夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 30347


841#
發表於 05-3-20 17:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


842#
發表於 05-3-20 17:16 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我無入夜鬼媽咪會好耐喇!個位置唔多方便(响媽媽會所,要CLICK嚟CLICK去要搵...), 都係呢度方便啲! :mrgreen:

係呢,有無睇我另外嗰個TOPIC?我同隻佬一齊番工唔夠一個禮拜就已經意見分岐喇!...><"


禁止訪問

積分: 30347


843#
發表於 05-3-20 17:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


844#
發表於 05-3-20 17:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,

我就係怕一直咁樣會影响我同佢既感情...所以我呢兩日都開始唔响佢面前傾公事.我地係响貨倉度番工,我係跟單既,佢就係負責執貨,我收到店舖fax嚟既叫貨單,我就會先俾佢地執貨,然後我就會攞番啲單copy兩份,一份俾跟車去店舖送貨簽收,另一份就俾大老細keep record.跟住又要成份fax過去寫字樓度俾嗰位姐姐入電腦扣貨數.佢地不嬲都係慣咗儲埋一堆到晏晝四點幾先至俾我做呢啲善後工作,咁我覺得依家咁樣group埋一堆做係唔夠時間做,咁我咪諗方法去令我可以即日放工前做得哂以上既工序囉,我諗住佢地每執好一間分店既叫貨單,我就即時攞嗰份單去copy兩份先,有分店事後補貨我就手寫番去份正本同兩份copy度,我認為都係我手寫啫,又唔會搞住佢地,況且啲店舖話要補貨都係through我去通知佢地,而唔需要佢地額外再做啲乜嘢,咁你覺得我咁諗有無問題先?都唔關做咗幾耐事,只係搵個方法去方便自己完成工作,又唔關佢事,佢都可以緊張成咁,都唔知怕咩~~~~ ?-(


禁止訪問

積分: 30347


845#
發表於 05-3-20 17:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


846#
發表於 05-3-20 18:05 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,

最吹佢唔漲係當佢話我啲野仲未跟得好仲走佢改佢地啲慣常動作時,我問佢我有啲乜嘢係令佢覺得我仲未跟得到,佢話我fax嘢俾寫字樓時,佢同我傾偈,搞到我fax錯嘢,話我當時叫佢唔好同我傾偈阻住我做嘢...佢話如果跟得上,就算佢同我傾偈,都唔會影响到我做嘢喎! 吹到bear bear聲!係人番工做嘢都係要專心架啦!我番工咁多年嚟收到既signal係---番工時唔可以傾閒偈,咁係會影响大家工作,會好易做錯嘢! 竟然用呢個謬論嚟評定我未跟得熟啲嘢!真係R爆頭!!!可能我自信心爆棚,我係覺得自己番咗咁多份文職,打咗咁多份工,我識既野或者响應對方面係無問題,始終我係有經驗,而且以前我都番親都係大公司,無理由我响嗰度咁做無問題,去呢間貨倉仔就好有問題卦...佢都識得講成間貨倉啲佬都係懶得就懶,成日激到佢哥哥(我地老細之一)嘔血,我見到佢地上一手個跟單文員(都係男仔)某啲做事方式有問題,咁我有經驗,知點樣做會好,唔通明知都照錯落去囉喎???番呢間貨倉係好,成間貨倉得我係女人,但係就係有比較,完全感受到佢地真係做嘢過份求其,有時睇到佢地咁,連我都有啲炆,依家我係新仔我仲未可以點班佬做野,所以暫時我都未有任何行動住,等到我上哂手,我實重整番佢地工作方式!


子爵府

積分: 11510


847#
發表於 05-3-20 18:09 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我奶奶好'林'架!又鍚新抱,所以感情都幾好...反而係我惡死啲,我初頭結婚生仔時都有排成日鬧佢...依家我EQ高番少少,所以無咁易發脾氣,又識得就佢...
andreaaaa782004 寫道:
我就覺得冇問題,學你話齋老板只求結果,做事既過程老板又知得幾多,咁你有冇同老公好好傾下,你做事時不要太緊張,叫佢放鬆d :mrgreen: 你未答我問題喎,你同你99感情好嗎?


禁止訪問

積分: 30347


848#
發表於 05-3-20 18:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


849#
發表於 05-3-20 22:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,

我奶奶都唔係咁林既,都有鬧人既時候,不過可能佢中氣唔夠好細聲,完全唔覺佢鬧過我咁,再加上佢平日都好溫柔同平易近人,所以咪唔覺佢惡囉!我又唔敢叫佢買嘢俾我,因為佢平日已經成日買嘢俾我地一家三口食,同佢逛街佢都堅持佢出錢,不過今日同佢飲茶我老公請!真難得!


禁止訪問

積分: 30347


850#
發表於 05-3-20 23:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


851#
發表於 05-3-20 23:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,

chk pm.


大宅

積分: 4323


852#
發表於 05-3-21 00:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband and andrea,
~.~ 公和我去左紅磡廣場的水貨店, 本想買袋子, 不過, 那裡沒有我喜歡的, 所以, 最終都冇買.

唉, 我發現自己EQ 好低, 好容易俾人惹怒, 我生氣時, 不會跟別人對罵的, 只會想些方法另對方生氣, 我公覺得我好幼稚, 我都覺. 我太容易生氣了. 怎麼辦? 可以控制情緒?

bandband, 你是愛花之人, 不錯呀, 我就對種花沒啥興趣.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


853#
發表於 05-3-21 02:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

HIHI~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


854#
發表於 05-3-21 02:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你地呀....襯我唔係度就幫我改名....食左豹子膽係唔係??
今日岩岩囉返部腦返黎,上星期真係悶到痴....沒有電腦的日子~~~如果沒有你,日子怎麼過~~~(國語)
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


禁止訪問

積分: 30347


855#
發表於 05-3-21 08:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


856#
發表於 05-3-21 10:14 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
@"@ 你番8 ~5 ? ^^" 唔該你呀.

janet,
long time no see. 掛住你ar. 我還以為你去了旅行. @0@ upgrade 電腦嗎? 花了多少塊?


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


857#
發表於 05-3-21 10:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

782004:

真係好耐冇同你傾過,你而家冇係心聲個邊傾既??

christylai:

都唔算upgrade,只係換左d野同埋重裝個xp咁o者,幾錢....唔使錢架,我老公佢阿哥幫我地整~~整完佢話唔收錢,仲幫我買左隻眼tim~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


858#
發表於 05-3-21 10:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我尋日去左試做FACIAL同埋M6~~感覺都OK,所以買左一套試試~~10次M6加10次Body2999,FACIAL就貴d,因為我做埋機,600四次~~佢一黎就叫我買五套M6,我真係睬佢都傻啦,我諗住做完一套唔太郁就會去我阿嫂做開個間試試~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


859#
發表於 05-3-21 11:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Janet,
@v@" m6係乜野黎GA? @V@" 個價錢都算OK LA. 在那裡做的? 做完有冇覺得靚左GA?

眼仔..初初玩又幾FUNNY, @V@"哈哈, 不過, 我冇用眼仔啦, 送左俾人. @"@~ 覺得唔是好實用.

@V@" 病病地, 老闆頭先問我洗唔洗早走, 又俾我慢慢做D TASK. 真好人. 我話唔洗. ~.~ 把聲又是衰D, 喉嚨痕, 加2聲咳, 就好似大病咁. ~.~ 其實都幾辛苦.

>.<~ 唉, LUNCH都是去睇大夫啦, 叫佢俾支咳水我飲, 真是唔多掂.


大宅

積分: 4323


860#
發表於 05-3-21 11:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Janet,
@v@" 你想開始塑身, 變番未嫁前的身村好嗎? 加油! 祝你成功!

其實呢, 我都間唔中會肚腩發福, 肚仔d肥豬肉, ><~ 好討厭ga, 搞到我穿絲襪都唔舒服(束著肚皮). 所以, 我都控制食量, 唔俾自己食咁多野, 或吃夠就算. @"@~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo