想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11365


8441#
發表於 05-5-6 09:22 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

siuso 寫道:
jojo

好野, 我超級鐘意食日本野架la.

hehe, 我冇飲中藥好耐lu, 差唔多兩個月la.
[size=x-large]咁我係唔係有份食呀


siuso,

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


子爵府

積分: 11365


8442#
發表於 05-5-6 09:23 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
佢係邊個

[quote]
joejoebebe 寫道:
[quote]
BL611 寫道:
hi


妳仲乜又變身ar [/quote][/quote]

march

我認大頭相gar jar


子爵府

積分: 11365


8443#
發表於 05-5-6 09:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march

同埋有個破綻wor, 妳睇下條bb bar


子爵府

積分: 11986


8444#
發表於 05-5-6 09:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

早晨~~~

march....um...我諗,如果佢優點多過缺點,而最重要妳想佢做到果樣佢又好掂的話,如果係我,我會請番佢囉~~~

mon....係呀,我都好耐無咩k,所以d新歌我係唔曉

jojo....琴晚我好乖1030就 今日真係比平時精神好多!

march....琴晚d鬼故好聽嗎?


子爵府

積分: 11365


8445#
發表於 05-5-6 09:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
早晨!!

jojo,
你個大話精, 尋日口口聲聲又話夜晚唔上黎, 跟住又偷偷地上黎. :tongue:

阿米,
你去咗唱lunch k咁合皮呀? 你就好啦, 我好耐好耐好耐無去啦, d新歌都唔識唱... :cry: 邊個咁得閒la你一齊去唱咁好嘅?



cinnamon

wongming 去左noon k唔係lunch k


子爵府

積分: 11986


8446#
發表於 05-5-6 09:26 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo....弊,我真係去lunch k架,去red box,有lunch食,我地12點幾唱到4點呀!
joejoebebe 寫道:
[quote]
Cinnamon 寫道:
早晨!!

jojo,
你個大話精, 尋日口口聲聲又話夜晚唔上黎, 跟住又偷偷地上黎. :tongue:

阿米,
你去咗唱lunch k咁合皮呀? 你就好啦, 我好耐好耐好耐無去啦, d新歌都唔識唱... :cry: 邊個咁得閒la你一齊去唱咁好嘅?



cinnamon

wongming 去左noon k唔係lunch k [/quote]


子爵府

積分: 11365


8447#
發表於 05-5-6 09:28 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march

我唔會請返舊o個個, 因為佢太精luk尾, 佢梗係唔想响妳度做先辭職, 如果第時佢又覺得自己搵第二份好過妳gei, 又玩辭職, 妳米又要煩搵工人


子爵府

積分: 11365


8448#
發表於 05-5-6 09:30 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WongMing 寫道:
jojo....無去呀~~~今日好忙~~~忙住玩呀! 我去左唱noon k!


wongming

妳唔駛幣, 妳登報say sorry 話妳擒晚報錯料米得lor. 聽日東方頭版仲有位wor


子爵府

積分: 11986


8449#
發表於 05-5-6 09:32 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo.... 妳唔好再成日番我舊帳好喎! :tongue:
joejoebebe 寫道:
[quote]
WongMing 寫道:
jojo....無去呀~~~今日好忙~~~忙住玩呀! 我去左唱noon k!


wongming

妳唔駛幣, 妳登報say sorry 話妳擒晚報錯料米得lor. 聽日東方頭版仲有位wor [/quote]


侯爵府

積分: 22720


8450#
發表於 05-5-6 09:34 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

[size=xx-large]jojo, see~~~[size=xx-large]noon k 咪即係 lunch k 囉, 好抵唱架!!

WongMing 寫道:
jojo....弊,我真係去lunch k架,去red box,有lunch食,我地12點幾唱到4點呀!
[quote]

cinnamon

wongming 去左noon k唔係lunch k
[/quote]


子爵府

積分: 11986


8451#
發表於 05-5-6 09:35 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo.....妳睇!
Cinnamon 寫道:
[size=xx-large]jojo, see~~~[size=xx-large]noon k 咪即係 lunch k 囉, 好抵唱架!!

[quote]
WongMing 寫道:
jojo....弊,我真係去lunch k架,去red box,有lunch食,我地12點幾唱到4點呀!
[quote]

cinnamon

wongming 去左noon k唔係lunch k
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 11365


8452#
發表於 05-5-6 09:40 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

cinnamon, wongming

haha...係wor, 我以為noon 即係黃昏tim


子爵府

積分: 11365


8453#
發表於 05-5-6 09:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

bebu,

有人大大隻字笑我英文屎ar :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 22720


8454#
發表於 05-5-6 09:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,
你今日返工啦呵..


子爵府

積分: 11365


8455#
發表於 05-5-6 09:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
阿米,
你今日返工啦呵..


cinnamon

仲乜ar?? 妳請食飯ar


侯爵府

積分: 22720


8456#
發表於 05-5-6 09:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

[size=x-large]jojo, 係你請食飯呀! 叫你開版, 請我食檸檬, 我唔啋你呀~:tongue: :tongue:

cinnamon

仲乜ar?? 妳請食飯ar


子爵府

積分: 11986


8457#
發表於 05-5-6 09:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....係呀,不過聽日又放lu~~~
Cinnamon 寫道:
阿米,
你今日返工啦呵..


男爵府

積分: 6610


8458#
發表於 05-5-6 09:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

早晨呀, 咁多位.........


子爵府

積分: 11365


8459#
發表於 05-5-6 09:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

imcc

morning ar ~ :-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6610


8460#
發表於 05-5-6 09:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo

做咩一早係到 :-( :-( 呀????


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo