母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


8521#
發表於 08-3-27 14:19 |只看該作者
好嘈呀!都唔知點解d人成日裝修!好煩


男爵府

積分: 6033


8522#
發表於 08-3-27 14:34 |只看該作者
tv,

係咪已經落o左 order la? 如果未, 想加單

http://http://auction1.taobao.com/auction/item_detail-db2-0e25aab0127af5689fc2d6d0445d14f4.jhtml

F 款
size : 70
price : 58

如果已落 order 就算 la, 無緊要o架. 唔該曬妳先.


男爵府

積分: 8470


8523#
發表於 08-3-27 14:39 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-27 14:19 發表
好嘈呀!都唔知點解d人成日裝修!好煩


由子進出世到而家, 我屋企附近啲裝修無停過, 最初係正隔離屋, 由子進未出世搞到幾個月大先搞完), 後來就大廈外牆維修又搞幾個月, 跟同一層樓幾個單位又輪住黎, 我哋成日都覺得子進好慘, 佢氣管咁敏感都可能係因為咁.

而家佢已經練成一身好武功, 無論幾嘈都照訓可也!


大宅

積分: 2751


8524#
發表於 08-3-27 15:01 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-27 14:05 發表
TV

唔該晒!

2hma

終於有消息喇!努力呀!


唔好客氣!



男爵府

積分: 9395


8525#
發表於 08-3-27 15:04 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-27 14:39 發表


由子進出世到而家, 我屋企附近啲裝修無停過, 最初係正隔離屋, 由子進未出世搞到幾個月大先搞完), 後來就大廈外牆維修又搞幾個月, 跟同一層樓幾個單位又輪住黎, 我哋成日都覺得子進好慘, 佢氣管咁敏感都可能係因為 ...


呢到米由係一樣!丁丁出世第一日返屋企同噹噹出世第一日返屋企,都要受裝修聲的困擾.但丁丁就遺傳了丁媽的醒訓,嘈d都訓唔到.(佢今日訓了一句鐘醒了).噹噹就有丁爸的遺傳,聾耳人士一名!

算啦!我打算今日帶丁丁睇師父.丁丁呢排就係氣管敏感,訓醒就咳,沒胃口,夜晚成日喊!

我閃喇!唔知2hma點呢?


大宅

積分: 2751


8526#
發表於 08-3-27 15:05 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-27 14:34 發表
tv,

係咪已經落o左 order la? 如果未, 想加單

http://http://auction1.taobao.com/auction/item_detail-db2-0e25aab0127af5689fc2d6d0445d14f4.jhtml

F 款
size : 70
price : 58

如果已落 order 就算 la, 無緊 ...


我依家去機場, 返o黎同你加!


大宅

積分: 2273


8527#
發表於 08-3-27 15:19 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-27 13:23 發表
樹媽,

有無最新消息? 好戥你緊張.


無消息呀.:;pppp:


大宅

積分: 2233


8528#
發表於 08-3-27 15:35 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-27 15:19 發表


無消息呀.:;pppp:



[ 本文章最後由 diaperb 於 08-3-27 15:43 編輯 ]


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8529#
發表於 08-3-27 15:49 |只看該作者

乜叫無消息先﹖

好似
VIP C9甘﹖

原文章由 go4baby 於 08-3-27 15:19 發表


無消息呀.:;pppp:


男爵府

積分: 8470


8530#
發表於 08-3-27 15:54 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 08-3-27 15:49 發表
乜叫無消息先﹖好似VIP C9甘﹖


無消息呀! 親戚無消息呀! 咁你明啦!

(好似好多事好8卦咁添 )


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8531#
發表於 08-3-27 15:58 |只看該作者
甘點解用個個樣﹖應該用

原文章由 fsy 於 08-3-27 15:54 發表


無消息呀! 親戚無消息呀! 咁你明啦!

(好似好多事好8卦咁添 )


大宅

積分: 2273


8532#
發表於 08-3-27 16:07 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-27 15:54 發表


無消息呀! 親戚無消息呀! 咁你明啦!

(好似好多事好8卦咁添 )


唔係呀...
正確來說"無消息"=未有任何最新的消息


男爵府

積分: 8470


8533#
發表於 08-3-27 16:14 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-27 16:07 發表


唔係呀...
正確來說"無消息"=未有任何最新的消息


耶....點解唔去確定下啲最新消息啫...

88 c9 上


大宅

積分: 2273


8534#
發表於 08-3-27 16:18 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-27 16:14 發表


耶....點解唔去確定下啲最新消息啫...

88 c9 上


因為我個期唔準所以咪成日諗遲d應該會到.


男爵府

積分: 6033


8535#
發表於 08-3-27 16:37 |只看該作者
Thanks TV!!! Have a nice holidays.

原文章由 tvoincy 於 08-3-27 15:05 發表


我依家去機場, 返o黎同你加!


男爵府

積分: 8470


8536#
發表於 08-3-27 17:07 |只看該作者
ivyscyip,

係咪有 barney 可以借?


大宅

積分: 2891


8537#
發表於 08-3-27 17:27 |只看該作者
今日放假,剛追完post.

終於盼到hughes面世lar! 我地真頭好似追新聞咁日日追住佢幾時出世,好搞笑 而家就到追go4baby既"進一步消息"

tv,玩得開心d!

今日同安兒去左荔枝角公園,我highly recommend大家去,好大好多樹木好多花,有好多遊樂設施,仲有個叫"嶺南之風"既中國式庭園,影相幾靚ga,零消費可以玩足一個上晏or下晏,美乎西鐵站一出就係,非常方便.

多謝大家分享terrible two既經驗,希望我都可以二個月到教返好安兒


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8538#
發表於 08-3-27 17:35 |只看該作者
不如我燒幾隻比你。不過要等老公先﹗
晴晴返左黎﹐走鬼。

原文章由 fsy 於 08-3-27 17:07 發表
ivyscyip,

係咪有 barney 可以借?


公爵府

積分: 28824

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8539#
發表於 08-3-27 17:39 |只看該作者
Fsy, nan_nan & aggie

I will collect the knitting rolls on Sunday and make payment first.

How can I pass the rolls to all of you ? Do we have a gathering in the near future ?

Nan_nan,

You can give me the "Hello Kitty" disks when collect the rolls.

Fsy,

We may exchange the books from DangDang with the rolls.

How can I give to aggie ? Any other good suggestion ?
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


8540#
發表於 08-3-27 17:41 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-3-27 17:39 發表
Fsy, nan_nan & aggie

I will collect the knitting rolls on Sunday and make payment first.

How can I pass the rolls to all of you ? Do we have a gathering in the near future ?

Nan_nan,

You can give ...


係當當訂啲書仲未有消息, 淨係 check 到佢話發貨中, 我諗最遲下個星期應該有, 到時睇下點交收.

上次 missed 咗 c9 飯局一直耿耿於懷, 睇下幾時可以再搞, vip c9 同樹媽應該有好多嘢想傾.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo