想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10404


841#
發表於 11-7-27 16:22 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-27 16:18
lili, 我都想要 Dr. Tay 既資料呀. 請問洗唔洗婦科寫 referral 先睇得, 定話可以直接打去約呢? thanks than ...

我都係唸住要book好耐,打去book定先嫁咋!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


842#
發表於 11-7-27 16:23 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 16:19
我已經打左電話去銀行, 扮收唔到今期月結單, 順便改埋個地址啦, 佢話要7日度先收到單, 我諗我要下個再下個 ...

聽日幫你問完, 可以即刻去登記呢?!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


843#
發表於 11-7-27 16:24 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 16:20
你以後要小心d呢個同事,有第一次就有第二次,佢實捉你錯處!

係!!~~~~~我一定會小心佢!~~呢個人一向同d同事關係都麻麻....

我平時同佢都係寒喧咋....唔會同佢深交!


子爵府

積分: 10404


844#
發表於 11-7-27 16:24 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 16:23
聽日幫你問完, 可以即刻去登記呢?!

佢老公今日已經幫佢問左啦,所以佢依家即刻改地址呀!


神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


845#
發表於 11-7-27 16:28 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 16:23
聽日幫你問完, 可以即刻去登記呢?!

你唔駛幫我問啦, 我C6今日上左去問啦, 所以我頭先打電話去改左地址, 等到張新地址既月結單黎我就可以出去登記啦!~


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


846#
發表於 11-7-27 16:35 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 16:20
你以後要小心d呢個同事,有第一次就有第二次,佢實捉你錯處!

同意, 要提防小人呀!!!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


847#
發表於 11-7-27 16:38 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 16:24
佢老公今日已經幫佢問左啦,所以佢依家即刻改地址呀!

咁我聽日即係唔駛問啦, ok!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


848#
發表於 11-7-27 16:39 |只看該作者
沉日經過一輪努力, babe 個中文名大至定佐,
而家爭個英文文!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


849#
發表於 11-7-27 16:42 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 16:39
沉日經過一輪努力, babe 個中文名大至定佐,
而家爭個英文文!


大宅

積分: 1739


850#
發表於 11-7-27 16:50 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 16:39
沉日經過一輪努力, babe 個中文名大至定佐,
而家爭個英文文!
very efficient!!


子爵府

積分: 10404


851#
發表於 11-7-27 16:52 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 16:39
沉日經過一輪努力, babe 個中文名大至定佐,
而家爭個英文文!

咁快!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


852#
發表於 11-7-27 16:52 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 16:42

但係改完又有怕改壞命呀!
冬天出世, 應該欠火, 有"日" 會唔會都屬火呢!?
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


853#
發表於 11-7-27 16:55 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-27 16:50
very efficient!!

個中文名都算幾快, 仲諗幾個, 不過c6都好似mark 定佐一個啦!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


854#
發表於 11-7-27 16:56 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 16:52
咁快!

英文名 c6 想改返同個中文名差唔多, 不過我話唔鍾意, 要再諗!
一陣下次照話比我知係男仔的話, 我要改過晒d名呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4867


855#
發表於 11-7-27 17:03 |只看該作者

引用:Quote:oasisss+發表於+11-7-27+14:39+係咪

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
你地對我愛人都好有興趣喎,遲d你地見到佢,千祈唔好嚇親佢呀!
如果似kimichi男,我會尖叫,我之前睇kimchi男成日睇到尖叫



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 10404


856#
發表於 11-7-27 17:07 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-7-27 17:03
如果似kimichi男,我會尖叫,我之前睇kimchi男成日睇到尖叫

應該唔似,佢似加勒比海盜!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


857#
發表於 11-7-27 17:15 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-7-27 17:03
如果似kimichi男,我會尖叫,我之前睇kimchi男成日睇到尖叫

閔大人
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4867


858#
發表於 11-7-27 17:17 |只看該作者

引用:沉日經過一輪努力,+babe+個中文名大至定佐,

原帖由 buzztigger 於 11-07-27 發表
沉日經過一輪努力, babe 個中文名大至定佐,
而家爭個英文文!
我中英文名都諗好,但我仲等緊



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 4867


859#
發表於 11-7-27 17:18 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-7-27+17:0

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
應該唔似,佢似加勒比海盜!
Omg,突然好失望



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 4867


860#
發表於 11-7-27 17:18 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-7-27+17:0

原帖由 buzztigger 於 11-07-27 發表
閔大人
Kimichi男可愛好多



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo