想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3575


841#
發表於 11-8-8 00:13 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-8-7+23:53+我上

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
如果bingo左紅d係會深過對照線, 如果深唔過就唔係bingo... 我之前都話因為心急所以我會用紅d check左先, 當 ...
係ka,條線係唔會深色過對照線,但都會慢慢深, 不過綠d就一定白雪雪,所以我今個cycle無check了,如果唔來m先check,怕自己見倒有線而抱入太大期望跟住又失望




男爵府

積分: 6375


842#
發表於 11-8-8 00:17 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Cruby+於+11-8-7+23:54+

原帖由 Cruby 於 11-08-07 發表
本帖最後由 Cruby 於 11-8-7 23:54 編輯
但我買咗一盒綠d.......




子爵府

積分: 13931


843#
發表於 11-8-8 00:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-07+發表本帖

原帖由 siuangel1 於 11-08-08 發表
但我買咗一盒綠d.......
我只買了10條,因為如果有咗都會買棒棒,反以紅d。day12就曰曰要用,所以我會買多啲。



魚魚媽


男爵府

積分: 6375


844#
發表於 11-8-8 06:51 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

今早體溫36.5...... 左邊nipple超痛,好似俾針吉咁,胸依然漲痛





大宅

積分: 3315


845#
發表於 11-8-8 07:29 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-8 06:51
今早體溫36.5...... 左邊nipple超痛,好似俾針吉咁,胸依然漲痛
你諗唔諗住check紅d呀?


男爵府

積分: 6375


846#
發表於 11-8-8 08:05 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-8+06:51+今早

原帖由 Cruby 於 11-08-08 發表
你諗唔諗住check紅d呀?
琴晚check咗,好淺嘅水印




大宅

積分: 3315


847#
發表於 11-8-8 08:09 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-8-8 08:22 編輯
siuangel1 發表於 11-8-8 08:05
琴晚check咗,好淺嘅水印

d-10, 繼續高溫, 不過紅D白雪雪。

有水印? 今日會唔會繼續深呢?


男爵府

積分: 6375


848#
發表於 11-8-8 09:29 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 08:09
d-10, 繼續高溫, 不過紅D白雪雪。

有水印? 今日會唔會繼續深呢?

我都唔知呀…. 我諗住隔日check…. devery morning check


今早好嬲!!! 香港男人連最基本风度和礼貌都冇!!


大宅

積分: 3315


849#
發表於 11-8-8 10:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-8 09:29
我都唔知呀…. 我諗住隔日check…. 綠d就every morning check
今早好嬲!!! 香港男人連最基本风度和礼貌都 ...
唔好嬲, 依家d男人唔識咩叫風度架喇... 特別果d後生既, 仲要女人開埋門俾佢地tim架...


男爵府

積分: 6375


850#
發表於 11-8-8 11:36 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 10:30
唔好嬲, 依家d男人唔識咩叫風度架喇... 特別果d後生既, 仲要女人開埋門俾佢地tim架...
...

個男人夾硬迫上車卡…. 佢係用佢嘅牛力!! 我差d俾佢扭傷手指


大宅

積分: 3315


851#
發表於 11-8-8 12:53 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-8 11:36
個男人夾硬迫上車卡…. 佢係用佢嘅牛力!! 我差d俾佢扭傷手指
我有次俾個男人一手批左踭, 當我望下佢做咩時, 佢已經開口鬧我, 話我望咩, 唔好話佢非禮我喎, 我都未出聲就惡人先告狀, 都唔知咩人黎!!!!


大宅

積分: 4874


852#
發表於 11-8-8 13:19 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

排卵後體溫升得慢會影響bingo嗎?尋日排卵體溫得36.1,今日得36.4only!




珍珠宮

積分: 30303


853#
發表於 11-8-8 14:28 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我都想試下買紅d check...想問一個circle要用幾多




大宅

積分: 3575


854#
發表於 11-8-8 14:48 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-7 16:41
我用綠d check呀(早上)

咁你綠d有冇控呀?


大宅

積分: 3315


855#
發表於 11-8-8 14:55 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-8 14:28
我都想試下買紅d check...想問一個circle要用幾多
哈哈, 我由day 10開始就會日日check, 排卵前後2日仲一日check 4次, 所以人人唔同。

通常yahoo d package 都係100條紅d送10條綠d咁架...


大宅

積分: 3575


856#
發表於 11-8-8 14:57 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-8 14:28
我都想試下買紅d check...想問一個circle要用幾多

睇下你由cycle幾開始check, 個盒就教話day10/11開始check, 見倒開始深色就早晚或格幾個鐘check, 跟住到轉番淺時就可以唔洗再check, 到m到果日再check, 睇下佢會唔會有線, 如果好深色或者仲深過對照線就可能有機bingo, 到時再用棒棒check. 我上個cycle用左2盒, 共20支倒, 因為我day11開始check, 跟住day14用左2支, 跟住到day29都每日check一次.


大宅

積分: 3575


857#
發表於 11-8-8 14:58 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-8 00:17
但我買咗一盒綠d.......

你買咁多綠d既, 我買左200支紅d呀, 送左20支綠d


大宅

積分: 3575


858#
發表於 11-8-8 14:59 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 08:09
d-10, 繼續高溫, 不過紅D白雪雪。

有水印? 今日會唔會繼續深呢?
你紅d係咪15分鐘先睇ka?


珍珠宮

積分: 30303


859#
發表於 11-8-8 15:00 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-8+14:28+我都想試下

原帖由 izumiwai 於 11-08-08 發表
睇下你由cycle幾開始check, 個盒就教話day10/11開始check, 見倒開始深色就早晚或格幾個鐘check, 跟住到轉 ...
thx




大宅

積分: 3575


860#
發表於 11-8-8 15:02 |只看該作者
wellmax 發表於 11-8-7 12:44
著床feel系什么感觉架??

有d jm會有著床血, 有d就會feel倒有d吉吉地既感覺, 個個唔一樣ka, 但有d係咩感覺都冇.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo