左0.5 kgs之餘, 仲高左3cm呀; 即係佢瘦左呀, 我幾開心呀


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


836#
發表於 07-6-25 14:53 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo
我都覺得小魚瘦左又靚左呀(大吉大吉 ).........同埋呢,佢o既眼神越黎越似妳呀

維比
搬左office唔會上唔到大婆二奶咁唔人道呱

儀儀
我同妳一樣,而家都仲有好多褲+裙未o岩著呀 :cry:


大宅

積分: 1252


837#
發表於 07-6-25 15:26 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo,

我都覺得小魚瘦左呀,佢仲連行為擧止都大個左好多,果日姐姐叫佢請琳琳,的的餅餅,佢二話不說就攞一塊送入琳琳同的的個口入面幾咁慷慨呀。

跟住YY問佢攞餅餅,佢一個眼神拋過來俾YY,話妳係大人我唔請妳食餅餅都不知幾零俐添呀。


子爵府

積分: 10537


838#
發表於 07-6-25 17:02 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


玲玲:
真的嗎?? 好多謝妳呀
屋企人及同事都話小魚愈黎愈似我, 同妳講法一樣似眼神呀, inter alia, "啤"人既眼神

feiangel:
好久無見琳琳, 琳琳依然咁可愛, 同埋好斯文
小魚份人又講真.. 佢一向都好慷慨+好大方, 同埋佢永唔會呷醋~ 呢幾方面我都幾likey佢既


男爵府

積分: 6179


839#
發表於 07-6-26 01:09 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

玲,
今日係搬office後第一日, 我測試過, 係上到二奶架喎
但係結果我都係鏟走左個msn先..因為一來呢幾日會連開幾日會, 絕大部份時間唔會係位..
二來部腦發生好多問題..一係不停hang機, 一係唔俾我save file....所以為免d IT人發現有MSN, 所以我鏟走左佢先..


大宅

積分: 3548


840#
發表於 07-6-26 10:04 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

早晨!!
今日心情勁靚~~~

yoyo,
冇肥到仲瘦左添ar? 咁你咪真係好開心lor...
我仲以為你實行唔比飽飯佢食添... :lol: :lol: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo