立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10672
侯爵府
積分: 23238
March 寫道: winnie,jojo, 我以前煲牛尾湯都係響supermarket 買,所以已經免左去皮同斬件呢個步驟. 牛尾好so 咩,我真係唔記得~~但次次有得食我都覺得好正.
積分: 11986
winnieyiu 寫道: 我 無 留 意 超 市 有 牛 尾 賣 渦 ~~~咁呀 , 第日 等 我 又 試 下 先 得 。 [quote] March 寫道: winnie,jojo, 我以前煲牛尾湯都係響supermarket 買,所以已經免左去皮同斬件呢個步驟. 牛尾好so 咩,我真係唔記得~~但次次有得食我都覺得好正.
積分: 11365
積分: 22720
joejoebebe 寫道: 我想問頭痛, 可以寶礦力加乜野沖黎飲, 會醫頭痛ar
WongMing 寫道: jojo....d人話將寶礦力加水開希去飲喎~~~
joejoebebe 寫道: cinnamon, 我冇心機???? 唔係掛 係我老公頭痛ar :-( :-( :-( :-( 我老公唔舒服仲慘過我自己唔舒服 :-( :-( :-( :-(
winnieyiu 寫道: JOJO 佢 會 吾 會 有 頭 風 呀 ? ?
Cinnamon 寫道: jojo, 係喎...頭先我有小小覺得架.... 唔好食咁多panadol 呀, 無益架....
joejoebebe 寫道: [quote] WongMing 寫道: jojo....d人話將寶礦力加水開希去飲喎~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy