立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6020
大宅
積分: 1612
原帖由 faytin 於 10-10-27 16:00 發表 我都係勁眼瞓, 而家食緊橡皮糖. 頭先買咗件New York Cheesecake, 一陣tea time食.
原帖由 wyllai 於 10-10-27 16:04 發表 嘩你地個個朱古力, 蛋糕, 零食咁放縱既....好多魔鬼呀呢到. hahahaha
積分: 4119
原帖由 阿早! 於 10-10-27 14:54 發表 我都要裝但未裝, 老公話佢過多個星期會去搞, 到時話你知. 好似siuting搞掂左? 我見佢post左囡囡瞓晏覺相響fb, 好搞笑.
原帖由 chermama 於 10-10-27 15:20 發表 我晚晚都有做呀, 因為實在太痛喇, 做少晚都痛到瞓唔到, 唔懶得~
積分: 1155
原帖由 LuLu812 於 10-10-27 16:20 發表 無計, 太眼瞓, 唔食野點頂到6:00pm. 老實講, 淨返個0月就放假, 公司大部既野都唔會再pick up, boss亦無咩再特別order我做, 所以開始好得閒, 呢d天氣涼涼地+咁既環境 = 勁想瞓~ ...
原帖由 faytin 於 10-10-27 16:35 發表 其賁我諗除咗係天氣關係, 仲有係我哋個肚越嚟越大, 個人比以前易攰咗. 而家仲要一晚起幾次身vv, 真係瞓得唔係幾好.
積分: 3235
原帖由 LuLu812 於 10-10-27 17:05 發表 hohoho...你講果d原因都啱ga, 不過唔可以攞黎做"為食"既理由ma~
原帖由 dada123 於 10-10-27 17:10 發表 我剛剛又飲左盒奶啦...真係想整肥阿beibei呀...hehehehe今日大食得好過份...不過晚餐應該唔會食太多...因99煮餸....hehehehe
積分: 2407
原帖由 faytin 於 10-10-27 15:56 發表 有冇話要坐幾耐架?
原帖由 bp0321 於 10-10-27 16:32 發表 您好勤力呀..我學完果日回家有做產前運動...之後就throw埋一邊....好lazy...
原帖由 chermama 於 10-10-27 17:57 發表 因為實在太痛, 唔做到夜晚瞓覺根本怨痛到好難瞓, 所以每晚睇電視時逼自己做囉! 如果老公得閒, 每晚都會幫我按摩背脊+patpat, 噚晚開始再加埋個熱敷墊, 敷下個patpat位, 敷敷下都瞓著咗~ ...
原帖由 chermama 於 10-10-27 17:45 發表 好似係5-10mins~
積分: 4193
積分: 1978
原帖由 mini.bb 於 10-10-27 18:47 發表 佢驚你不飲就咪鬼煲來飲啦,玩野咩!
伯爵府
積分: 17188
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 18:35 發表 99 今日煲左羅漢果煲西洋菜.....我一返去佢就同我講, 佢驚我唔飲, 佢仲話D 湯煲左好耐, 唔怕喎.... 但羅漢果又涼, 西洋菜又涼.....唉 ~~ 一間都係飲半碗算, 揾老公幫我頂左碗湯佢 ~ ...
原帖由 Vana 於 10-10-27 19:15 發表 你個非常99又黎勒
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy