在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


841#
發表於 05-4-18 12:12 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Wensi,

咁你又真係實至名歸ge
wensi 寫道:
啫喱媽

廚神一出, 誰與爭鋒 .......................好衰ga!笑人ge!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


842#
發表於 05-4-18 12:14 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

你係咪好攰呀!時差呀!而家12點啦!

betty :-(
NNN


伯爵府

積分: 17559


843#
發表於 05-4-18 12:23 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Charitymami

蒸天使蛋糕

資料提供:煤氣公司

材料

6 隻 蛋白
80 克 糖
80 克 麵粉
2 顆 櫻桃

烹調方法

1. 把兩個布甸碗薄薄掃上一層油,排放車厘子在碗底。
2. 將蛋白打鬆,逐少加入糖份,續打至企身。
3. 輕輕拌入已篩麵粉。
4. 轉放布甸碗內,立刻放滾水內隔水蒸約15分鐘至熟透。
5. 將士多啤梨與糖霜同打成茸。
6. 倒出天使蛋糕上碟,伴以士多啤梨及士多啤梨汁。
7. 獻汁: 200克士多啤梨、 2 湯匙糖霜 。

bettylam
栗子媽媽出完差之後一兩日好忙ga!我昨日見過佢


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


844#
發表於 05-4-18 12:32 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wenis:

吾該晒你呀!甘吾騷擾佢啦!而家搵食真係...

<bettylam
栗子媽媽出完差之後一兩日好忙ga!我昨日見過佢>

NNN


伯爵府

積分: 17559


845#
發表於 05-4-18 12:37 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Charitymami


不用烤箱的簡易蛋糕!
  

看到版上有許多同好常苦於住處沒有烤箱,而不能一展身手做點心,特此貢獻
一份真的真的真的很簡單的食譜給大家,不需要烤箱,不需要磅秤,也不用加很多
肥肥的奶油,而且失敗率很低(因為我教過好幾個家中沒烤箱的同學做,都還頗受
好評)

材料如下:
1.全蛋5個(最好不要冰過,因為冰過較難打發)
2.細砂糖  1又1/4杯(可視個人口味酌量增減)
3.低筋麵粉 1又1/2杯
4.自來水  共3杯 
5 .奶油   少許(塗薄薄的一層於模型內側防沾黏用)

做法:
1.電鍋中加入1又1/2杯的水預熱
2.5個全蛋打入攪拌盆中,用打蛋器(最好是電動的,否則手會斷掉)  
打發至體積膨脹至原體積的3?4倍大即可
3.將細砂糖加入蛋中續打化至發白
4.將低筋麵粉篩入蛋糖中,改用橡皮刮刀輕拌勻即可倒入模型中
5.電鍋加入1又1/2杯的水,將模型移入電鍋蒸,至開關跳起即可取出切開食用

注意事項:
1.模型最好不要太小,最好是用大電鍋的內鍋,且蒸的時候,模型下要墊一個
網架,模型底不要直接接觸電鍋內部的底
2.模型最好在準備材料時就先抹上奶油,才不會在拌好麵糊後來不及塗,而使得
麵糊的氣泡破掉,蛋糕就發不起來了,這道點心因為沒有很多的奶油,所以較
不會發胖,愛吃點心者可以嘗試,尤其在冷冷的冬日時,泡一壼茶,配上濃濃
蛋香的蛋糕,滋味實在好得不得了!  

若是家中有烤箱的人,在步驟4加入麵粉(必要時亦可加入香草粉及泡打粉各
1又1/2小匙)拌勻後,可再加入融化的奶油約60公克拌勻,倒入烤模中,
以攝氏170度的溫度,烤約20?30分鐘(其實只要插入竹籤或小刀時不沾
即可)即可取出食用,即成為海綿蛋糕,此外,麵糊中亦可依個人喜好加入葡萄
乾或乾果類,即可變身為各式蛋糕了,有耐心的人,也可以將大模型改成小塔模
(烘烤時間要縮短),做成可愛的小蛋糕,再稍加裝飾,看起來就像店?賣的點心
一樣,很有質感喲!  
點心是千變萬化的,只要多用點心,人人都可以做點心過生活!


侯爵府

積分: 23932


846#
發表於 05-4-18 13:40 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

I AM HERE BUT MILLION OF THINGS ARE WAITING FOR ME. :cry: :cry: :cry:
bettylam 寫道:
Dear wenis:

吾該晒你呀!甘吾騷擾佢啦!而家搵食真係...

<bettylam
栗子媽媽出完差之後一兩日好忙ga!我昨日見過佢>


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


847#
發表於 05-4-18 13:57 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

慢慢做,吾洗急,我都好忙呀!忙mug野,忙睇場羅.

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


848#
發表於 05-4-18 15:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

幸福住家菜
你有所不知啦,本公司如果要轉營,承辦消防隊一定成功
因為5係火"足"鬼一定5可以係我地呢道生存, FIRED BY MY BOSS OR FRY MY BOSS
POOR 栗子媽上
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

慢慢做,吾洗急,我都好忙呀!忙mug野,忙睇場羅.

betty


男爵府

積分: 7050


849#
發表於 05-4-18 15:05 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
幸福住家菜
你有所不知啦,本公司如果要轉營,承辦消防隊一定成功
因為5係火"足"鬼一定5可以係我地呢道生存, FIRED BY MY BOSS OR FRY MY BOSS
POOR 栗子媽上

咦~~~~咁我同我老闆都得喎
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


大宅

積分: 1725


850#
發表於 05-4-18 15:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽, 你返來啦, 快 d 清咁 d 野上黎啦.

栗子媽媽 寫道:
幸福住家菜
你有所不知啦,本公司如果要轉營,承辦消防隊一定成功
因為5係火"足"鬼一定5可以係我地呢道生存, FIRED BY MY BOSS OR FRY MY BOSS
POOR 栗子媽上[quote]
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

慢慢做,吾洗急,我都好忙呀!忙mug野,忙睇場羅.

betty
[/quote]


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


851#
發表於 05-4-18 18:00 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

我去攞藥,轉頭見.

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


852#
發表於 05-4-18 19:51 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

攞藥...........仲 ..........傻左 ?-( ?-( ?-(
bettylam 寫道:
Dear All:

我去攞藥,轉頭見.

betty


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


853#
發表於 05-4-18 19:59 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

相公感冒未清,睇中醫,行過慧安園幫佢攞藥呵!

betty :-(
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


854#
發表於 05-4-19 08:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

早晨,諸位媽媽未起身呵!

betty :-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


855#
發表於 05-4-19 10:38 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

good morning


大宅

積分: 1725


856#
發表於 05-4-19 11:57 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Good moring ah! betty 相公快 d 好番

bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

相公感冒未清,睇中醫,行過慧安園幫佢攞藥呵!

betty :-(


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


857#
發表於 05-4-19 12:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

多謝Emily_bb妹妹

好番好多啦!我尋日又攪掂左份工羅..你一陣睇pm啦,王國成日神神地. 

betty :-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


858#
發表於 05-4-19 13:00 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

恭喜,恭喜,我又要pm
仲有份工可5可以上網先
bettylam 寫道:
多謝Emily_bb妹妹

好番好多啦!我尋日又攪掂左份工羅..你一陣睇pm啦,王國成日神神地. 

betty :-(


伯爵府

積分: 17559


859#
發表於 05-4-19 13:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam
恭喜,恭喜,我又要pm...............me too


大宅

積分: 1725


860#
發表於 05-4-19 13:18 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

咁我叫聲你做 betty 姐姐架啦,

check pm la wai
____________________________
多謝Emily_bb妹妹

好番好多啦!我尋日又攪掂左份工羅..你一陣睇pm啦,王國成日神神地. 

betty

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo