jo2002 寫道:
我隻佬好好笑!我切左1�4俾我表哥d小朋友食,佢知道後係咁話我點解送俾人食!! 平時都唔係咁孤寒嫁? ?-( ?-( 真係好好味!我真係有d唔捨得食最尾一塊呀! :lol: 好想問阿蛇可唔可以訂佢下次教人果個cheese cake 呀!賣俾我食!![]()
![]()
你果隻又如何呀?夠唔夠分咁呀? :mrgreen: :mrgreen:
你地今日好唔好玩呀?小B女點呀?好耐無見!


Mcada 寫道:
頭先daddy同姐姐開咗一個review會談, 結果幾好, daddy問佢係咪有咩唔開心, 姐姐流埋馬尿, 原來佢覺得我冇做嘢之後好似唔like佢, 因為我jealous佢(bb對佢好), daddy解釋俾佢知咁係正常架嘛, 我唔係唔like佢, 只係想多d照顧bb.
daddy叫佢出街時唔好日好似好惡唔開心咁, 一陣人家以為我地恰佢.
之後大家都傾得幾好, daddy仲話如果佢返菲律賓太接近x'mas機票會太貴嘅話, 可以俾佢早幾日返去, 但係又唔駛佢早幾日返, 我哋都算對佢不薄啦.
佢都叫我哋第日有mud不滿就攤出黎講, 唔好擺心庶, 所以我都安心d, 大家都有待改善.![]()
Mcada 寫道:
頭先daddy同姐姐開咗一個review會談, 結果幾好, daddy問佢係咪有咩唔開心, 姐姐流埋馬尿, 原來佢覺得我冇做嘢之後好似唔like佢, 因為我jealous佢(bb對佢好), daddy解釋俾佢知咁係正常架嘛, 我唔係唔like佢, 只係想多d照顧bb.
daddy叫佢出街時唔好日好似好惡唔開心咁, 一陣人家以為我地恰佢.
之後大家都傾得幾好, daddy仲話如果佢返菲律賓太接近x'mas機票會太貴嘅話, 可以俾佢早幾日返去, 但係又唔駛佢早幾日返, 我哋都算對佢不薄啦.
佢都叫我哋第日有mud不滿就攤出黎講, 唔好擺心庶, 所以我都安心d, 大家都有待改善.![]()
茵茵 寫道:
由食既瓜講到身上既瓜..你地都勁喇.....
笑爆咀~~![]()
![]()
![]()
![]()
jo, angela, haomama
你地d cake點呀 ?
![]()