跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


841#
發表於 07-6-20 09:53 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

妳叔仔又講得岩喎[quote]
portiabb 寫道:
一般打掃..清潔ok..煮飯就麻麻啦..我尋日返去煮飯..佢都ok啦..係則邊幫手洗野..切野..我99投訴..話個d細路唔like個工人..唔比佢餵食早餐..換衫之類..攪到要佢做..又話個工人唔醒目..又話人地邊個個工人..食完飯會x茶比d屋企人飲...咁亞3叔噪話囉..你要人x茶比你..你要講sin得ga..個個家庭都唔同..點知你想點jet


珍珠宮

積分: 43437


842#
發表於 07-6-20 09:57 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹


唔係吖, 都 ok bor. 不過, 你放假無 anson 係身邊, 有啲失落 je.

唔會o架, 如果係無小朋友, 你會 plan 好節目o架啦. 又或者出咗 trip 啦. 之前, 未有小朋友時, 我同老公一啲都唔覺悶 bor.

我琴日都無咩特別, 公公婆婆o黎探 cheryl. 之後同 cheryl 落咗樓下 clubhouse swim. 夜晚去咗打邊爐同老公.


[quote]
SZEYUEN 寫道:
咁多日琴日覺得最悶
8點起左身又番瞓9:30起身都瞓唔到咁多
冇嘢做咪一條友落街食早餐+外賣比阿SIR
BOOK左1:00做FACIAL
望吓個鐘有排都未夠鐘坐係屋企又冇嘢做
打去問有冇得改早好彩11:30有位
做到點0鐘咪一條友去行花園街
都唔彩居然有收穫
行到4點嘰就同阿SIR去買手機
最後去SUPERMARKET入少少貨
DINNER就食媽媽整嘰稯
就係咁過左2007年嘰端午節啦

琴日靜靜地坐係屋企到想
如果我仲係未有小朋友
我估我的生活一定好枯燥[quote]


珍珠宮

積分: 43437


843#
發表於 07-6-20 10:02 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹


yes. 真係無錯 bor. 你想個工人, 點做, 咪要同佢講 lor. 佢哋唔會去 guess 你想要咩 bor.

至於, cooking. 我就覺得要睇天份 lor. 我姐姐係呢方面真好麻麻, 所以我哋都唯有接受 lor. 人緊係有長處同短處o架啦. 個工人樣樣都好果啲, 係等同中咗6合彩呀.

SZEYUEN 寫道:
妳叔仔又講得岩喎[quote]
portiabb 寫道:
一般打掃..清潔ok..煮飯就麻麻啦..我尋日返去煮飯..佢都ok啦..係則邊幫手洗野..切野..我99投訴..話個d細路唔like個工人..唔比佢餵食早餐..換衫之類..攪到要佢做..又話個工人唔醒目..又話人地邊個個工人..食完飯會x茶比d屋企人飲...咁亞3叔噪話囉..你要人x茶比你..你要講sin得ga..個個家庭都唔同..點知你想點jet


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


844#
發表於 07-6-20 10:03 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

咁奇怪GE....你一條友去早餐...又要外賣返比亞SIR...典解唔係一齊出去早餐 [quote]
SZEYUEN 寫道:
咁多日琴日覺得最悶
8點起左身又番瞓9:30起身都瞓唔到咁多
冇嘢做咪一條友落街食早餐+外賣比阿SIR
BOOK左1:00做FACIAL
望吓個鐘有排都未夠鐘坐係屋企又冇嘢做
打去問有冇得改早好彩11:30有位
做到點0鐘咪一條友去行花園街
都唔彩居然有收穫
行到4點嘰就同阿SIR去買手機
最後去SUPERMARKET入少少貨
DINNER就食媽媽整嘰稯
就係咁過左2007年嘰端午節啦

琴日靜靜地坐係屋企到想
如果我仲係未有小朋友
我估我的生活一定好枯燥


琥珀宮

積分: 165356


845#
發表於 07-6-20 10:09 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

佢都未起身咪唔叫佢囉
難得可以靜靜地咁瞓嘛
因平時放假anson實入我地房攪攪陣 [quote]
portiabb 寫道:
咁奇怪GE....你一條友去早餐...又要外賣返比亞SIR...典解唔係一齊出去早餐


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


846#
發表於 07-6-20 10:12 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

點講呢...我覺得最無錯係個工人囉...

至於3叔3嫂+99....佢地各自都有自己責任...3叔請左個工人....佢地都無理過無教過個工人....由99教....咁我99又唔識教....咁我覺得佢地自己都有2個細路....係照顧小朋友果邊...我覺得應該由佢地父母教番個工人囉...比如話幾點要幫個小朋友著衫準備早餐送上校車....至於做屋企野/煮飯...我覺得可以由99教....因為佢想點OR要點做無人知....個工人就真係無之前我地請果個咁醒...咁呢D真係講彩數...太醒又驚...我SUN去浸左慇慇件衫...走果陣唔記得過水就走左....點知到尋日99幫我過左水洗埋....我尋日返到去問....99話個工人見到都無做...咁我咪話其實我唔記得左亦無講低比工人知...咁都唔關佢事GE...可能佢唔知我想唔想佢洗麻...我又唔係呢間屋住又唔係我請...咁我覺得情有可原...但係我99就好鬼嬲咁係度鬧個工人...個工人都唔知咩事[quote]
CherylMaMa 寫道:

yes. 真係無錯 bor. 你想個工人, 點做, 咪要同佢講 lor. 佢哋唔會去 guess 你想要咩 bor.

至於, cooking. 我就覺得要睇天份 lor. 我姐姐係呢方面真好麻麻, 所以我哋都唯有接受 lor. 人緊係有長處同短處o架啦. 個工人樣樣都好果啲, 係等同中咗6合彩呀.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


847#
發表於 07-6-20 10:15 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: 好太太呀 [quote]
SZEYUEN 寫道:
佢都未起身咪唔叫佢囉
難得可以靜靜地咁瞓嘛
因平時放假anson實入我地房攪攪陣


琥珀宮

積分: 165356


848#
發表於 07-6-20 10:29 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

好mug鬼吖
好太太應該煮定早餐等老公起身食→好似拍戲個d呢 [quote]
portiabb 寫道:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: 好太太呀


珍珠宮

積分: 43437


849#
發表於 07-6-20 10:35 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹


琴日係 clubhouse swim. 見到有個 mami 同佢一囝一囡 swim.

我唔識佢. 但因為, 佢之前放過本 album 上 bk, 所以我認得哂佢同佢啲小朋友. 亦知道佢係邊個 topic 蒲. 同埋我同佢係 yl chat 過, 知佢係同我住同一屋苑.

覺得同佢好近, 亦都好遠. 但其實真係幾


珍珠宮

積分: 43437


850#
發表於 07-6-20 10:38 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹


係呀, 拍戲果啲2個人食早餐時, 個女著埋低"空"睡衣o架.

[quote]
SZEYUEN 寫道:
好mug鬼吖
好太太應該煮定早餐等老公起身食→好似拍戲個d呢 [quote]


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


851#
發表於 07-6-20 10:43 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

你夠獨立係另一種好 [quote]
SZEYUEN 寫道:
好mug鬼吖
好太太應該煮定早餐等老公起身食→好似拍戲個d呢


琥珀宮

積分: 165356


852#
發表於 07-6-20 10:44 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

short short 地 :-( :-( :-( [quote]
CherylMaMa 寫道:

係呀, 拍戲果啲2個人食早餐時, 個女著埋低"空"睡衣o架.


琥珀宮

積分: 165356


853#
發表於 07-6-20 10:48 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

冇計啦等佢我都餓屎囉
搵食靠自己嘛 :-( [quote]
portiabb 寫道:
你夠獨立係另一種好


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


854#
發表於 07-6-20 10:49 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

其實我都覺上左BK之後少左安全感....好似比人嗌但唔知佢係邊個果陣仲
CherylMaMa 寫道:

琴日係 clubhouse swim. 見到有個 mami 同佢一囝一囡 swim.

我唔識佢. 但因為, 佢之前放過本 album 上 bk, 所以我認得哂佢同佢啲小朋友. 亦知道佢係邊個 topic 蒲. 同埋我同佢係 yl chat 過, 知佢係同我住同一屋苑.

覺得同佢好近, 亦都好遠. 但其實真係幾


琥珀宮

積分: 165356


855#
發表於 07-6-20 10:50 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

anson返去中山day day都swimming
琴日仲早&午都swimming
佢玩得好happy


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


856#
發表於 07-6-20 10:53 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

其實我都覺上左BK之後少左安全感....好似比人嗌但唔知佢係邊個果陣仲
CherylMaMa 寫道:

琴日係 clubhouse swim. 見到有個 mami 同佢一囝一囡 swim.

我唔識佢. 但因為, 佢之前放過本 album 上 bk, 所以我認得哂佢同佢啲小朋友. 亦知道佢係邊個 topic 蒲. 同埋我同佢係 yl chat 過, 知佢係同我住同一屋苑.

覺得同佢好近, 亦都好遠. 但其實真係幾


水晶宮

積分: 74100


857#
發表於 07-6-20 10:55 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹


琥珀宮

積分: 165356


858#
發表於 07-6-20 10:57 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

其實會架
portiabb 寫道:
其實我都覺上左BK之後少左安全感....好似比人嗌但唔知佢係邊個果陣仲 [quote]
CherylMaMa 寫道:

琴日係 clubhouse swim. 見到有個 mami 同佢一囝一囡 swim.

我唔識佢. 但因為, 佢之前放過本 album 上 bk, 所以我認得哂佢同佢啲小朋友. 亦知道佢係邊個 topic 蒲. 同埋我同佢係 yl chat 過, 知佢係同我住同一屋苑.

覺得同佢好近, 亦都好遠. 但其實真係幾
[/quote]


水晶宮

積分: 74100


859#
發表於 07-6-20 10:58 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹

尋日我大意, 晴晴係電腦椅上跌左落黎, 成口血
上下唇都重創 :-( :-(


珍珠宮

積分: 43437


860#
發表於 07-6-20 11:04 |只看該作者

Re: 0411"時(四)時"吹


你哋知唔知係 yahoo search 返你個名, 例如我 seach "cheryl", 佢會出返你係 bk 出過的 post (part of, 唔係全部). 所以真係好


[quote]
SZEYUEN 寫道:
其實會架 [quote]
portiabb 寫道:
其實我都覺上左BK之後少左安全感....好似比人嗌但唔知佢係邊個果陣仲 [quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo