跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11404


841#
發表於 09-10-11 18:50 |只看該作者
喂, 我家下打速成, 唔c 用手寫板喇!


子爵府

積分: 11404


842#
發表於 09-10-11 18:52 |只看該作者
原帖由 fwy1222 於 09-10-11 18:48 發表


校對~即俾d句子你,dig out個mistake,寫返個啱既上去~



p.2 咋, 真

呀, 你地有無做cloze (5 知有無寸錯), singapore 好興!

[ 本帖最後由 HeiMarie 於 09-10-11 18:57 編輯 ]


子爵府

積分: 13751


843#
發表於 09-10-11 19:00 |只看該作者
落婆婆處食飯~886!


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


844#
發表於 09-10-11 20:57 |只看該作者
呀, 你地有無做cloze (5 知有無寸錯), singapore 好興!

5曉播!


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


845#
發表於 09-10-11 20:59 |只看該作者
原帖由 HeiMarie 於 09-10-11 18:50 發表
喂, 我家下打速成, 唔c 用手寫板喇!


係米其實都5難呢, 遲下你可以5c 搵, 連no 都會好自然記到!


子爵府

積分: 13774


846#
發表於 09-10-11 21:28 |只看該作者
原帖由 得意媽 於 09-10-11 15:43 發表


cissy今年又係中文深左,開學以黎已經作左7次文

咁快撮要

前幾日先講完e+作文話要豐富內容, 遲下幾年又話要做撮要, 估唔到小二就要, 真係玩c, 點塞呀 ...


7次作文 cherrie就叫係做造句,用中文書教緊既詞語,30字內.
撮要,就似作文,用hou多"我"既感覺,佢有時咪左抄右抄law!


子爵府

積分: 13774


847#
發表於 09-10-11 21:33 |只看該作者
原帖由 fwy1222 於 09-10-11 18:00 發表
daddy 今日去fishing,釣到條斤幾的斑喎~


咁arm~8月3都係bor!
佢話原本兩條wor
最後,條手掌咁大既斑仔


子爵府

積分: 13774


848#
發表於 09-10-11 21:36 |只看該作者
原帖由 fwy1222 於 09-10-11 18:48 發表


校對~即俾d句子你,dig out個mistake,寫返個啱既上去~


聽到都驚驚


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


849#
發表於 09-10-11 21:53 |只看該作者
cherrie就叫係做造句,用中文書教緊既詞語,30字內.>>> 呢個我覺得可接受, 起碼d 詞語已經事前明白左, 5使用時間諗/理解, cissy 都有詞語參考, 有時就齋比提目要自己先找詞語, 要先理解詞語, 就好似煩複左.


撮要,就似作文,用hou多"我"既感覺,佢有時咪左抄右抄law! >>> 我(初手)果時都係咁架啦


子爵府

積分: 11404


850#
發表於 09-10-11 23:00 |只看該作者
原帖由 得意媽 於 09-10-11 21:53 發表
cherrie就叫係做造句,用中文書教緊既詞語,30字內.>>> 呢個我覺得可接受, 起碼d 詞語已經事前明白左, 5使用時間諗/理解, cissy 都有詞語參考, 有時就齋比提目要自己先找詞語, 要先理解詞語, 就好似煩複左.


撮要,就 ...


天下文章一大抄!!

可惜ch 連抄都懶


子爵府

積分: 11404


851#
發表於 09-10-11 23:14 |只看該作者
原帖由 得意媽 於 09-10-11 20:59 發表


係米其實都5難呢, 遲下你可以5c 搵, 連no 都會好自然記到!


易過倉頡好多!
But 如果唔係有免費堂, 我估我一世都學唔曉
比錢我唔學, 自學又無恆心


子爵府

積分: 11404


852#
發表於 09-10-11 23:19 |只看該作者
原帖由 得意媽 於 09-10-11 20:57 發表
呀, 你地有無做cloze (5 知有無寸錯), singapore 好興!

5曉播!



係d 操 閱讀理解 & vocab 嘅 excercise.


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


853#
發表於 09-10-12 00:39 |只看該作者
原帖由 HeiMarie 於 09-10-11 23:19 發表



係d 操 閱讀理解 & vocab 嘅 excercise.


oh no! 仲要係singa坡, 我諗要自己操左先


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


854#
發表於 09-10-12 09:19 |只看該作者
早晨呀!

marie 都咁早浦頭呀


子爵府

積分: 11404


855#
發表於 09-10-12 09:20 |只看該作者
原帖由 得意媽 於 09-10-12 00:39 發表


oh no! 仲要係singa坡, 我諗要自己操左先


Good morning!

As far as I know, there are some Eng Primary school hv same training ga. But lower level than in Sing.

Its really difficult ( for me )!


子爵府

積分: 14786


856#
發表於 09-10-12 09:55 |只看該作者
Morning~

睇見你地既中文進度, 我已經 哂喇~ Jaykan暫時都仲係造句 (12個字連標點), 佢都係勉強應付到 (有時仲要我提點下). 星期六家長會, 好似話考試要作短文, 都唔知點算~


子爵府

積分: 11404


857#
發表於 09-10-12 10:14 |只看該作者
原帖由 芸迪 於 09-10-12 09:55 發表
Morning~

睇見你地既中文進度, 我已經 哂喇~ Jaykan暫時都仲係造句 (12個字連標點), 佢都係勉強應付到 (有時仲要我提點下). 星期六家長會, 好似話考試要作短文, 都唔知點算~ ...


Me toooooooooo


子爵府

積分: 14040


858#
發表於 09-10-12 10:19 |只看該作者
good morning~

me too


原帖由 芸迪 於 09-10-12 09:55 發表
Morning~

睇見你地既中文進度, 我已經 哂喇~ Jaykan暫時都仲係造句 (12個字連標點), 佢都係勉強應付到 (有時仲要我提點下). 星期六家長會, 好似話考試要作短文, 都唔知點算~ ...
妹妹1歲la~


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


859#
發表於 09-10-12 11:09 |只看該作者
其實係跟自己學校進度啫, 間間學校都唔同, 你地又5c 不過每個家長都應該要做既...............就係8下自己學校下一年會有幾深, 如果突然間深就要襯暑假補補喇.

聽聞好多學校p3 係會突然間好深, 我地p3要 背/用/黙成語, 5少果隻! 所以暑假要先補補成語, 約定公安先


子爵府

積分: 11404


860#
發表於 09-10-12 11:52 |只看該作者
所以暑假要先補補成語, 約定公安先
>>>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo