跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1830


8461#
發表於 10-10-27 11:37 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-27 10:05 發表
早晨呀, 今日真係涼左好多, 打開衣櫃, 發覺著得到既冷天衫得幾件, 同老公講, 佢叫我早d去買, 費事我一陣冷親.

yeah, 攞正牌去shopping.....hmmmmm...去邊度買衫好呢? motherworld果d係幾靚, 但幾貴, 件件都$4-500, ...


我今朝都係打開衣櫃諗唔到著咩衫呀, 因為上年D 秋冬one piece 裙全部都係比較短又收身, 而家個肚大左, 仲更加短, 所以冇一條可以著得返.....我著比老公睇, 佢都見到我d 裙條條著起後幅都差d 去到pat pat位, 前幅就更加唔使講啦..... 我同老公講, 真係要買幾件one piece 頂下先, 如果唔係就冇衫返工, 佢都好無耐咁批准我去買衫.....
yeah ^^


大宅

積分: 2566


8462#
發表於 10-10-27 11:38 |只看該作者
我都岩岩book左余醫生寫紙果間...星期五飲喇~
個姑娘話可以飲水, 但唔可以食野囉~


原帖由 Vana 於 27/10/2010 11:07 AM 發表
可唔可以寫埋A+電話出黎呀? TKS TKS :)

仲有個問題想問大家...去飲糖水咪唔可以食野既...可唔可以飲水架?

廣華叫我睇番比我張紙....但佢根本無比我.....我問佢可唔可以飲水...佢唔多肯定....話最好唔好...但又話少 ...


大宅

積分: 2723


8463#
發表於 10-10-27 11:40 |只看該作者
想問下大家開始洗BB 野未呀?
我剛剛喱幾日開始喇, 原來都幾多野洗, 我第一次會手洗, 用/著過之後D厚衫先用機洗。 不過我唔知BB 床上用品D 心洗唔洗好, 衫套枕袋O個D 就洗左, 但聞落去個心都有D 就衣服的味道, 人地話新的會有CHEMICAL 係上面, 咁你地會唔會洗咪佢呀?


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8464#
發表於 10-10-27 11:41 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-27 11:19 發表
grandi,我收到妳5個thanks嘅pm, bk真係short short哋...


哈 ~~ 我SEND 完都見到 !! BK 真係有問題 ~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8465#
發表於 10-10-27 11:42 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:13 發表
我個工人星期六黎喇.....
我想問下你地有無比電話card佢架? 定係照用佢自己電話但比返少少錢佢咁呢? 好迷呀. agent 話兩樣都有人做, 睇下我地覺得邊樣好d...你地有無idea? ...


睇下您駛唔駛佢成日出街同您駛唔駛成日call佢....要的話...就要sponsor佢電話咭....我覺得您出張咭比佢好d...您可以check到佢打d乜ma....


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8466#
發表於 10-10-27 11:43 |只看該作者
好彩你話我知...謝謝...

原帖由 LuLu812 於 10-10-27 11:32 發表
廣華飲糖水前8個鐘係唔可以飲 & 食野, 包括水. 我兩次都係咁~


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8467#
發表於 10-10-27 11:44 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-10-27 11:40 發表
想問下大家開始洗BB 野未呀?
我剛剛喱幾日開始喇, 原來都幾多野洗, 我第一次會手洗, 用/著過之後D厚衫先用機洗。 不過我唔知BB 床上用品D 心洗唔洗好, 衫套枕袋O個D 就洗左, 但聞落去個心都有D 就衣服的味道, 人地 ...


我全部都會洗, 紗巾和尚袍, 同埋貼身夾拿衣用手洗, 其余開機洗.


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8468#
發表於 10-10-27 11:44 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-27 11:38 發表
我都岩岩book左余醫生寫紙果間...星期五飲喇~
個姑娘話可以飲水, 但唔可以食野囉~


可以飲水? 政府同c+都同我講唔飲得水既...攪錯呀.


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8469#
發表於 10-10-27 11:45 |只看該作者
你BOOK到第1個咁好呀?!!

大家都GOOD LUCK GOOD LUCK :)

原帖由 sammiebear 於 10-10-27 11:38 發表
我都岩岩book左余醫生寫紙果間...星期五飲喇~
個姑娘話可以飲水, 但唔可以食野囉~


大宅

積分: 1261


8470#
發表於 10-10-27 11:45 |只看該作者
我bb預產期2nd Dec, 第一胎, 想問各位媽咪產假會點安排? 我想前1後9可以駁住CNY, 不過唔知預產期前幾多days開始休息好? 會唔會好辛苦???


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8471#
發表於 10-10-27 11:46 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-10-27 11:42 發表


睇下您駛唔駛佢成日出街同您駛唔駛成日call佢....要的話...就要sponsor佢電話咭....我覺得您出張咭比佢好d...您可以check到佢打d乜ma....


我覺得我唔洗成日call佢架..不過just in case 就諗定點樣同佢計囉...

我老公話工人既事我全權負責呀, 咩都唔理呀佢個衰人. 我唯有搵多d 資料做個精明消費者. hoho


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8472#
發表於 10-10-27 11:49 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 11:19 發表


唔係喎...我頭先打左去雪印, 佢話叫我留電話, 再叫會員部既同事覆返電話比我 ~

咁ARM ARM 收到佢打返電話黎,我問佢我有無入到會, 點知佢又話我未入會喎....但我明明記得入左架 !!! 跟住佢話叫我上網入返會, 咁佢 ...


但係佢check到我入咗會喎, 唔理啦, 依嫁A+話同我跟進就算啦~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8473#
發表於 10-10-27 11:51 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-27 11:27 發表


我都係買充值電話卡比佢咋, 下個月出糧佢自己買返.


阿早...

我想問您上次影大肚相買的白色tube top透唔透架...我琴日同朋友去加連威老道買...回家試好透....我影相應該入面著d乜好呢? 可能個胸大左...間店只得1,2個款可以揀...係拉架料黎架...著上身好似著左層紗一樣...我諗棉質會好d...但太細唔岩著lu....我試過入面加乳墊...加入一望都好清晰見到乳墊...any idea?

我本來想買LACE蕾絲tube top襯下,但太細la...,可能叫攝影師上身圍短頭紗la...

Thanks,
小BoBo


大宅

積分: 2723


8474#
發表於 10-10-27 11:52 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:44 發表


可以飲水? 政府同c+都同我講唔飲得水既...攪錯呀.


唔飲水會唔會暈架?


大宅

積分: 2723


8475#
發表於 10-10-27 11:52 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-27 11:44 發表


我全部都會洗, 紗巾和尚袍, 同埋貼身夾拿衣用手洗, 其余開機洗.


咁你係咪被心都會洗呀?


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8476#
發表於 10-10-27 11:52 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-10-27 11:40 發表
想問下大家開始洗BB 野未呀?
我剛剛喱幾日開始喇, 原來都幾多野洗, 我第一次會手洗, 用/著過之後D厚衫先用機洗。 不過我唔知BB 床上用品D 心洗唔洗好, 衫套枕袋O個D 就洗左, 但聞落去個心都有D 就衣服的味道, 人地 ...


床圍o個d洗唔到.. 所以一有太陽工人就連埋d被被拎去曬..


大宅

積分: 1261


8477#
發表於 10-10-27 11:53 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:13 發表
我個工人星期六黎喇.....
我想問下你地有無比電話card佢架? 定係照用佢自己電話但比返少少錢佢咁呢? 好迷呀. agent 話兩樣都有人做, 睇下我地覺得邊樣好d...你地有無idea? ...

我姐姐11月頭一weekend到, 我地出個月費card俾佢, 無IDD, 都係6-70蚊個月, 平過land line同可以隨時搵到佢, 而且對姐姐黎講好似一個benefit咁.
如果要打idd, 到時會送第一張calling card俾佢.


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8478#
發表於 10-10-27 11:57 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:46 發表


我覺得我唔洗成日call佢架..不過just in case 就諗定點樣同佢計囉...

我老公話工人既事我全權負責呀, 咩都唔理呀佢個衰人. 我唯有搵多d 資料做個精明消費者. hoho ...


我老公咪又係.. 佢連煎隻蛋都要我同工人講呀.. 吹漲..

第日你會唔會叫工人買餸架?會的就叫佢出門口同番屋企都打畀你報到,費事佢周圍去呀!


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8479#
發表於 10-10-27 11:58 |只看該作者
agent有教我可以唔比佢帶自己電話嚟,等佢唔使掛住傾電話

我會比個電話佢,用增值咭,唔用時會收番,唔可打長途,agent話佢要打自己會買.

我覺得要分得開d同有一定規矩.

原帖由 wyllai 於 10-10-27 11:46 發表


我覺得我唔洗成日call佢架..不過just in case 就諗定點樣同佢計囉...

我老公話工人既事我全權負責呀, 咩都唔理呀佢個衰人. 我唯有搵多d 資料做個精明消費者. hoho ...


大宅

積分: 2407


8480#
發表於 10-10-27 11:59 |只看該作者
我都唔洗特別買衫, 因為以前買落d衫&連身裙都係鬆身嘅, 所以基本上大部分都仲啱著, 而褲&legging都已經買晒大肚款喇, 所以無藉口俾自己! 我反而個問題係依家屋企大多自己嘅衫, 無乜位擺阿b d野, 好頭痛, 老公成日叫我掉減d衫, 但我睇嚟睇去都無衫可以再掉, 因為上年買得太瘋狂, 大部分衫都係上年至買, 好多仲未著過架, 點掉啫!!! 之前好辛苦咁執咗2個櫃筒俾阿b擺衫, 同埋又買多咗個五筒膠櫃, 依家買下買下, 阿b d衫已經塞爆晒喇! 但早前响jusco bb fair度買果d野呢個星期日又會送到, 真係唔知可以放邊??? 頭痛...

原帖由 siuting111 於 10-10-27 10:13 發表
今早真係涼左好多,我有著褸,同埋帶薄薄頸巾囉...

夜晚訓覺只係開window,唔駛開風線,好c服呢~

要買d冬天褲著下先,衫反而可以著到以前個d,因為以前既衫都寬同大件,係褲既問題囉....

去h&m望下d legging先~ ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo