母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6033


8421#
發表於 08-3-26 16:10 |只看該作者
咁果然真係晴晴好細食 bor, 佢己經一日飲三餐, 但居然同子進o既進度一樣.

原文章由 fsy 於 08-3-26 16:08 發表


而家子進一日飲兩餐, 都係大概三個星期左右一罐.


男爵府

積分: 8470


8422#
發表於 08-3-26 16:15 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-26 16:10 發表
咁果然真係晴晴好細食 bor, 佢己經一日飲三餐, 但居然同子進o既進度一樣.


女仔嘛....

不過佢係最近先開始食返多啲, 之前都食好少咋.


大宅

積分: 4327


8423#
發表於 08-3-26 16:16 |只看該作者
Ding ma,

I just wake up from nap with Hayes. His sleep posture always is the same as his papa...hahahaa...

Hey, Ding Ding's Pooh blanket is the same as Hayes!

Hayes consumes a milk can around 20 days or a bit less.

原文章由 bbpooh 於 08-3-26 15:06 發表
A peaceful napping at Ding's house now!

Dingding and Dongding napping together now!

http://i84.photobucket.com/albums/k18/bbpooh888/DSC00784676x507.jpg
God is here with us! ^ ^


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8424#
發表於 08-3-26 16:17 |只看該作者
細晴一日飲兩餐﹐都係2-3星期一罐﹐不過她成日都飲唔晒﹐有陣時又飲到一滴都無要添。
我剛剛入左1箱﹐不過已經貴左(140/罐)。

原文章由 nan_nan 於 08-3-26 16:10 發表
咁果然真係晴晴好細食 bor, 佢己經一日飲三餐, 但居然同子進o既進度一樣.



男爵府

積分: 9395


8425#
發表於 08-3-26 16:22 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 16:08 發表


而家子進一日飲兩餐, 都係大概三個星期左右一罐.



丁丁都差唔多啦!


大宅

積分: 4784


8426#
發表於 08-3-26 16:30 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 15:57 發表


我想問你地D小朋友平均幾耐飲完一罐奶粉呀?


琛彥返學前每月 1.33 罐, 宜家大約1罐啦.


男爵府

積分: 8470


8427#
發表於 08-3-26 16:33 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 08-3-26 16:17 發表
細晴一日飲兩餐﹐都係2-3星期一罐﹐不過她成日都飲唔晒﹐有陣時又飲到一滴都無要添。
我剛剛入左1箱﹐不過已經貴左(140/罐)。


再入都唔知入幾多好, 買一箱8罐就最抵, 但係啲奶粉飲到三歲咋喎, 佢而家仲有兩罐, 入多8罐驚飲唔晒.

我上次買 $129/罐, 上個 weekend 去西田 bb 展要 $150/罐.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8428#
發表於 08-3-26 16:37 |只看該作者
10罐都係30個星期﹐8個月都無﹐子進都未3歲。我諗3歲後都可以飲既﹗

唔緊要啦﹗買多左都無壞﹐實有人要的。

原文章由 fsy 於 08-3-26 16:33 發表


再入都唔知入幾多好, 買一箱8罐就最抵, 但係啲奶粉飲到三歲咋喎, 佢而家仲有兩罐, 入多8罐驚飲唔晒.

我上次買 $129/罐, 上個 weekend 去西田 bb 展要 $150/罐. ...


大宅

積分: 4784


8429#
發表於 08-3-26 16:38 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 08-3-26 16:17 發表
細晴一日飲兩餐﹐都係2-3星期一罐﹐不過她成日都飲唔晒﹐有陣時又飲到一滴都無要添。
我剛剛入左1箱﹐不過已經貴左(140/罐)。


我同事剛剛去 birth 訂咗明治大仔$131咋喎, 好似用團體訂嗰隻, 要等長d時間, 不過平d, 大家可以去吸吸.

我仲有上次丁媽讓比我嗰d, 未洗入住.


男爵府

積分: 9395


8430#
發表於 08-3-26 16:41 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 16:33 發表


再入都唔知入幾多好, 買一箱8罐就最抵, 但係啲奶粉飲到三歲咋喎, 佢而家仲有兩罐, 入多8罐驚飲唔晒.

我上次買 $129/罐, 上個 weekend 去西田 bb 展要 $150/罐. ...


沒所謂喎!以前邊有分大仔細仔奶粉喎,係奶粉商的奸計,等你以為好D之麻!

我呀媽話我歲零就已經唔飲奶!我米又係咁肥C大隻!雖然我唔見得非常聰明,但又未置于去到286速度!


大宅

積分: 4784


8431#
發表於 08-3-26 16:42 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-3-26 16:16 發表


Hey, Ding Ding's Pooh blanket is the same as Hayes!



SAME AS SONNY & ELLEN 嘅


男爵府

積分: 8470


8432#
發表於 08-3-26 16:44 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 16:41 發表


沒所謂喎!以前邊有分大仔細仔奶粉喎,係奶粉商的奸計,等你以為好D之麻!

我呀媽話我歲零就已經唔飲奶!我米又係咁肥C大隻!雖然我唔見得非常聰明,但又未置于去到286速度! ...


係呀, 我就係驚佢飲飲下唔飲, 到時啲貨係到都唔知做咩, 唔通我飲咩!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8433#
發表於 08-3-26 16:45 |只看該作者
我細個時就愛飲鮮奶﹐可以一日飲5支﹗我阿婆話所以我甘白。我諗住3歲後比晴晴飲鮮奶﹐其實她都愛飲﹐不過唔鐘意它凍﹗

原文章由 bbpooh 於 08-3-26 16:41 發表


沒所謂喎!以前邊有分大仔細仔奶粉喎,係奶粉商的奸計,等你以為好D之麻!

我呀媽話我歲零就已經唔飲奶!我米又係咁肥C大隻!雖然我唔見得非常聰明,但又未置于去到286速度! ...


大宅

積分: 4327


8434#
發表於 08-3-26 16:46 |只看該作者
Cyntoby,

Do you want summer pregnant clothes form me? What's the size needed of your friend? Btw, I received many from you, but for winner bor! How can you pick it from me?

Please advise!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4784


8435#
發表於 08-3-26 16:47 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-26 16:33 發表


再入都唔知入幾多好, 買一箱8罐就最抵, 但係啲奶粉飲到三歲咋喎, 佢而家仲有兩罐, 入多8罐驚飲唔晒.


應該三歲之後飲係無問題!!!!


男爵府

積分: 9395


8436#
發表於 08-3-26 16:50 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-3-26 16:46 發表
Cyntoby,

Do you want summer pregnant clothes form me? What's the size needed of your friend? Btw, I received many from you, but for winner bor! How can you pick it from me?

Please advise!


HUGHES幾時先肯出來呀!等到EE NECK(我成日都唔幾得NECK的中文字點寫,有沒有教我點寫呀!)都長埋!


大宅

積分: 4784


8437#
發表於 08-3-26 16:54 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-3-26 16:46 發表
Cyntoby,

Do you want summer pregnant clothes form me? What's the size needed of your friend? Btw, I received many from you, but for winner bor! How can you pick it from me?

Please advise!


我同學跟妳一樣嬌小玲瓏, 9月預產期, 應該得好少係夏天嘅, 唯有麻煩妳姐姐找找, 睇下有幾多再決定如何取呀, 唔該哂!!!!!

baba 佢已經買咗喇, 唔洗找比佢啦!!!!


男爵府

積分: 8253


8438#
發表於 08-3-26 16:59 |只看該作者
So sweet!!!
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 15:06 發表
A peaceful napping at Ding's house now!

Dingding and Dongding napping together now!

http://i84.photobucket.com/albums/k18/bbpooh888/DSC00784676x507.jpg


男爵府

積分: 8253


8439#
發表於 08-3-26 17:01 |只看該作者
Went to health clinic this morning. Hei no2 has weight gained and now reached 6.2 lb lar.


男爵府

積分: 8470


8440#
發表於 08-3-26 17:02 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-26 16:50 發表


HUGHES幾時先肯出來呀!等到EE NECK(我成日都唔幾得NECK的中文字點寫,有沒有教我點寫呀!)都長埋!


頸呀!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo