跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


841#
發表於 09-3-31 12:43 |只看該作者
12:45喇, 希MA, 你仲吾走?



原帖由 klam 於 09-3-31 12:41 發表
原來如此, 我尋晚同C6講, 佢都話:咁勁!?
我見12又冇咩特別....


男爵府

積分: 5465


842#
發表於 09-4-1 13:04 |只看該作者
得閒打比我, 講返尋日D嘢比你聽

原帖由 klam 於 09-3-31 12:43 發表
12:45喇, 希MA, 你仲吾走?


男爵府

積分: 5465


843#
發表於 09-4-1 13:27 |只看該作者
尋日佢又同我講,
希: 媽媽我要珠寶!
我: 吓! 咩話?
希: 唔係, 我要珍珠!
我: 你究竟想要咩呀? (攪左一輪)
希: 我想要珍寶珠.

差D比佢玩死!!

原帖由 klam 於 09-3-31 12:41 發表
原來如此, 我尋晚同C6講, 佢都話:咁勁!?
我見12又冇咩特別....


大宅

積分: 1455


844#
發表於 09-4-1 14:43 |只看該作者
今日超忙, 趕住交return, 頭先lunch我又趕左去觀塘碼頭果邊, 整d野, 而家先叫岩岩坐底, 清番d野....我要放工先打俾你...


原帖由 cl76215 於 09-4-1 13:04 發表
得閒打比我, 講返尋日D嘢比你聽


大宅

積分: 1455


845#
發表於 09-4-1 21:18 |只看該作者
出左學校旅行通告啦~

春季親子旅行通告


敬啟者:茲訂於二零零九年四月二十五日(星期六)舉行春季旅行,地點為風景怡人之馬灣公園,當日活動包括:親子遊戲、堆沙活動及參觀馬灣公園等,讓兒童與家長享受春日陽光及郊遊樂趣,敬希家長陪同子女踴躍報名參加。



此致

貴家長
基督教香港信義會

基恩幼兒學校

二零零九年四月一日



¯
¯
¯
¯
¯
¯

¯
¯

參加辦法及詳情


1.
日期 : 二零零九年四月二十五日(星期六)
2.
集合時間及地點:上午九時正在本校集合

3.
回程時間 : 下午三時三十分到達本校

4.
來回車費 : 每位三十五元正 (*本校兒童免費)
5.
家長當日須帶備之物品:

a.
午餐及食水 *(栢麗灣廣場內有餐廳及超級市場)
b.
防曬用品

c.
玩沙用具

6.
參加者請穿著輕便服裝

7.
報名方法:請填妥回條連同車費於四月八日前交回學校。

*凡參加春季旅行之家庭,請於報名時帶5隻衣夾(紅、黄、藍或綠色均可)
回校作旅行親子遊戲之用

*** 備註 : 當日兒童需先自行進食早餐後才回學校集合 ***


------------------------"-----------------------------"----------------------






本人為_______班學生(
)家長,將 會/不會 參加貴校之春季旅行。


是次參加人數合共_______(*已包括學校兒童)

家長簽署:___________________

: ___________________

職員專用:

人數

合共車費

經手人

$35X____

$_______




===============================================================================================

兒童節通告

敬啟者:為增加「兒童節」的節日氣氛,本校定於二零零九年四月三日

(星期五)上午舉行兒童節慶祝會,故小朋友當日可穿著自己喜愛的衣服回校,與幼兒一起歡度慶祝活動。


此致

貴 家 長

基督教香港信義會

基恩幼兒學校

二零零九年四月一日


男爵府

積分: 5465


846#
發表於 09-4-2 12:04 |只看該作者
好嘢! 今次去柏麗灣, 個馬灣公園真係幾正架!今次有堆沙遊戲, 但個通告話報名時要比五個衣夾, 係咪即係交錢時連埋d夾仔一齊?

原帖由 klam 於 09-4-1 21:18 發表
出左學校旅行通告啦~

春季親子旅行通告

敬啟者:茲訂於二零零九年四月二十五日(星期六)舉行春季旅行,地點為風景怡人之馬灣公園,當日活動包括:親子遊戲、堆沙活動及參觀馬灣公園等,讓兒童與家長享受春日陽光及郊遊樂趣,敬 ...


大宅

積分: 1455


847#
發表於 09-4-2 23:02 |只看該作者
我見到個學校EMAIL(旅行), 我即刻叫"好野"! ~

衫夾?我諗應該係星期一交回條既時候交, 咁我聽日lunch去買先得 ...

我今日兩公婆放假(有朋友註冊(結婚)), 又湊12返學&放學, ...放學見到家希, 我問佢, 我係邊個, 同吾同我去飲茶.....不過佢依舊好有性格, 吾理我......

原帖由 cl76215 於 09-4-2 12:04 發表
好嘢! 今次去柏麗灣, 個馬灣公園真係幾正架!今次有堆沙遊戲, 但個通告話報名時要比五個衣夾, 係咪即係交錢時連埋d夾仔一齊?


男爵府

積分: 5465


848#
發表於 09-4-3 11:06 |只看該作者
62尋晚話你哋一行四人去接12放學, 12咪好開心. 希希好聽咪有性格, 其實我有時覺得佢濛濛地, 要warm up一輪, 都唔似12咁醒.

新年至到依排都本來好乖,聽話唔洗勞氣, 依個幾星期又發作, 得閒又扭計, 話幾句又喊, 要我同c6發惡兩個都唔啋佢先知死, 話自己唔啱, 下次唔敢, 識講唔識做, 攪到我心情麻麻地!!!


原帖由 klam 於 09-4-2 23:02 發表
我見到個學校EMAIL(旅行), 我即刻叫"好野"! ~

衫夾?我諗應該係星期一交回條既時候交, 咁我聽日lunch去買先得 ...

我今日兩公婆放假(有朋友註冊(結婚)), 又湊12返學&放學, ...放學見到家希, 我問 ...


大宅

積分: 1455


849#
發表於 09-4-3 11:36 |只看該作者
哦~尋日我同埋婆婆公公去接放學&去睇(新野)呀~


原帖由 cl76215 於 09-4-3 11:06 發表
62尋晚話你哋一行四人去接12放學, 12咪好開心. 希希好聽咪有性格, 其實我有時覺得佢濛濛地, 要warm up一輪, 都唔似12咁醒.

新年至到依排都本來好乖,聽話唔洗勞氣, 依個幾星期又發作, 得閒又扭計, 話幾句又喊, 要我 ...


大宅

積分: 1455


850#
發表於 09-4-3 11:39 |只看該作者
講開又係喎...新年後, 12都係識講自己做錯, 自己吾岩, 下次吾會...但吾駛一陣, 轉頭又做過~

原帖由 cl76215 於 09-4-3 11:06 發表

新年至到依排都本來好乖,聽話唔洗勞氣, 依個幾星期又發作, 得閒又扭計, 話幾句又喊, 要我 ...


大宅

積分: 1455


851#
發表於 09-4-3 11:49 |只看該作者
我又有問題喇,,,,
衫夾,
<1>係每個家庭帶5隻,
<2>定係每個小朋友,
<3>定係每人買5隻(爸爸+媽媽+小朋友=15隻)?

原帖由 klam 於 09-4-2 23:02 發表
我見到個學校EMAIL(旅行), 我即刻叫"好野"! ~

衫夾?我諗應該係星期一交回條既時候交, 咁我聽日lunch去買先得 ...

我今日兩公婆放假(有朋友註冊(結婚)), 又湊12返學&放學, ...放學見到家希, 我問 ...


男爵府

積分: 5465


852#
發表於 09-4-3 11:59 |只看該作者
睇左生日會相未? 衫夾你屋企無咩, 要去買嘅?

Mega box電腦節, 尋日d同事陪我去揀, 但大部份都係買note book 同 LCD, 不過都睇中買返部電腦.

聽晚同家姐拋夫棄子去睇草蜢, 要去減吓壓.



原帖由 klam 於 09-4-3 11:39 發表
講開又係喎...新年後, 12都係識講自己做錯, 自己吾岩, 下次吾會...但吾駛一陣, 轉頭又做過~

[ 本帖最後由 cl76215 於 09-4-3 12:33 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


853#
發表於 09-4-3 12:03 |只看該作者
我諗係一家人夾埋5個啫.
凡參加春季旅行之家庭,請於報名時帶5隻衣夾(紅、黄、藍或綠色均可)
回校作旅行親子遊戲之用



原帖由 klam 於 09-4-3 11:49 發表
我又有問題喇,,,,
衫夾,
係每個家庭帶5隻,
定係每個小朋友,
定係每人買5隻(爸爸+媽媽+小朋友=15隻)?


大宅

積分: 1455


854#
發表於 09-4-3 12:16 |只看該作者
哈哈....係喎~


原帖由 cl76215 於 09-4-3 12:03 發表
我諗係一家人夾埋5個啫.
凡參加春季旅行之家庭,請於報名時帶5隻衣夾(紅、黄、藍或綠色均可)
回校作旅行親子遊戲之用


男爵府

積分: 5465


855#
發表於 09-4-3 12:35 |只看該作者
睇左生日會相未? 衫夾你屋企無咩, 要去買嘅?

Mega box電腦節, 尋日d同事陪我去揀, 但大部份都係買note book 同 LCD, 不過都睇中買返部電腦.

聽晚同家姐拋夫棄子去睇草蜢, 要去減吓壓



原帖由 klam 於 09-4-3 12:16 發表
哈哈....係喎~


大宅

積分: 1455


856#
發表於 09-4-3 14:20 |只看該作者
哈哈...衫夾, 有, 都係5顏6色, 但係上次搬完屋之後, 開左既,已經所餘無幾, 新既又吾知放左去邊...

恭喜哂, 你買左新電腦返屋企..第日可以一齊玩視像!

嘩~再恭喜呀, 買到草蜢飛, 仲可以拋夫棄子去睇.....正呀, 我地都買左謝安琪, 不過吾知帶吾帶12去好呢...
話時話, 邊個係你家姐?facebook入面係咪去馬灣果個?

原帖由 cl76215 於 09-4-3 12:35 發表
睇左生日會相未? 衫夾你屋企無咩, 要去買嘅?

Mega box電腦節, 尋日d同事陪我去揀, 但大部份都係買note book 同 LCD, 不過都睇中買返部電腦.

聽晚同家姐拋夫棄子去睇草蜢, 要去減吓壓



...


男爵府

積分: 5465


857#
發表於 09-4-3 14:49 |只看該作者
嘩! 咁多恭喜嘅, 我都唔輸蝕恭喜返你買到謝安琪, 我都幾鍾意佢, 尋日放工聽收音機訪問佢, 佢好鬼多嘢講, 但幾有POINT同認同佢D說話.

帶埋12去? 得咩? 一陣嘈住要走點算! 我同事尋晚睇草蜢見到D人帶埋約5-6歲小朋友, 你知草蜢D歌舞爆炸咁, 點頂!

話比你知呀, 希希都去過草蜢演唱會, 不過當時仲係我個肚裡面


原帖由 klam 於 09-4-3 14:20 發表
哈哈...衫夾, 有, 都係5顏6色, 但係上次搬完屋之後, 開左既,已經所餘無幾, 新既又吾知放左去邊...

恭喜哂, 你買左新電腦返屋企..第日可以一齊玩視像!

嘩~再恭喜呀, 買到草蜢飛, 仲可以拋夫棄子去睇..... ...


大宅

積分: 1455


858#
發表於 09-4-3 15:18 |只看該作者
你都好鍾意"草蜢"喎~
哼, 頭先我隔離位既同事先講謝安琪, 話佢c9, 都吾明點解d o靚仔僧咁鍾意.....
係咪占座位既就要買飛呢?我諗都好難帶到12去, 但我又吾想放佢响嫲嫲度咁夜,....

原帖由 cl76215 於 09-4-3 14:49 發表
嘩! 咁多恭喜嘅, 我都唔輸蝕恭喜返你買到謝安琪, 我都幾鍾意佢, 尋日放工聽收音機訪問佢, 佢好鬼多嘢講, 但幾有POINT同認同佢D說話.

帶埋12去? 得咩? 一陣嘈住要走點算! 我同事尋晚睇草蜢見到D人帶埋約5-6歲小朋 ...


男爵府

積分: 5465


859#
發表於 09-4-3 16:55 |只看該作者
鍾唔鍾意依D好見人見智喎, 早兩,三年前話比D同事聽去睇草蜢, D人都話"唔係嘛!".

依幾年真係無咩好歌聽. 我讀書時已經係草蜢fans嚟啦, 我建議你都唔好帶12去, 同C6去拍吓拖嘛. 自從希希出世後, 都好少拖C6隻手, 嗰日佢拖我隻手突然覺得怪怪咁.


原帖由 klam 於 09-4-3 15:18 發表
你都好鍾意"草蜢"喎~
哼, 頭先我隔離位既同事先講謝安琪, 話佢c9, 都吾明點解d o靚仔僧咁鍾意.....
係咪占座位既就要買飛呢?我諗都好難帶到12去, 但我又吾想放佢响嫲嫲度咁夜,....

...


大宅

積分: 1455


860#
發表於 09-4-3 17:27 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-4-3 16:55 發表
依幾年真係無咩好歌聽. 我讀書時已經係草蜢fans嚟啦, 我建議你都唔好帶12去, 同C6去拍吓拖嘛. 自從希希出世後, 都好少拖C6隻手, 嗰日佢拖我隻手突然覺得怪怪咁.

呢D都係做媽媽既心聲....

我好衰架, 我行行下, 走埋去C6度問佢, 你而家吾理/吾拖我喇?....咁佢就會自己拖番我, 整整吓, 佢就會自動自覺....

希MA, 你部新電腦, 幾時用得呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo