想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8501#
發表於 05-5-6 10:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Hi hellora,
我果個係印印o黎o架!! 想當年第一個工人就係賓賓,一做做左6,7年;最終話要嫁鬼佬無做...但佢地好精有好多lung 路問人借錢...你要小心.


大宅

積分: 3674


8502#
發表於 05-5-6 10:51 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March,

呢個賓賓已經幫家姐做左6,7年,都幾純,同埋我會keep住佢個passport....

我阿哥就慘,bb未到2歲,已經第3個工人,賓賓同印印都試過! 好工人真係難求!


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8503#
發表於 05-5-6 11:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我突然間有O野做Off line 左唧,攪乜你地就夾埋忽然唔見人!!

hellora,
講真做得6,7年純品極有個限度... 你知佢地網絡有幾大o架啦!! 不過,最緊要佢識湊bb 同你地覺得okay 就夠啦!!


子爵府

積分: 10854


8504#
發表於 05-5-6 12:10 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march, 我今日要應酬boss, 佢下個wk又飛啦

BeBu


子爵府

積分: 11986


8505#
發表於 05-5-6 12:26 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

BEBU....恭喜妳la,我都係,佢又走la~~~
bebu 寫道:
march, 我今日要應酬boss, 佢下個wk又飛啦


子爵府

積分: 11365


8506#
發表於 05-5-6 12:38 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
我突然間有O野做Off line 左唧,攪乜你地就夾埋忽然唔見人!!



march

係AR 夾埋唔見人, 等妳快D 返黎AR MA


子爵府

積分: 11365


8507#
發表於 05-5-6 12:39 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WongMing 寫道:
BEBU....恭喜妳la,我都係,佢又走la~~~



我老細又係WOR


子爵府

積分: 11365


8508#
發表於 05-5-6 12:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WONMING

妳做完野LA


子爵府

積分: 11365


8509#
發表於 05-5-6 12:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

冇晒人, 炸版SIN


子爵府

積分: 11365


8510#
發表於 05-5-6 12:41 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

CINNAMON

妳係米今晚同D FD 去食飯


子爵府

積分: 11365


8511#
發表於 05-5-6 12:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911 今朝做檢查, 唔知下午返唔返工LEI


子爵府

積分: 11365


8512#
發表於 05-5-6 12:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

MARCH

妳冇聲冇息去左LUNCH


子爵府

積分: 11365


8513#
發表於 05-5-6 12:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

依家開始FREE LU~


子爵府

積分: 11365


8514#
發表於 05-5-6 12:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

CINNAMON

我頭先同妳講下笑JOR WOR, 妳唔係嬲到唔入黎AR


子爵府

積分: 11365


8515#
發表於 05-5-6 12:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

YEAH ~


子爵府

積分: 11365


8516#
發表於 05-5-6 12:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

今日冇帶飯, 要唸下食乜SIN


子爵府

積分: 11365


8517#
發表於 05-5-6 12:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WONGMING

妳聽日唔駛返工, 又可以唸下去邊到玩


侯爵府

積分: 22720


8518#
發表於 05-5-6 12:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
今晚同一個friend食飯啫, 同佢食生日飯, 但係仲諗緊去邊庶食?

joejoebebe 寫道:
CINNAMON

妳係米今晚同D FD 去食飯


子爵府

積分: 11365


8519#
發表於 05-5-6 12:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

Cinnamon 寫道:
jojo,
今晚同一個friend食飯啫, 同佢食生日飯, 但係仲諗緊去邊庶食?


CINNAMON

妳同一個FD 食生日飯, 咁依個米真係好FD LOR 到時我又要


侯爵府

積分: 22720


8520#
發表於 05-5-6 12:50 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,

你唔係話過唔覺得我小器架咩? 頭先你哋無人, 我又唔想炸版, 咁直程off咗, 做吓嘢囉...

下個禮拜要執嘢啦, 下下個禮拜要搬位啦.. :-(

joejoebebe 寫道:
CINNAMON

我頭先同妳講下笑JOR WOR, 妳唔係嬲到唔入黎AR

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo