美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


珍珠宮

積分: 34040


841#
發表於 11-7-25 20:45 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-19 18:19
同事已經幫我落了order 啦,希望可快d有得收到貨!
可能我搵我同事上星期order 係近住假期,而家我仲係等緊呀!!! 好心急啊!!!希望好快貨到啦!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


842#
發表於 11-7-26 15:43 |只看該作者

引用:Quote:wai001+發表於+11-7-19+18:19+同事已

原帖由 wai001 於 11-07-25 發表
可能我搵我同事上星期order 係近住假期,而家我仲係等緊呀!!! 好心急啊!!!希望好快貨到啦!!! ...
我已經今日取了貨,立即攞disc 1 出來跳,跳左三十分鐘,流咗好多汗,不過都okay,可接受,唔係太辛苦jar!跳完 之後,冲個凍水涼,好正,好舒服!好似把身體內嘅毒排咗出來咁啊!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


843#
發表於 11-7-26 15:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wai001+於+11-07-25+發表可能

原帖由 wai001 於 11-07-26 發表
我已經今日取了貨,立即攞disc 1 出來跳,跳左三十分鐘,流咗好多汗,不過都okay,可接受,唔係太辛苦jar!跳 ...
我會繼續努力下去!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


844#
發表於 11-7-26 20:44 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-26 15:44
我會繼續努力下去!



珍珠宮

積分: 34040


845#
發表於 11-7-27 11:02 |只看該作者
請問其實應該如何用果4隻碟跳呢????

是否頭兩周格日跳???

Please give advice, thanks!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


水晶宮

積分: 52761


846#
發表於 11-7-27 14:26 |只看該作者
本帖最後由 thunder_bunny 於 11-7-27 14:48 編輯

佢盒入面有張schedule 架~

Disc 1 - ROBI
Disc 2 - DUMB
Disc 3 - DANCE
Disc 4 - MAT
下面括住就係DISC NO., 易記D ~

STEP 1:

Week 1-2

星期一 : ROBI (1)
星期三 : DUMB (2)
星期五 : MAT (4)

STEP 2:

Week 3

一 : ROBI (1)
三 : DUMB (2)
五 : DUMB (2)
日 : MAT (4)

STEP 3:

Week 4開始 ..... 以後

一 : ROBI (1)
二 : DUMB (2)
三 : MAT (4)
四 : ROBI (1)
五 : DUMB (2)
六 : DANCE (3)
日 : 休息

~~~~~~~~~~~~~~~
其實我有時去左街就無跳, 一星期有5日運動, 總算維持了 1.5個月, 肚腩真係無咁大.... 有D 覺得已經係好似生活一部份, 無跳好似爭D 野咁


珍珠宮

積分: 34040


847#
發表於 11-7-27 20:17 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+thunder_bunny+於+11-7-2

原帖由 thunder_bunny 於 11-07-27 發表
本帖最後由 thunder_bunny 於 11-7-27 14:48 編輯

佢盒入面有張schedule 架~
Thanks a lot!
Box set 內嘅 manual 是日文字黎,所以睇唔明!



點評

thunder_bunny  其實之前有人post 過出黎, 我copy起咋, 耐唔耐都要提下新加入既朋友 ^^  發表於 11-7-29 15:43
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3985

Xmas吸收勳章 畀面勳章


848#
發表於 11-7-28 13:18 |只看該作者
回覆 thunder_bunny 的帖子

哇...唔該晒..我都有研究過佢張紙, 但係都係睇唔, 原來係有步驟..

琴晚第一日開始跳disc 1, 流好多汗好攰啊!!好在今日無周身骨痛咋

點評

thunder_bunny  記得做完任何運動都要拉根, 唔係第2日會痛痛啊 ~  發表於 11-7-29 15:36


珍珠宮

積分: 34040


849#
發表於 11-7-28 15:02 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-26 15:43
我已經今日取了貨,立即攞disc 1 出來跳,跳左三十分鐘,流咗好多汗,不過都okay,可接受,唔係太辛苦jar!跳 ...
格o左1day, 今日繼續跳disc 2, 好似仲冇第一天開始跳o甘辛苦tim wor!!!我會繼續努力加油,堅持下去!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


禁止訪問

積分: 18477


850#
發表於 11-7-28 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


851#
發表於 11-7-29 00:55 |只看該作者
我投降喇實在堅持唔到


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


852#
發表於 11-7-29 00:55 |只看該作者
我投降喇實在堅持唔到


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


853#
發表於 11-7-29 01:42 |只看該作者
停咗一星期, 今日係disc 4
簡直chi 住係塊MAT

點評

thunder_bunny  我都做唔掂"申高一隻腳再拱橋" chi sin ka~ =.= 我照舊拱橋算,一樣收patpat之嘛  發表於 11-7-29 15:40


子爵府

積分: 14837


854#
發表於 11-7-29 07:14 |只看該作者
我都要停,有晚扭親隻手.


子爵府

積分: 14437


855#
發表於 11-7-29 09:26 |只看該作者
我都停左幾日. 有幾日做左梗頸四..無得跳, 跳完一日, 第二日想再跳又肚瀉, 腳都軟埋..又停, 噚晚太夜先返屋企又無跳...
我都要急起直追先得LA!


大宅

積分: 3657


856#
發表於 11-7-29 11:23 |只看該作者
大家好勁, 可以連跳2碟,我覺得辛苦過一個鐘的funky dance
擒晚又拎番出來做!

點評

thunder_bunny  習慣左, 就可以 X2 ~ ^^  發表於 11-7-29 16:04


大宅

積分: 1839


857#
發表於 11-7-29 11:45 |只看該作者
本帖最後由 for987 於 11-7-29 11:48 編輯

嘿,我都買左,係tb買,28蚊人仔+10人仔運費=38人仔,不過集郵到hk,買左3kg=30人仔~
同埋比左9.9人仔買中文字幕+日本高清~不過係電腦版,但有中文字真係好好多~


大宅

積分: 1839


858#
發表於 11-7-29 11:46 |只看該作者
我諗我太肥,170cm, 62kg, 跳dvd1 跳到成身汗,冇哂氣,隻手臂好酸~!

點評

thunder_bunny  鄭多燕開始減果陣係70kg 架, 加油呀!  發表於 11-7-29 15:45


大宅

積分: 2958


859#
發表於 11-7-29 12:40 |只看該作者
跳半個鐘就得o架喇?


大宅

積分: 3985

Xmas吸收勳章 畀面勳章


860#
發表於 11-7-29 12:40 |只看該作者
哇..做咩特然間噤多白旗啊!!大家努力啊..休息1-2日再來過LAW..
我相信KEEP住做真係可以由肥師奶變索女..因為都攰下..
我琴日停左一日, 今晚應該跳DISC 2啦..大家加油啊...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo