跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8421#
發表於 10-10-27 10:38 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-27 10:20 發表
我仲係乜都無收過...等我搵日得閒逐間打去問下先...tks

我個個朋友都叫我千祈唔好比bb食A+...唔係話佢唔好...係長期無得賣....咁我去樓下間萬0望左幾個月....又真係未見過有得賣架喎.....

同埋睇過另一 ...


我朋友生左2個...佢話淨係覺得惠氐有問題, 佢話佢2個仔食惠氐, D 便便會梗D....所以佢叫我唔好食惠氐 ~~ A+佢話佢個仔食又OK 喎 ~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8422#
發表於 10-10-27 10:40 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-27 10:26 發表
我都係it-izzue嘅member,好似唔知比手提no. 定身份証id就得.


係呀 ~ 你可唔可以PM個電話比我呀 ~ 我下次去買野睇下有無折先 !


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8423#
發表於 10-10-27 10:42 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 10:17 發表


手指痺係正常架, 我上次問左醫生, 佢話因為水腫加上關節開始鬆, 就會有stiff 同唔舒服既感覺, 朝早情況會更嚴重...醫生話有d 會痛到生完b 6個月後tim呀.

我已經suffer 左呢個問題almost 兩星期喇.. :) welcome t ...


係呀, 朝早係特別痺嫁, touchwood我暫時又冇手腫喎, 不過要last生後6mths......好慘啫...wuwuwuuuuuu


大宅

積分: 1612


8424#
發表於 10-10-27 10:42 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 10:13 發表


禁抵....如果我地就咁講你個MEMBER NUMBER 得唔得架 ? 定係一定要拎張CARD 去架 ?
我上2個星期買ga, 唔知減完未, 唔洗menber card, use my mobile no. is ok. but for issue only. d-mop need IT visa. If you need i can pm my mobile no to you, 我呢兩日會去IT買鞋, 如果仲減緊話你知.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8425#
發表於 10-10-27 10:45 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-10-27 10:42 發表
我上2個星期買ga, 唔知減完未, 唔洗menber card, use my mobile no. is ok. but for issue only. d-mop need IT visa. If you need i can pm my mobile no to you, 我呢兩日會去IT買鞋, 如果仲減緊話你知. ...


好呀 ~ 你PM個電話比我呀 ~
我屋企留下有ISSUE,一間放工去睇下先 ~


大宅

積分: 2566


8426#
發表於 10-10-27 10:46 |只看該作者
早晨呀~ 忙左成朝呀...

講d搞笑野你地知, 話說, 我果位唯一同事成日都好中意校到個冷氣28度, 個冷氣係噴熱風架!! 今朝返到公司行起左個人好熱, 咁我咪校返24-25度囉....之後唔夠10mins, 佢同我成個冷氣熄左! 我話我岩岩返好熱, 可唔可以開一陣先, 之後佢發我老脾話如果係咁佢今日要sick leave, 我話關咩事? 佢話佢個位好x凍, 日日都要坐8個中, 頂我唔順喎....佢話要直到佢身體好返哂先返工喎....(咁佢個位又真係好當風, 但我個位係一滴風都冇架!! 但day one係你簡呢個位, 邊有得怨架??)

之後我同佢講, 個冷氣係公家既, 你熄左, 就算我唔熱你都顧下其他人(因我地同人share個office)...人地都會焗啦!!

最後, 佢拎袋走左...話今日sick leave喎...當時係9:45am, 我諗佢真係好嬲囉...

但我覺得我冇錯, 最好佢直到永遠都唔好返!!! 哈哈哈~!


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8427#
發表於 10-10-27 10:47 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-27 10:17 發表
我今早在家都係吃完一個包+一杯奶, 返到OFFICE, 同事俾左個Macdonald薯餅+一杯熱chocolate我, 都食埋, 真係愈來愈大食啦....好怕會失控咁肥呀...


唔知係涼咗, so今日覺得個肚特別空虛, 同事都比咗兩包choco cookies我, 食晒啦...


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8428#
發表於 10-10-27 10:48 |只看該作者
我睇番佢send嚟d email,比電話/ membership no.就ok, pm咗比妳.

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 10:40 發表


係呀 ~ 你可唔可以PM個電話比我呀 ~ 我下次去買野睇下有無折先 !


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8429#
發表於 10-10-27 10:50 |只看該作者
我估都可能要勒....你有無好地方介紹?

我結婚造個間超貴.... 後黎先知唔駛咁貴.... 比人搵笨...
但我諗緊人地會體諒我大肚.....唔駛著咁行... 或者都會望下阿早話mother world有無類似d party dress..... 然後寧願著行d既首飾 :)

原帖由 dada123 於 10-10-27 10:23 發表
你如果有大function, 不如做一件啦...仲靚又fit身, 價錢又唔係咁貴...你仲有一個月, 應該做得到....去看看做evening dress的店啦...


大宅

積分: 1155


8430#
發表於 10-10-27 10:50 |只看該作者
原帖由 triplehome 於 10-10-27 10:03 發表


係咁嫁, 咁我都要打去問下先得, 我想要罐A+看門口呀~THX THX


我都係要A+做backup.
頭先打咗去美贊臣, 等佢覆電話.
Thanks Gandi媽.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8431#
發表於 10-10-27 10:51 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-27 10:46 發表
早晨呀~ 忙左成朝呀...

講d搞笑野你地知, 話說, 我果位唯一同事成日都好中意校到個冷氣28度, 個冷氣係噴熱風架!! 今朝返到公司行起左個人好熱, 咁我咪校返24-25度囉....之後唔夠10mins, 佢同我成個冷氣熄左! 我話我 ...


嘩~ 你呢個咩同事黎架 !! 佢超自私O羅 ~~ 公司無WINDOW, 就梗係要開冷氣架啦 ~ 想局死咩 !!

如果佢自已凍既, 咁咪著返件外套O羅 ~~


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8432#
發表於 10-10-27 10:52 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-27 10:21 發表


我依家都打去問下先..我一罐都無呀~


我打咗去問啦, 雪印就話係抽樣, 唔一定收到電話嫁, a+就話會將我case refer返比佢負責同事跟進喎, 希望快d攪掂啦, 仲有8w就生啦...


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8433#
發表於 10-10-27 10:56 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-27 10:46 發表
早晨呀~ 忙左成朝呀...

講d搞笑野你地知, 話說, 我果位唯一同事成日都好中意校到個冷氣28度, 個冷氣係噴熱風架!! 今朝返到公司行起左個人好熱, 咁我咪校返24-25度囉....之後唔夠10mins, 佢同我成個冷氣熄左! 我話我 ...


嘩你個同事咁細路仔既...點可以完全熄左個冷氣架. 痴線架咩.....
你都係叫佢比你開一陣啫....一人讓一步都唔得呀? ... 好變態. haha


大宅

積分: 2723


8434#
發表於 10-10-27 10:57 |只看該作者
終於都追晒D POST喇!
不過今日好似少D 人喎!! 天氣涼左, 大家要小心呀!


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8435#
發表於 10-10-27 11:00 |只看該作者
嘩....你個同事咁巴閉嘅, 佢咁走左去, 你老闆ok? 呢d人真係打工皇帝, 我可以咁就好lu...你唔好理佢啦...佢心理有問題...

原帖由 sammiebear 於 10-10-27 10:46 發表
早晨呀~ 忙左成朝呀...

講d搞笑野你地知, 話說, 我果位唯一同事成日都好中意校到個冷氣28度, 個冷氣係噴熱風架!! 今朝返到公司行起左個人好熱, 咁我咪校返24-25度囉....之後唔夠10mins, 佢同我成個冷氣熄左! 我話我 ...


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8436#
發表於 10-10-27 11:01 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-27 10:46 發表
早晨呀~ 忙左成朝呀...

講d搞笑野你地知, 話說, 我果位唯一同事成日都好中意校到個冷氣28度, 個冷氣係噴熱風架!! 今朝返到公司行起左個人好熱, 咁我咪校返24-25度囉....之後唔夠10mins, 佢同我成個冷氣熄左! 我話我 ...


佢係咪shot shot地嫁, 自己一部冷氣咩, 點都要開, 有d新鮮空氣呀麻...........d人真係癲嫁~


大宅

積分: 1155


8437#
發表於 10-10-27 11:02 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-27 10:46 發表
早晨呀~ 忙左成朝呀...

講d搞笑野你地知, 話說, 我果位唯一同事成日都好中意校到個冷氣28度, 個冷氣係噴熱風架!! 今朝返到公司行起左個人好熱, 咁我咪校返24-25度囉....之後唔夠10mins, 佢同我成個冷氣熄左! 我話我 ...


你同事咁都得? 佢凍咪著番件外套囉.


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8438#
發表於 10-10-27 11:02 |只看該作者
係抽樣? 咁我咪好lucky...hahaha...我仲串串地唔想同佢講tim開頭, 因佢講嘢ee or or, 又慢...我仲以為佢sell嘢呀...好彩聽多幾句先知佢話送禮俾我, 係雪印囉...

原帖由 triplehome 於 10-10-27 10:52 發表


我打咗去問啦, 雪印就話係抽樣, 唔一定收到電話嫁, a+就話會將我case refer返比佢負責同事跟進喎, 希望快d攪掂啦, 仲有8w就生啦...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8439#
發表於 10-10-27 11:07 |只看該作者
可唔可以寫埋A+電話出黎呀? TKS TKS :)

仲有個問題想問大家...去飲糖水咪唔可以食野既...可唔可以飲水架?

廣華叫我睇番比我張紙....但佢根本無比我.....我問佢可唔可以飲水...佢唔多肯定....話最好唔好...但又話少少唔怕....即係點...

原帖由 triplehome 於 10-10-27 10:52 發表


我打咗去問啦, 雪印就話係抽樣, 唔一定收到電話嫁, a+就話會將我case refer返比佢負責同事跟進喎, 希望快d攪掂啦, 仲有8w就生啦...


大宅

積分: 2723


8440#
發表於 10-10-27 11:08 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 10:56 發表


嘩你個同事咁細路仔既...點可以完全熄左個冷氣架. 痴線架咩.....
你都係叫佢比你開一陣啫....一人讓一步都唔得呀? ... 好變態. haha


係LOR, 即刻拎袋走咁攪笑, 上司冇話佢咩? 喱個真係唔係解決辦法LOR, 唔通佢日日都想SL?
不過我以前都坐過風口位, 真係超凍, 幾乎要帶帽返工, 之後叫HR 搵人攪過D 住同加塊膠轉下D吹風方向咪得LOR....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo