跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3155


8501#
發表於 10-10-27 12:50 |只看該作者
上兩星期雪印主動打比我, 話送奶粉比我.

原帖由 chermama 於 10-10-27 12:27 發表
呢隻我得一個朋友食咋, 所以都唔知好唔好, 但佢話佢個仔食完無咩問題, 好正常囉! 我正話都有打去雪印問攞奶粉, 但咁啱佢地食飯時間, 所以一陣再試過~

...


大宅

積分: 2182


8502#
發表於 10-10-27 12:50 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:36 發表


係呀..好彩你提一提呀..
咁被芯駛唔駛洗架????
枕芯,可以洗架???


有好多人問過呢個問題... 床笠,枕袋,被袋, 被芯可以機洗, 但圍邊同枕芯要洗就最好手洗...


大宅

積分: 2182


8503#
發表於 10-10-27 12:53 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-27 12:43 發表


我呢個星期六先去搵yuki拎, 未知被芯係點呀, 不過就算洗唔到, 我都會拎去曬下吹下.


係呀, 其實唔一定要星期六先可以黎羅架, 如果你ok, 平時都得架^^


大宅

積分: 1670


8504#
發表於 10-10-27 12:59 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-27 10:50 發表
我估都可能要勒....你有無好地方介紹?

我結婚造個間超貴.... 後黎先知唔駛咁貴.... 比人搵笨...
但我諗緊人地會體諒我大肚.....唔駛著咁行... 或者都會望下阿早話mother world有無類似d party dress..... ...


vana, 我上個月做左一條荳沙紅色既tube dress (拖地長裙)黎影大肚相都係$800, 度身訂造, quality 都okay 架。如果你有興趣就話俾我聽, 等我pm d 資料俾你

間鋪頭係銅鑼灣, 我舊年結婚既時候就係搵佢地造姊妹裙, 佢講明我生完之後可以拎條裙返去改返岩個size, 可以再著唔會晒左條裙~

等我今晚post 條裙係fb 到俾你睇下喇


大宅

積分: 3155


8505#
發表於 10-10-27 13:08 |只看該作者
呢兩日真係好凍, 我仲係著緊家姐比既大肚裙, 但係可能個肚好大, 我已經著到d裙過晒膝頭哥, 不過我好少出街, 又就黎生, 所以都唔會再買lu, 而家去落樓下都只係著多件外套算.最驚生完個pat pat仲未收返, 驚到時無褲著囉~ 可能要拎c6既褲著住先.


大宅

積分: 1155


8506#
發表於 10-10-27 13:17 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:39 發表


姐姐要11月尾先黎,我驚太遲,唔乾~
所以11月中開始洗定先囉~~~

上次永安買野,今個星期六送貨了~都唔駛兩星期~
之後11月21日吉吉送bb床同bb車....
屋企越來越多野了.... ...


咁你洗住一套先啦.
除咗bedding, 仲有好多嘢要洗. bb車個椅墊, highchair個椅墊, 咩帶....
仲要開始洗奶樽, steam奶樽.... 仲想買個細盆專for洗奶樽. 總係覺得放sink好似好dirty. 你哋覺得呢?

sigh...突然間好似好多嘢都未ready... 走佬袋又執得一半. 個生理沖洗器仲未洗, 未放得入袋呀!


大宅

積分: 1978


8507#
發表於 10-10-27 13:25 |只看該作者
我有買多幾個筒幾個盤專比bb用的,工人已經差不多洗晒了,只欠床上用品,等她洗晒之後就教她洗奶樽,相信日後用尿布工人都洗得掂,因她做野都幾快手,質素都不錯,只係煮野食個部份差少少。


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8508#
發表於 10-10-27 13:57 |只看該作者
妳買咗尿布啦,係邊度買呀?

原帖由 mini.bb 於 10-10-27 13:25 發表
我有買多幾個筒幾個盤專比bb用的,工人已經差不多洗晒了,只欠床上用品,等她洗晒之後就教她洗奶樽,相信日後用尿布工人都洗得掂,因她做野都幾快手,質素都不錯,只係煮野食個部份差少少。 ...


大宅

積分: 1978


8509#
發表於 10-10-27 14:04 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-27 13:57 發表
妳買咗尿布啦,係邊度買呀?



我未買尿布呀,打算bb幾們月大先用,如果買我買街市傳統個隻平平地試下先。


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8510#
發表於 10-10-27 14:08 |只看該作者
我都未,有朋友用開,話吉吉島買都得...

原帖由 mini.bb 於 10-10-27 14:04 發表


我未買尿布呀,打算bb幾們月大先用,如果買我買街市傳統個隻平平地試下先。


大宅

積分: 1612


8511#
發表於 10-10-27 14:13 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:39 發表


姐姐要11月尾先黎,我驚太遲,唔乾~
所以11月中開始洗定先囉~~~

上次永安買野,今個星期六送貨了~都唔駛兩星期~
之後11月21日吉吉送bb床同bb車....
屋企越來越多野了.... ...
我果個姐姐都最快12月頭黎, 我都要自己洗定先~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8512#
發表於 10-10-27 14:14 |只看該作者
Apple mall入面都有好多間造衫的店...我都係結婚時做姊妹裙嗰d 店做就ok...好多款可以揀ga....

原帖由 媽媽虎虎 於 10-10-27 12:59 發表


vana, 我上個月做左一條荳沙紅色既tube dress (拖地長裙)黎影大肚相都係$800, 度身訂造, quality 都okay 架。如果你有興趣就話俾我聽, 等我pm d 資料俾你

間鋪頭係銅鑼灣, 我舊年結婚既時候就係搵佢地造姊妹裙, ...


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8513#
發表於 10-10-27 14:15 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-27 12:36 發表


你買左邊隻? 我影大肚相果件係兩件來架, 一件白色厚身打底(咩花都無既), 外面再加一件全通花喱士. 加上我有著肉色無帶bra, 唔透呀.


我買果件唔係太厚呀....係拉架質地....但望落去好實色...一d都唔透, 但著上去就透啦.....因為其他望落去厚身d果d....我唔岩著ar....太肥la..hehe....

原來您入面有著肉色無帶bra....我有件哺孔bra都係肉色....唔知我著左仲可唔可以著到件tube top,因為我呢家件tube top都係岩岩好咋....等我回家試下先.....thanks a lot....!!


大宅

積分: 2407


8514#
發表於 10-10-27 14:18 |只看該作者
有熟人真好, 清楚晒喇, 唔該!

原帖由 yukiggg 於 10-10-27 12:50 發表


有好多人問過呢個問題... 床笠,枕袋,被袋, 被芯可以機洗, 但圍邊同枕芯要洗就最好手洗...


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8515#
發表於 10-10-27 14:23 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-10-27 12:50 發表
上兩星期雪印主動打比我, 話送奶粉比我.


我今朝打去問點解我入會無禮品, 咁check左我個名話我已入會....應該係生之前一個月寄來....咁頭先雪印call我...話11月中會寄禮品及奶粉sample...Mon to Sat 9-6:30pm by express...

所以未收到而入左會的mama....要主動call佢地ar...


大宅

積分: 2407


8516#
發表於 10-10-27 14:24 |只看該作者
好開心呀, 啱啱收到agent電話, 佢話工人個visa出咗喇, 可以11月7日到我家, 呢段時間佢會幫我train個工人, 同埋會帶個工人去攞ID及做驗身, 攪掂埋呢單野, 唔洗啱擔心個工人嚟唔嚟到喇!


大宅

積分: 2407


8517#
發表於 10-10-27 14:26 |只看該作者
我正話lunch後都打咗去喇, 都check咗我已經入會, 再對多次個地址, 佢話會响4個星期後寄sample俾我喎~

原帖由 bp0321 於 10-10-27 14:23 發表


我今朝打去問點解我入會無禮品, 咁check左我個名話我已入會....應該係生之前一個月寄來....咁頭先雪印call我...話11月中會寄禮品及奶粉sample...Mon to Sat 9-6:30pm by express...

所以未收到而入左會的mama.... ...


大宅

積分: 1612


8518#
發表於 10-10-27 14:40 |只看該作者
去左apm食lunch, 好飽&好眼瞓呀~


大宅

積分: 2665


8519#
發表於 10-10-27 14:40 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-10-27 13:08 發表
呢兩日真係好凍, 我仲係著緊家姐比既大肚裙, 但係可能個肚好大, 我已經著到d裙過晒膝頭哥, 不過我好少出街, 又就黎生, 所以都唔會再買lu, 而家去落樓下都只係著多件外套算.最驚生完個pat pat仲未收返, 驚到時無褲著 ...


好耐都冇上黎啦...
我都諗緊買唔買大肚裙好呀! 因為得返兩個月都冇! 生完之後我都唔鐘意著裙既....咁又好浪費喎!
你咁攪笑...乜你著得落佢D褲咩


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8520#
發表於 10-10-27 14:41 |只看該作者
我好眼瞓呀....今日食左KFC...現在好鬼想sleep, 但老闆又係度....
明天請下午早走2個hrs, 因送夾萬來, 我同老公就請2個hrs假....搞埋呢樣, 就安心放個工人係home lu....



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo