立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 vkk 於 09-1-9 00:09 發表 你可以平時買羅漢果(用半個),雪耳,南北杏,麥"早",果皮,紅蘿蔔,瘦肉煲湯...(2個鍾左右) 呢味湯小小甘味但好潤肺...我成日都煲...亞大好鍾意飲
子爵府
積分: 10674
原帖由 毛B 於 09-1-9 10:40 發表 HIHI~~~~~早晨呀~~~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-9 11:19 發表 早晨呀~EVA... 屋企仲未上到網呀?
原帖由 毛B 於 09-1-9 11:28 發表 尋晚叫做整好囉, 不過師父都話唔一定無事, 我決定再壞的話..........即cut 皓皓點呀, 仲有咳?
原帖由 ChristieMing 於 09-1-9 14:10 發表 係呀!仲咳呀~ 今日仲嚴重o左o忝呀! 發燒加流鼻水, 已經book o左,一陣同佢去睇醫生!
原帖由 毛B 於 09-1-9 15:31 發表 咁拿拿聲睇喇, 而家d菌咁勁~~~~~ 你都要小心身體呀, 條街都幾凍下, 你同皓皓都要著多兩件衫呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-9 15:36 發表 唉~放聖誕假前中o左招,要搞到放完假先好番晒.. 而家一返番學,即刻又中招... 學校真係好多菌呀!!mouth:mouth:" /> 睇o黎,我都要買番盒「牛之初乳」比皓皓食至得。 ...
男爵府
積分: 6936
原帖由 TVb08 於 09-1-9 16:15 發表 大家好,好9冇上黎,等我報告下我嘅近況... 仲等緊個工人,所以晚晚放工都趕返去湊仔,weekends又係湊仔,除左返工就係湊仔,日日都好眼訓...希望個工人快d到啦... 係喎恭喜皓媽又有喜 , ...
原帖由 毛B 於 09-1-9 16:19 發表 掛死我喇, 咁耐都唔見人, 仲以為你唔理我地添呀~~~ 咁工人有無話幾時黎呀, 辛苦你喇, 媽媽
原帖由 TVb08 於 09-1-9 16:42 發表 我都好掛住你呀! e+仲等緊visa,今日打去入境處問個visa都係未有呀... 都唔知仲要等到幾時....
原帖由 毛B 於 09-1-9 16:47 發表 咁有無問agency呀~~~~~ 阿b肥肥白白好可愛呀
禁止訪問
積分: 5956
伯爵府
積分: 18922
原帖由 IPBB 於 09-1-9 05:41 PM 發表 其實我都好想參加你地既團拜呀! 不過, 我BB太細, 我一個人又唔夠能力同佢出去...希望下年可以見下你地各位靚太啦 !
原帖由 TVb08 於 09-1-9 16:15 發表 你地係米攪團拜? 預埋我可以嗎 ? 好想帶埋鐵仔同你地玩下
原帖由 IPBB 於 09-1-9 17:38 發表 唔好意思...我想問牛之初乳係咩野黎架 !
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy