立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13990
小慧 寫道: 做乜你要咁對我喎 [quote] jojoebebe 寫道: 小慧, badegg, :evil: :evil: :evil: :evil:
王國長老
積分: 14649
badegg 寫道: 小慧 真係好感動呀, 頭先行街市果陣, 真係好無心機架. 攪到今餐好似食垃圾咁.
積分: 12378
小慧 寫道: 我就慚愧d,我只係記得果時jojo 搬去灣仔就比winnie 佢地叫左出o黎食飯, 我果時有唸過jojo 係官仔骨骨,成套西裝o既女強人
badegg 寫道: jojo 我都係差不多時間, 可能我個樣太頹喪, 你睇吾到啦.
小慧 寫道: 我不嬲都撐你o架啦 不過次次都係得把口,把口又無jojo咁叻...都係x 下車邊,企響樹,對你不離不棄咋
badegg 寫道: 小慧 自從果次之後, jojo就吾肯再出黎喇.
jojoebebe 寫道: [quote] badegg 寫道: 小慧 自從果次之後, jojo就吾肯再出黎喇.
小慧 寫道: 係啦,所以我一路應為係winnie 佢地一定係悶親jojo, 攪到佢以後唔敢同我地食飯.
badegg 寫道: 小慧 我無裝眼仔喎.
badegg 寫道: jojo 你而家認喇, 你真係怕羞丫.
jojoebebe 寫道: 小慧, badegg, 我老公返黎la, 我開左鐵閘同門, 跟住佢企响門口, 我唱左首happy birthday 俾佢聽
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy