跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


841#
發表於 09-1-9 10:13 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-9 00:09 發表
你可以平時買羅漢果(用半個),雪耳,南北杏,麥"早",果皮,紅蘿蔔,瘦肉煲湯...(2個鍾左右)
呢味湯小小甘味但好潤肺...我成日都煲...亞大好鍾意飲

之前,我都想煲羅漢果湯o架.
但我媽咪話我有o左冇耐,唔適宜飲,
所以一直都冇煲,
今次煲龍利葉,都只係煲比皓皓飲咋!


子爵府

積分: 10674


842#
發表於 09-1-9 10:40 |只看該作者
HIHI~~~~~早晨呀~~~~~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


843#
發表於 09-1-9 11:19 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-9 10:40 發表
HIHI~~~~~早晨呀~~~~~~

早晨呀~EVA...

屋企仲未上到網呀?


子爵府

積分: 10674


844#
發表於 09-1-9 11:28 |只看該作者
尋晚叫做整好囉, 不過師父都話唔一定無事, 我決定再壞的話..........即cut

皓皓點呀, 仲有咳?
原帖由 ChristieMing 於 09-1-9 11:19 發表

早晨呀~EVA...

屋企仲未上到網呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


845#
發表於 09-1-9 14:10 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-9 11:28 發表
尋晚叫做整好囉, 不過師父都話唔一定無事, 我決定再壞的話..........即cut

皓皓點呀, 仲有咳?

係呀!仲咳呀~
今日仲嚴重o左o忝呀!
發燒加流鼻水,
已經book o左,一陣同佢去睇醫生!


子爵府

積分: 10674


846#
發表於 09-1-9 15:31 |只看該作者
咁拿拿聲睇喇, 而家d菌咁勁~~~~~

你都要小心身體呀, 條街都幾凍下, 你同皓皓都要著多兩件衫呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-9 14:10 發表

係呀!仲咳呀~
今日仲嚴重o左o忝呀!
發燒加流鼻水,
已經book o左,一陣同佢去睇醫生!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


847#
發表於 09-1-9 15:36 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-9 15:31 發表
咁拿拿聲睇喇, 而家d菌咁勁~~~~~

你都要小心身體呀, 條街都幾凍下, 你同皓皓都要著多兩件衫呀

唉~放聖誕假前中o左招,要搞到放完假先好番晒..
而家一返番學,即刻又中招...
學校真係好多菌呀!!mouth:

睇o黎,我都要買番盒「牛之初乳」比皓皓食至得。


子爵府

積分: 10674


848#
發表於 09-1-9 16:07 |只看該作者
小朋友一返學就會好多病架啦, 我姪仔都係咁~~~~~

牛之初乳????? 我都食過, 幾好味架喎
原帖由 ChristieMing 於 09-1-9 15:36 發表

唉~放聖誕假前中o左招,要搞到放完假先好番晒..
而家一返番學,即刻又中招...
學校真係好多菌呀!!mouth:mouth:" />

睇o黎,我都要買番盒「牛之初乳」比皓皓食至得。 ...


男爵府

積分: 6936


849#
發表於 09-1-9 16:15 |只看該作者
大家好,好9冇上黎,等我報告下我嘅近況...
仲等緊個工人,所以晚晚放工都趕返去湊仔,weekends又係湊仔,除左返工就係湊仔,日日都好眼訓...希望個工人快d到啦...

係喎恭喜皓媽又有喜

,bb乖唔乖?有冇"ha"媽咪?

你地係米攪團拜? 預埋我可以嗎 ? 好想帶埋鐵仔同你地玩下


子爵府

積分: 10674


850#
發表於 09-1-9 16:19 |只看該作者
掛死我喇, 咁耐都唔見人, 仲以為你唔理我地添呀~~~

咁工人有無話幾時黎呀, 辛苦你喇, 媽媽
原帖由 TVb08 於 09-1-9 16:15 發表
大家好,好9冇上黎,等我報告下我嘅近況...
仲等緊個工人,所以晚晚放工都趕返去湊仔,weekends又係湊仔,除左返工就係湊仔,日日都好眼訓...希望個工人快d到啦...

係喎恭喜皓媽又有喜

, ...


男爵府

積分: 6936


851#
發表於 09-1-9 16:42 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-9 16:19 發表
掛死我喇, 咁耐都唔見人, 仲以為你唔理我地添呀~~~

咁工人有無話幾時黎呀, 辛苦你喇, 媽媽


我都好掛住你呀!
e+仲等緊visa,今日打去入境處問個visa都係未有呀...
都唔知仲要等到幾時....


子爵府

積分: 10674


852#
發表於 09-1-9 16:47 |只看該作者
咁有無問agency呀~~~~~

阿b肥肥白白好可愛呀
原帖由 TVb08 於 09-1-9 16:42 發表


我都好掛住你呀!
e+仲等緊visa,今日打去入境處問個visa都係未有呀...
都唔知仲要等到幾時....


男爵府

積分: 6936


853#
發表於 09-1-9 16:50 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-9 16:47 發表
咁有無問agency呀~~~~~

阿b肥肥白白好可愛呀


我自己請冇through agency架...
多謝,遲d帶佢同你拜年...hee hee hee


禁止訪問

積分: 5956


854#
發表於 09-1-9 17:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


855#
發表於 09-1-9 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


856#
發表於 09-1-9 19:14 |只看該作者
係喎, christie你講開牛之初乳, 我都未買比wallace食, 係咪荷花都有?


伯爵府

積分: 18922


857#
發表於 09-1-9 19:15 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-1-9 05:41 PM 發表
其實我都好想參加你地既團拜呀!
不過, 我BB太細, 我一個人又唔夠能力同佢出去...希望下年可以見下你地各位靚太啦 !


唔怕啦, 我地幾個月就攪一次gathering架, 咁到時你bb再大d就可以一齊出黎, 唔洗等到出年既~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


858#
發表於 09-1-9 20:08 |只看該作者
原帖由 TVb08 於 09-1-9 16:15 發表
大家好,好9冇上黎,等我報告下我嘅近況...
仲等緊個工人,所以晚晚放工都趕返去湊仔,weekends又係湊仔,除左返工就係湊仔,日日都好眼訓...希望個工人快d到啦...

係喎恭喜皓媽又有喜

, ...

好耐冇見你上o黎o剌~
我都好掛住你呢~

多謝晒啊~bb暫時都ok啦~
對我都算唔錯了!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


859#
發表於 09-1-9 20:09 |只看該作者
原帖由 TVb08 於 09-1-9 16:15 發表
你地係米攪團拜? 預埋我可以嗎 ? 好想帶埋鐵仔同你地玩下

當然可以預埋你啦~
難得大家一齊聚會...越多人越好呀!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


860#
發表於 09-1-9 20:12 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-1-9 17:38 發表
唔好意思...我想問牛之初乳係咩野黎架 !


牛之初乳係一隻for小朋友/大人增強扺抗力食的..
因我之前一位朋友o既bb食o左有效,
所以,我之前買過比皓皓食...
而家佢又開始成日病,諗住又買番一盒比佢食之嘛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo