跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8561#
發表於 10-10-27 16:04 |只看該作者
嘩你地個個朱古力, 蛋糕, 零食咁放縱既....好多魔鬼呀呢到. hahahaha


大宅

積分: 1612


8562#
發表於 10-10-27 16:06 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-27 16:00 發表


我都係勁眼瞓, 而家食緊橡皮糖.
頭先買咗件New York Cheesecake, 一陣tea time食.
cheese cake咁heavy~


大宅

積分: 1612


8563#
發表於 10-10-27 16:20 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-27 16:04 發表
嘩你地個個朱古力, 蛋糕, 零食咁放縱既....好多魔鬼呀呢到. hahahaha
無計, 太眼瞓, 唔食野點頂到6:00pm. 老實講, 淨返個0月就放假, 公司大部既野都唔會再pick up, boss亦無咩再特別order我做, 所以開始好得閒, 呢d天氣涼涼地+咁既環境 = 勁想瞓~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8564#
發表於 10-10-27 16:26 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-27 14:54 發表


我都要裝但未裝, 老公話佢過多個星期會去搞, 到時話你知. 好似siuting搞掂左? 我見佢post左囡囡瞓晏覺相響fb, 好搞笑.


我都裝左呀....我老公硏究左2個月先買...佢大學讀電子...所以對呢d電子野硏究好耐先肯做決定....so far佢用i-phone同屋企電腦試過幾次都ok...有興趣您就pm我啦....但...我果個係自己安裝....我知siuting or Sasa果d有人上門安裝...


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8565#
發表於 10-10-27 16:32 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-27 15:20 發表
我晚晚都有做呀, 因為實在太痛喇, 做少晚都痛到瞓唔到, 唔懶得~


您好勤力呀..我學完果日回家有做產前運動...之後就throw埋一邊....好lazy...


大宅

積分: 1155


8566#
發表於 10-10-27 16:35 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-10-27 16:20 發表
無計, 太眼瞓, 唔食野點頂到6:00pm. 老實講, 淨返個0月就放假, 公司大部既野都唔會再pick up, boss亦無咩再特別order我做, 所以開始好得閒, 呢d天氣涼涼地+咁既環境 = 勁想瞓~ ...


其賁我諗除咗係天氣關係, 仲有係我哋個肚越嚟越大, 個人比以前易攰咗.
而家仲要一晚起幾次身vv, 真係瞓得唔係幾好.


大宅

積分: 1612


8567#
發表於 10-10-27 17:05 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-27 16:35 發表


其賁我諗除咗係天氣關係, 仲有係我哋個肚越嚟越大, 個人比以前易攰咗.
而家仲要一晚起幾次身vv, 真係瞓得唔係幾好.
hohoho...你講果d原因都啱ga, 不過唔可以攞黎做"為食"既理由ma~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8568#
發表於 10-10-27 17:10 |只看該作者
我剛剛又飲左盒奶啦...真係想整肥阿beibei呀...hehehehe今日大食得好過份...不過晚餐應該唔會食太多...因99煮餸....hehehehe

原帖由 LuLu812 於 10-10-27 17:05 發表
hohoho...你講果d原因都啱ga, 不過唔可以攞黎做"為食"既理由ma~


大宅

積分: 1612


8569#
發表於 10-10-27 17:21 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-27 17:10 發表
我剛剛又飲左盒奶啦...真係想整肥阿beibei呀...hehehehe今日大食得好過份...不過晚餐應該唔會食太多...因99煮餸....hehehehe
你同你呀b都quote, 你可以放心食食食~ hoho...


大宅

積分: 2407


8570#
發表於 10-10-27 17:45 |只看該作者
好似係5-10mins~

原帖由 faytin 於 10-10-27 15:56 發表


有冇話要坐幾耐架?


大宅

積分: 2407


8571#
發表於 10-10-27 17:57 |只看該作者
因為實在太痛, 唔做到夜晚瞓覺根本怨痛到好難瞓, 所以每晚睇電視時逼自己做囉! 如果老公得閒, 每晚都會幫我按摩背脊+patpat, 噚晚開始再加埋個熱敷墊, 敷下個patpat位, 敷敷下都瞓著咗~

原帖由 bp0321 於 10-10-27 16:32 發表


您好勤力呀..我學完果日回家有做產前運動...之後就throw埋一邊....好lazy...


大宅

積分: 1612


8572#
發表於 10-10-27 18:01 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-27 17:57 發表
因為實在太痛, 唔做到夜晚瞓覺根本怨痛到好難瞓, 所以每晚睇電視時逼自己做囉! 如果老公得閒, 每晚都會幫我按摩背脊+patpat, 噚晚開始再加埋個熱敷墊, 敷下個patpat位, 敷敷下都瞓著咗~

...
唔知係唔係真係5,6個月就開始帶托腹帶, touchwood到now都無咩腰痛~


大宅

積分: 1612


8573#
發表於 10-10-27 18:03 |只看該作者
準時收工~ hohoho~


大宅

積分: 1155


8574#
發表於 10-10-27 18:04 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-10-27 17:45 發表
好似係5-10mins~


咁都唔係好耐咋噃, 等我再去睇吓先, thanks.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8575#
發表於 10-10-27 18:35 |只看該作者
99 今日煲左羅漢果煲西洋菜.....我一返去佢就同我講, 佢驚我唔飲, 佢仲話D 湯煲左好耐, 唔怕喎....

但羅漢果又涼, 西洋菜又涼.....唉 ~~ 一間都係飲半碗算, 揾老公幫我頂左碗湯佢 ~


大宅

積分: 1978


8576#
發表於 10-10-27 18:47 |只看該作者
佢驚你不飲就咪鬼煲來飲啦,玩野咩!


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8577#
發表於 10-10-27 18:56 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 10-10-27 18:47 發表
佢驚你不飲就咪鬼煲來飲啦,玩野咩!


佢一向都鐘意煲涼野....
我頭先出去筆左一碗, 拎左入房, 等老公返黎偷偷地幫我頂左佢先~~

之前老公特登係佢面前講過, 叫我唔好食涼野, 話開刀, 怕阿B早左黎, 其實係特登講比99知~~

ARM ARM 99係咁同我講, 你開刀都唔怕食涼野架, 果時佢個女生2個咪又係開刀, 都不知食幾多涼野....

我心唸, 唔怪之得佢個女2次都早左出黎, 一次穿水,一次見紅.....攪到跟唔到擇左日既日子......


大宅

積分: 1978


8578#
發表於 10-10-27 19:09 |只看該作者
如果係我一定不會飲!


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8579#
發表於 10-10-27 19:15 |只看該作者
你個非常99又黎勒

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 18:35 發表
99 今日煲左羅漢果煲西洋菜.....我一返去佢就同我講, 佢驚我唔飲, 佢仲話D 湯煲左好耐, 唔怕喎....

但羅漢果又涼, 西洋菜又涼.....唉 ~~ 一間都係飲半碗算, 揾老公幫我頂左碗湯佢 ~ ...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8580#
發表於 10-10-27 20:05 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-27 19:15 發表
你個非常99又黎勒


哈~ 係O羅~~
好彩有老公幫我頂左碗湯佢 ~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo