母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2233


8401#
發表於 08-3-26 13:51 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-3-26 12:43 發表
Go4baby,
If you BINGO this month, super efficient bor!!!!!!!

If it really true, is so good to have all the 05 C9 support this time right! I remember I were so alone when I had Littlelittle. A real prisoner me so long for "rison Break"!

[ 本文章最後由 diaperb 於 08-3-26 13:53 編輯 ]


男爵府

積分: 9395


8402#
發表於 08-3-26 14:29 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-3-26 12:04 發表
Please click BabyHome website:

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view5&mid=148145&page=7&folderid=1843988&fid=44903527&mfid=126118&z=F

Album (2 歲 1 個月), page 7, photo 39.

My instruction should be easiler than bbpooh...



:;pppp: :;pppp:


大宅

積分: 4784


8403#
發表於 08-3-26 14:37 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-3-26 13:31 發表
老CYN,

COURIER 攞o左走喇! 個哥哥有o的奇怪, 可能佢expect係文件啦! total hkd301.9 你有冇我account no?


唔洗理佢啦......我冇妳 account no (hsbc), 請pm 比我, 即過比妳, 唔該哂

唔好意思, 有冇 mark $$比我, 因有1件係同事的.


男爵府

積分: 9395


8404#
發表於 08-3-26 14:39 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-26 13:42 發表

今日唔見丁噹 ma ...



係到,今早帶姐姐去價真盞買油,其實佢都知係邊到,佢地成日去,不過我省得佢去錯,同埋我想睇下有咩買,以前我地會週日三口子去買油,但噹噹出世後,發覺好難MANAGE二個同埋D油,所以決定叫姐姐去買.

係唔係因為物價貴左呢,現在沒有EXTRA VIRGIN OLIVE OIL,只有10%個隻,最終買了GRAPE SEED OIL!


男爵府

積分: 9395


8405#
發表於 08-3-26 14:41 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 14:37 發表


唔洗理佢啦......我冇妳 account no (hsbc), 請pm 比我, 即過比妳, 唔該哂

唔好意思, 有冇 mark $$比我, 因有1件係同事的.


老仙,

早知你係叫COURRIER 我就今日比丁爸啦!我都可以比安兒媽,但如果丁爸週五係香港,不如我比佢,你叫人上去攞米得囉,可以快D比到你呀!丁爸係QUARRY BAY返工.


大宅

積分: 4784


8406#
發表於 08-3-26 14:47 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 14:39 發表

係唔係因為物價貴左呢,現在沒有EXTRA VIRGIN OLIVE OIL,只有10%個隻,最終買了GRAPE SEED OIL!


我昨日都買咗支1L ($46) 試下, 如果 ok, 遲d可以買支 3.78L ($138($36.5 per L)) or 5L ($188 ($37.6 per L))...............不過唔明點解 5 L 仲貴過 3.78L ????????


大宅

積分: 4784


8407#
發表於 08-3-26 14:49 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 14:41 發表


老仙,

早知你係叫COURRIER 我就今日比丁爸啦!我都可以比安兒媽,但如果丁爸週五係香港,不如我比佢,你叫人上去攞米得囉,可以快D比到你呀!丁爸係QUARRY BAY返工. ...


好好好...... 麻煩 pm 丁爸個 office 地址我, 真係唔該哂!!!!!!


男爵府

積分: 9395


8408#
發表於 08-3-26 15:06 |只看該作者
A peaceful napping at Ding's house now!

Dingding and Dongding napping together now!


男爵府

積分: 9395


8409#
發表於 08-3-26 15:07 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 14:49 發表


好好好...... 麻煩 pm 丁爸個 office 地址我, 真係唔該哂!!!!!!


但我要問下丁爸週五佢係邊先得喎,要明晚先答到你!


大宅

積分: 4784


8410#
發表於 08-3-26 15:12 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 15:06 發表
A peaceful napping at Ding's house now!

Dingding and Dongding napping together now!



好 sweet 呀!!!!

我都未試過咁添, 因為琛彥好反瞓, 我驚佢壓 c 個妹呀!!!!


男爵府

積分: 9395


8411#
發表於 08-3-26 15:19 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 15:12 發表


好 sweet 呀!!!!

我都未試過咁添, 因為琛彥好反瞓, 我驚佢壓 c 個妹呀!!!!


我地都係第一次咋,原來兩兄弟都鐘意俯卧,現在才知!

丁丁都好反訓,不過係廳到訓,我昅住,應該OK!


男爵府

積分: 6033


8412#
發表於 08-3-26 15:19 |只看該作者
Woh So Sweet

原文章由 bbpooh 於 08-3-26 15:06 發表
A peaceful napping at Ding's house now!

Dingding and Dongding napping together now!

http://i84.photobucket.com/albums/k18/bbpooh888/DSC00784676x507.jpg


男爵府

積分: 6033


8413#
發表於 08-3-26 15:34 |只看該作者
我都未試過 ar. 一o黎妹妹咁細粒驚晴晴紥親佢, 二o黎兩姊妹唔知係咪玩作對, 每次我放假係屋企, 我發覺上午晴晴就嘈寃爸閉, 攪到阿妹無得訓, 到下午晴晴小睡時, 又到阿妹係度喊o下, 停o下, 總知好難可以將佢o地放埋同一間房訓

原文章由 Cyntoby 於 08-3-26 15:12 發表


好 sweet 呀!!!!

我都未試過咁添, 因為琛彥好反瞓, 我驚佢壓 c 個妹呀!!!!


男爵府

積分: 6033


8414#
發表於 08-3-26 15:39 |只看該作者
睇出面 d forum 講, 話日本奶粉 (大罐裝) 下水由 900g 轉為 850g, 即係變相加價. 如果妳o地 d 小朋友有食開日本奶粉, 諗諗駛唔駛入定貨 la.


男爵府

積分: 8470


8415#
發表於 08-3-26 15:43 |只看該作者
丁媽,

兩兄弟一齊訓好 sweet 呀!


男爵府

積分: 8470


8416#
發表於 08-3-26 15:48 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-26 15:39 發表
睇出面 d forum 講, 話日本奶粉 (大罐裝) 下水由 900g 轉為 850g, 即係變相加價. 如果妳o地 d 小朋友有食開日本奶粉, 諗諗駛唔駛入定貨 la.


哎吔, 子進啲奶粉淨返兩罐, 可能係時候入定啲嘞...

唉, 乜嘢都加價, 真係慘...


男爵府

積分: 9395


8417#
發表於 08-3-26 15:57 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 15:48 發表


哎吔, 子進啲奶粉淨返兩罐, 可能係時候入定啲嘞...

唉, 乜嘢都加價, 真係慘...


我想問你地D小朋友平均幾耐飲完一罐奶粉呀?


男爵府

積分: 6033


8418#
發表於 08-3-26 16:01 |只看該作者
加價都算 la. 昨天睇報紙, 話依家市面有奶粉荒, 好 "鄧" d 奶粉 b 陰公. 好似我o地 d 咁大個 bb 唔飲奶都無所謂 ar, 細細個果 d bb 無奶飲真係唔知點算. 我o地做奶 ma 就話擔心泵唔夠奶姐, 估唔倒唔駛泵奶o既阿 ma, 有錢都未必有貨. 好慶幸嵐嵐係飲人奶, 如果唔係 ~~~

原文章由 fsy 於 08-3-26 15:48 發表

哎吔, 子進啲奶粉淨返兩罐, 可能係時候入定啲嘞...

唉, 乜嘢都加價, 真係慘...


男爵府

積分: 6033


8419#
發表於 08-3-26 16:03 |只看該作者
晴晴由細到大都唔飲得多奶, 依家 around 三個星期一罐.

注意 : 其實未必次次飲得曬o架

原文章由 bbpooh 於 08-3-26 15:57 發表


我想問你地D小朋友平均幾耐飲完一罐奶粉呀?


男爵府

積分: 8470


8420#
發表於 08-3-26 16:08 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 15:57 發表


我想問你地D小朋友平均幾耐飲完一罐奶粉呀?


而家子進一日飲兩餐, 都係大概三個星期左右一罐.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo