跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8441#
發表於 10-10-27 11:08 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-27 11:02 發表
係抽樣? 咁我咪好lucky...hahaha...我仲串串地唔想同佢講tim開頭, 因佢講嘢ee or or, 又慢...我仲以為佢sell嘢呀...好彩聽多幾句先知佢話送禮俾我, 係雪印囉...

...


咁你收到電話真係好lucky啦..hee


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8442#
發表於 10-10-27 11:10 |只看該作者
原帖由 triplehome 於 10-10-27 10:42 發表


係呀, 朝早係特別痺嫁, touchwood我暫時又冇手腫喎, 不過要last生後6mths......好慘啫...wuwuwuuuuuu


係哩, 我對手都唔腫架...不過醫生話有小小水腫我地肉眼未必睇得到. 但就話如果真係好痛就可以食panadol 囉.

佢話有d人啫, 佢同我講生完之後should be ok架喇.


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8443#
發表於 10-10-27 11:11 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-27 11:07 發表
可唔可以寫埋A+電話出黎呀? TKS TKS :)

仲有個問題想問大家...去飲糖水咪唔可以食野既...可唔可以飲水架?

廣華叫我睇番比我張紙....但佢根本無比我.....我問佢可唔可以飲水...佢唔多肯定....話最好唔好...但又話少 ...


A+ phone : 25106325


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8444#
發表於 10-10-27 11:13 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:10 發表


係哩, 我對手都唔腫架...不過醫生話有小小水腫我地肉眼未必睇得到. 但就話如果真係好痛就可以食panadol 囉.

佢話有d人啫, 佢同我講生完之後should be ok架喇. ...


咁都冇咁驚...


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8445#
發表於 10-10-27 11:13 |只看該作者
我個工人星期六黎喇.....
我想問下你地有無比電話card佢架? 定係照用佢自己電話但比返少少錢佢咁呢? 好迷呀. agent 話兩樣都有人做, 睇下我地覺得邊樣好d...你地有無idea?


大宅

積分: 1612


8446#
發表於 10-10-27 11:15 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-27 10:46 發表
早晨呀~ 忙左成朝呀...

講d搞笑野你地知, 話說, 我果位唯一同事成日都好中意校到個冷氣28度, 個冷氣係噴熱風架!! 今朝返到公司行起左個人好熱, 咁我咪校返24-25度囉....之後唔夠10mins, 佢同我成個冷氣熄左! 我話我 ...
佢似成機請假lor......


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8447#
發表於 10-10-27 11:19 |只看該作者
原帖由 triplehome 於 10-10-27 10:52 發表


我打咗去問啦, 雪印就話係抽樣, 唔一定收到電話嫁, a+就話會將我case refer返比佢負責同事跟進喎, 希望快d攪掂啦, 仲有8w就生啦...


唔係喎...我頭先打左去雪印, 佢話叫我留電話, 再叫會員部既同事覆返電話比我 ~

咁ARM ARM 收到佢打返電話黎,我問佢我有無入到會, 點知佢又話我未入會喎....但我明明記得入左架 !!! 跟住佢話叫我上網入返會, 咁佢地收到就會寄入會禮物比我, 但奶粉就唔會送初生, 佢話只會寄6個月或1YEAR 既奶粉換領卷比我,咁到時自已去荷花換返一罐喎 ....


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8448#
發表於 10-10-27 11:19 |只看該作者
grandi,我收到妳5個thanks嘅pm, bk真係short short哋...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8449#
發表於 10-10-27 11:19 |只看該作者
我又開始好眼瞓啦...有嘢做, 但唔想做....
只是諗緊lunch好唔好去行街買衫...但要行出銅鑼灣先有得買...又好似遠左d....點好呢?


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8450#
發表於 10-10-27 11:22 |只看該作者
你問吓佢有冇電話card囉...不過如果冇係香港做過, 係冇ga wor. 我同老公冇咩所謂, 同佢講左第一個月送張card+50元充值俾佢....之後佢自己買返咁囉...我冇理佢點用ga....佢暫時又唔會落街, 我地好少會用到佢個電話..我們會打返home找佢的....遲d佢會落街, 我先再諗....

原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:13 發表
我個工人星期六黎喇.....
我想問下你地有無比電話card佢架? 定係照用佢自己電話但比返少少錢佢咁呢? 好迷呀. agent 話兩樣都有人做, 睇下我地覺得邊樣好d...你地有無idea? ...


大宅

積分: 1612


8451#
發表於 10-10-27 11:23 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 10:45 發表


好呀 ~ 你PM個電話比我呀 ~
我屋企留下有ISSUE,一間放工去睇下先 ~
pm左啦~ 不過見b_b都比左你, 你睇下用佢個得唔得先啦~ 另外我唔記得提你, 其實issue之前唔洗vip, 只要你一次過買6件就有6折, menber再多95折, 所以係55折~


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8452#
發表於 10-10-27 11:24 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-27 11:22 發表
你問吓佢有冇電話card囉...不過如果冇係香港做過, 係冇ga wor. 我同老公冇咩所謂, 同佢講左第一個月送張card+50元充值俾佢....之後佢自己買返咁囉...我冇理佢點用ga....佢暫時又唔會落街, 我地好少會用到佢個電話.. ...


我呢個工人之前係香港做左4年野架喇...所以我估佢會有card, 如果有card, 我係咪要比返少少錢佢for 我call佢呢?
我地屋企無電話架....

我估都係見步行步算. 要照顧一個工人都真係唔容易 :)


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8453#
發表於 10-10-27 11:26 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:13 發表
我個工人星期六黎喇.....
我想問下你地有無比電話card佢架? 定係照用佢自己電話但比返少少錢佢咁呢? 好迷呀. agent 話兩樣都有人做, 睇下我地覺得邊樣好d...你地有無idea? ...


我個工人冇帶電話黎,咁我就借左我部唔用的電話同埋買左張$88電話儲值咭畀佢,同佢講明只係可以用黎同先生太太聯絡咁樣


大宅

積分: 2566


8454#
發表於 10-10-27 11:27 |只看該作者
係呀~ 佢short short地架...老細唔係度嘛...所以佢想走咪走囉...

隔離d同事提議我同佢調位, 但我又唔係好想囉...一嚟, 我地係direct line, 冇理由下下要行返自己位聽電話, 2嚟, 佢個人衛生麻麻, 成日食野食到周圍都係....

咪等佢發一日脾氣囉~ 其實我都唔係咁想佢係度, 成日都嘈嘈閉....最好真係直到永遠都唔好返!


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8455#
發表於 10-10-27 11:27 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-27 11:22 發表
你問吓佢有冇電話card囉...不過如果冇係香港做過, 係冇ga wor. 我同老公冇咩所謂, 同佢講左第一個月送張card+50元充值俾佢....之後佢自己買返咁囉...我冇理佢點用ga....佢暫時又唔會落街, 我地好少會用到佢個電話.. ...


我都係買充值電話卡比佢咋, 下個月出糧佢自己買返.


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8456#
發表於 10-10-27 11:29 |只看該作者
我係買左一張$50的電話card, 有號碼, 可以打返印尼的smartone card, 再加一張$50元的充值card講明送俾佢, 因本身可以只買一張$50元的card俾佢就算ga la....

原帖由 阿早! 於 10-10-27 11:27 發表


我都係買充值電話卡比佢咋, 下個月出糧佢自己買返.


大宅

積分: 1612


8457#
發表於 10-10-27 11:32 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-27 11:07 發表
可唔可以寫埋A+電話出黎呀? TKS TKS :)

仲有個問題想問大家...去飲糖水咪唔可以食野既...可唔可以飲水架?

廣華叫我睇番比我張紙....但佢根本無比我.....我問佢可唔可以飲水...佢唔多肯定....話最好唔好...但又話少 ...
廣華飲糖水前8個鐘係唔可以飲 & 食野, 包括水. 我兩次都係咁~


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8458#
發表於 10-10-27 11:32 |只看該作者
我同事落緊order訂大閘蟹... 我聽到口水都流埋..


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8459#
發表於 10-10-27 11:33 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 10:17 發表


手指痺係正常架, 我上次問左醫生, 佢話因為水腫加上關節開始鬆, 就會有stiff 同唔舒服既感覺, 朝早情況會更嚴重...醫生話有d 會痛到生完b 6個月後tim呀.

我已經suffer 左呢個問題almost 兩星期喇.. :) welcome t ...


我都加入左呢個行列...但我係手碗痛....中醫話要等生完之後自己慢慢好....呢個時候...痛/痺就敷下熱毛巾..


大宅

積分: 1155


8460#
發表於 10-10-27 11:34 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:13 發表
我個工人星期六黎喇.....
我想問下你地有無比電話card佢架? 定係照用佢自己電話但比返少少錢佢咁呢? 好迷呀. agent 話兩樣都有人做, 睇下我地覺得邊樣好d...你地有無idea? ...


我兩樣都冇. 其實我好少會打比佢. 佢出去買餸前會打比我, 番到屋企又會打比我. 都係用屋企電話.
至於佢放假, as long as佢準時番, 都唔會特別call佢.

佢番工第一日我就問佢攞電話number, 佢都好樂意比我 (我估咋!)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo