想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8461#
發表於 05-3-31 16:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb 0既靚太(Part 3)

jojo,
咁你記時得閒見下我...等我精神d?? 最多我請你食鯉魚球唔食醬啦!!

joejoebebe 寫道:
wongming

見完我, 真係精神d wor


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8462#
發表於 05-3-31 16:11 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo唔得閒,仲有我地o架,你依家係咪唔受先??

Cinnamon 寫道:
jojo,
你而家傾得咩? 咁同你傾一陣囉, 我都打哂電話, 未搵得齊, 要再等人俾個新list我再call.


伯爵府

積分: 16200


8463#
發表於 05-3-31 16:12 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

好眼瞓.....唔想返工呀!


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8464#
發表於 05-3-31 16:14 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

其實灣仔真係好多正o野食,唔駛好似我呢頭咁...想食好o野都幾難!?


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8465#
發表於 05-3-31 16:17 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

呢樣o野我由返工第一天開始就唔想啦!!
a...911,我想問你,你通常整鼓油雞係half 定whole o架!? 用幾多花椒8角?? 花椒8角係咪響藥材舖buy 就得??

ew911 寫道:
好眼瞓.....唔想返工呀!


侯爵府

積分: 22720


8466#
發表於 05-3-31 16:21 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,
受....梗係受啦....

March 寫道:
jojo唔得閒,仲有我地o架,你依家係咪唔受先??


子爵府

積分: 11365


8467#
發表於 05-3-31 16:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

winnieyiu 寫道:
JOJO

可 能 到 時 你 地 要 安 尉 我 呢 ! :-(


WINNIE,


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8468#
發表於 05-3-31 16:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon,
你又有空啦!? 我以為剩低我一個咁寂寞...


子爵府

積分: 11365


8469#
發表於 05-3-31 16:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb 0既靚太(Part 3)

March 寫道:
jojo,
咁你記時得閒見下我...等我精神d?? 最多我請你食鯉魚球唔食醬啦!!


MARCH,

妳囝囝陪妳米得lor


侯爵府

積分: 22720


8470#
發表於 05-3-31 16:24 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我同事請我食青蘋果...


子爵府

積分: 11365


8471#
發表於 05-3-31 16:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb 0既靚太(Part 3)

march,

妳4/4 休假真係好


侯爵府

積分: 22720


8472#
發表於 05-3-31 16:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march,

時間嘅空係有; 身材嘅空就幾時都無...
March 寫道:
mon,
你又有空啦!? 我以為剩低我一個咁寂寞...


侯爵府

積分: 22720


8473#
發表於 05-3-31 16:26 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb 0既靚太(Part 3)

jojo,
你都可以架...我同事放咗我唔放得咋...
joejoebebe 寫道:
march,

妳4/4 休假真係好


子爵府

積分: 11365


8474#
發表於 05-3-31 16:26 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
我同事請我食青蘋果...


cinnamon,

皇后請左白雪公主食蘋果, 白雪公主咬左個蘋果一談之後, 就暈左la....


子爵府

積分: 11365


8475#
發表於 05-3-31 16:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
march,

時間嘅空係有; 身材嘅空就幾時都無... [quote]
March 寫道:
mon,
你又有空啦!? 我以為剩低我一個咁寂寞...
[/quote]

cinnamon,

係mei 我頭先見到有wor


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8476#
發表於 05-3-31 16:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

嘩,好悶呀~~希望請得成假,返埋聽日可以連放四days 啦!!

911,
係喎,我想問你check oscar 果時有無sick leave 寫o架?? 係咪要請a.leave??


子爵府

積分: 11365


8477#
發表於 05-3-31 16:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb 0既靚太(Part 3)

cinnamon,

我留返放產假


子爵府

積分: 11365


8478#
發表於 05-3-31 16:28 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
嘩,好悶呀~~希望請得成假,返埋聽日可以連放四days 啦!!

911,
係喎,我想問你check oscar 果時有無sick leave 寫o架?? 係咪要請a.leave??


march,

妳未請假gar mei


伯爵府

積分: 16200


8479#
發表於 05-3-31 16:29 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

joejoebebe 寫道:
cinnamon,

皇后請左白雪公主食蘋果, 白雪公主咬左個蘋果一談之後, 就暈左la....


cinnamon,

暈左後...突然就覺得個肚一天一天脹大左.....原來係有左.


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8480#
發表於 05-3-31 16:30 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb 0既靚太(Part 3)

好大片檸檬呀!! :cry: :-(

joejoebebe 寫道:
MARCH,

妳囝囝陪妳米得lor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo