跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6881


841#
發表於 04-8-31 18:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

拿, 我要去toilet執番d眼耳口鼻先, 聽日再玩過. hehehe
[url=[img][/url]


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


842#
發表於 04-8-31 18:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

慢慢行過去, 唔好扭得咁犀利呀! bye bye
SHRILEY 寫道:
拿, 我要去toilet執番d眼耳口鼻先, 聽日再玩過. hehehe


大宅

積分: 1119


843#
發表於 04-8-31 18:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
oh oh!! 夠10位啦, 經過核數調查, 9/6係最多人可以出席既, 就 [size=medium]confirm 9/6 下星期一啦

終於搞掂


[size=large]唔制呀,唔制呀,人地
該用戶已被刪除

844#
發表於 04-8-31 21:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2014


845#
發表於 04-8-31 23:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我隻佬好好笑!我切左1�4俾我表哥d小朋友食,佢知道後係咁話我點解送俾人食!! 平時都唔係咁孤寒嫁? ?-( ?-( 真係好好味!我真係有d唔捨得食最尾一塊呀! :lol: 好想問阿蛇可唔可以訂佢下次教人果個cheese cake 呀!賣俾我食!

你果隻又如何呀?夠唔夠分咁呀? :mrgreen: :mrgreen:

你地今日好唔好玩呀?小B女點呀?好耐無見!

jo, angela, haomama
你地d cake點呀 ?


男爵府

積分: 8053


846#
發表於 04-8-31 23:14 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今日冇口水婆都咁多版, 有我係庶仲得了....

南瓜咁貴架咩? 我次次都買一個幾大個俾d芝士波食有剩煲湯都好似8,9雞嘢咋噃, 我諗我支持左國產嘞, 不過冇所謂啦!

t-back, 我咁大個女著過一次, 頂唔順, sip住條la... 唔舒服嘅, mud shirley你有呢舖癮架咩?


男爵府

積分: 8053


847#
發表於 04-8-31 23:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo2002 寫道:
我隻佬好好笑!我切左1�4俾我表哥d小朋友食,佢知道後係咁話我點解送俾人食!! 平時都唔係咁孤寒嫁? ?-( ?-( 真係好好味!我真係有d唔捨得食最尾一塊呀! :lol: 好想問阿蛇可唔可以訂佢下次教人果個cheese cake 呀!賣俾我食!

你果隻又如何呀?夠唔夠分咁呀? :mrgreen: :mrgreen:

你地今日好唔好玩呀?小B女點呀?好耐無見!


聽你哋講真係好開心呀, 所以我冇爆俾daddy聽我星期一去邊庶, 諗住俾佢一個"實派時"!!! 整唔到就掉咗佢, 當冇庶發生過咁..... :mrgreen:


男爵府

積分: 5571


848#
發表於 04-8-31 23:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam,
sorry, sorry... , 攪錯左tim,唔好介意呀下,我少時間上黎麻.又追唔切wor,你地閒閒地1日拾鯪廿版,好鬼水難追架.
[quote]
jlam 寫道:
個女4歲2個月, 個仔1歲2個月, 警察係女女黎呀 :-P [quote]


男爵府

積分: 8053


849#
發表於 04-8-31 23:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

頭先daddy同姐姐開咗一個review會談, 結果幾好, daddy問佢係咪有咩唔開心, 姐姐流埋馬尿, 原來佢覺得我冇做嘢之後好似唔like佢, 因為我jealous佢(bb對佢好), daddy解釋俾佢知咁係正常架嘛, 我唔係唔like佢, 只係想多d照顧bb.

daddy叫佢出街時唔好日好似好惡唔開心咁, 一陣人家以為我地恰佢.

之後大家都傾得幾好, daddy仲話如果佢返菲律賓太接近x'mas機票會太貴嘅話, 可以俾佢早幾日返去, 但係又唔駛佢早幾日返, 我哋都算對佢不薄啦.

佢都叫我哋第日有mud不滿就攤出黎講, 唔好擺心庶, 所以我都安心d, 大家都有待改善.


男爵府

積分: 8053


850#
發表於 04-8-31 23:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

合皮,
你整到張相未呀?


男爵府

積分: 8434


851#
發表於 04-8-31 23:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我最鐘意係 lee 句!→"整唔到就掉咗佢, 當冇庶發生過咁..... "
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 8434


852#
發表於 04-8-31 23:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]好嘢! [size=large]掌聲鼓勵!
咁你開心番啦!以後重新開始!
Mcada 寫道:
頭先daddy同姐姐開咗一個review會談, 結果幾好, daddy問佢係咪有咩唔開心, 姐姐流埋馬尿, 原來佢覺得我冇做嘢之後好似唔like佢, 因為我jealous佢(bb對佢好), daddy解釋俾佢知咁係正常架嘛, 我唔係唔like佢, 只係想多d照顧bb.

daddy叫佢出街時唔好日好似好惡唔開心咁, 一陣人家以為我地恰佢.

之後大家都傾得幾好, daddy仲話如果佢返菲律賓太接近x'mas機票會太貴嘅話, 可以俾佢早幾日返去, 但係又唔駛佢早幾日返, 我哋都算對佢不薄啦.

佢都叫我哋第日有mud不滿就攤出黎講, 唔好擺心庶, 所以我都安心d, 大家都有待改善.


大宅

積分: 2014


853#
發表於 04-8-31 23:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁咪好囉!真係一天都天光晒!今日有覺好訓啦! :lol: :lol: 恭喜恭喜!

Mcada 寫道:
頭先daddy同姐姐開咗一個review會談, 結果幾好, daddy問佢係咪有咩唔開心, 姐姐流埋馬尿, 原來佢覺得我冇做嘢之後好似唔like佢, 因為我jealous佢(bb對佢好), daddy解釋俾佢知咁係正常架嘛, 我唔係唔like佢, 只係想多d照顧bb.

daddy叫佢出街時唔好日好似好惡唔開心咁, 一陣人家以為我地恰佢.

之後大家都傾得幾好, daddy仲話如果佢返菲律賓太接近x'mas機票會太貴嘅話, 可以俾佢早幾日返去, 但係又唔駛佢早幾日返, 我哋都算對佢不薄啦.

佢都叫我哋第日有mud不滿就攤出黎講, 唔好擺心庶, 所以我都安心d, 大家都有待改善.


男爵府

積分: 5571


854#
發表於 04-8-31 23:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada,
整唔到ar,都唔知點攪ge ?-( ?-(

家陣同姐姐講清楚咪好law,大家都安樂晒啦,鄧你happy ar. :-P :-P


大宅

積分: 2014


855#
發表於 04-8-31 23:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

真係識為自己舖定後路! 我睇到時最最最最最最最最最最最最最最最最surprise 既一定係豆丁爸啦!好才佢無戴眼鏡姐! 唔係就要晒$啦!

celia426 寫道:
我最鐘意係 lee 句!→"整唔到就掉咗佢, 當冇庶發生過咁..... "
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



男爵府

積分: 8434


856#
發表於 04-8-31 23:36 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

no la, 佢條友唔係好鐘意食 cake!! 所以我無乜担心! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jo2002 寫道:
真係識為自己舖好路! 我睇到時最最最最最最最最最最最最最最最最surprise 既一定係豆丁爸啦!好才佢無戴眼鏡姐!


大宅

積分: 2014


857#
發表於 04-8-31 23:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

大囡親自整既又唔同丫嘛!

celia426 寫道:
no la, 佢條友唔係好鐘意食 cake!! 所以我無乜担心! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 5571


858#
發表於 04-8-31 23:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

very tired. good nite la.


大宅

積分: 1184


859#
發表於 04-9-1 01:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo,
乜你好掛住小B女咩?咁下次一齊出o黎唔係得囉!(小B女依然都係擁有健康膚色、依然都係咁曳)

rube,
彤彤豬點解咁耐都未好番o架?小B女要同你出黎玩o架,你快d好啦!(點解果間chicco d sales會記得我個女o架?好驚呀!)

今日小B女一離開baby's closet就


大宅

積分: 2441

畀面勳章


860#
發表於 04-9-1 02:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
由食既瓜講到身上既瓜..你地都勁喇.....
笑爆咀~~

jo, angela, haomama
你地d cake點呀 ?


我個cake都係tonight至同瑤瑤一齊食, 佢好合皮呀, 食埋stawberry添(first time)! After reserve for 婆婆公公, hbs都係not allow me take the balance cake back to office for colleagues.

yanyan,

你 個cake點呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo