想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


841#
發表於 11-9-8 07:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-08+發

原帖由 izumiwai 於 11-09-08 發表
我通常m前一日就跌溫,會跌0.3度,一見跌溫就知失敗左lu
上個cycle 一見跌就即m
見到跌温果下真係想喊




大宅

積分: 3315


842#
發表於 11-9-8 07:33 |只看該作者
豬嘜仔 發表於 11-9-8 01:44
17/8 day 1, 如3/9 dodo, 還有機會bingo嗎?
要知幾時排卵至估到, 其實幾時day 1都無咩大關係,
因為唔知幾時排卵, 大家同一日day 1都可能會唔同日子排,
推數日子就唔同。


大宅

積分: 3315


843#
發表於 11-9-8 07:34 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-8 03:50
係咁架啦...搞結婚, 搞旅行, 搞生B都係女人搵資料
我好好彩, 呢d野全部都係C6攪 ^^


大宅

積分: 3315


844#
發表於 11-9-8 07:35 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-8 06:58
我通常m前一日就跌溫,會跌0.3度,一見跌溫就知失敗左lu
我都係... 一見跌就要袋定M巾出街... 唉...


大宅

積分: 3575


845#
發表於 11-9-8 07:44 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-8+03:50+係咁架啦..

原帖由 Cruby 於 11-09-08 發表
我好好彩, 呢d野全部都係C6攪 ^^
你就好,我咩都係自己搞ka!




大宅

積分: 3575


846#
發表於 11-9-8 07:46 |只看該作者

引用:Quote:jocat102+發表於+11-9-7+16:01+回覆+

原帖由 qqj 於 11-09-08 發表
我年年新年都去, 無辦法, 老公只有新年放最長
我c6只係同我去過上海同新加坡, 全部都有屋企人在場! 我地仲未試過2人世界




大宅

積分: 3575


847#
發表於 11-9-8 07:54 |只看該作者

引用:Quote:Vinatin+發表於+11-9-7+21:02+Bingo+

原帖由 qqj 於 11-09-08 發表
我都知, 問題係點keep高溫...我得11/12日
我都係,我今日會去book婦科拎下個cycle 嘅排卵藥, 不過今個cycle食左中藥, 早左升溫,我估會早d來m. 今日我估係第十一日,因為今個cycle我成日唔記量, 都唔知邊日抵溫, 但我第十二日就會跌溫!前兩個cycle 都係. 其實真係唔知點keep, 我驚我係子宮膜太薄, 難著床




大宅

積分: 3315


848#
發表於 11-9-8 08:11 |只看該作者
頭先check紅d有淺控, 唔知係m前淺控定係.......? 咁好彩???


男爵府

積分: 6375


849#
發表於 11-9-8 08:25 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-8+03:50+係咁架啦..

原帖由 Cruby 於 11-09-08 發表
我好好彩, 呢d野全部都係C6攪 ^^
我都好彩C6搞




男爵府

積分: 6375


850#
發表於 11-9-8 08:27 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今早體溫36.8.... 綠d白雪雪,紅d冇check




男爵府

積分: 6375


851#
發表於 11-9-8 08:28 |只看該作者

引用:17/8+day+1,+如3/9+dodo,+還有機會bingo

原帖由 豬嘜仔 於 11-09-08 發表
17/8 day 1, 如3/9 dodo, 還有機會bingo嗎?
有冇量體溫




男爵府

積分: 6375


852#
發表於 11-9-8 08:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-09-08+發表我好

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
我都好彩C6搞
keep住呀!仲有3日,緊張呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


853#
發表於 11-9-8 08:47 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-8 07:46
我c6只係同我去過上海同新加坡, 全部都有屋企人在場! 我地仲未試過2人世界



...

咁快d 捉佢同你去2人世界啦~


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


854#
發表於 11-9-8 08:48 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-8 08:11
頭先check紅d有淺控, 唔知係m前淺控定係.......? 咁好彩???

希望係好消息呀!!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


855#
發表於 11-9-8 08:49 |只看該作者
仲有幾日就派成績
我覺得我都係m多架喇


男爵府

積分: 6375


856#
發表於 11-9-8 09:15 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我到今日都冇谷m feel.... 琴晚右小腹扯咗大半晚




大宅

積分: 1279


857#
發表於 11-9-8 09:21 |只看該作者
我想問.....有冇jm試過?
cycle26-33,day15-16排卵,金日day28 紅d 110% 36.89 6d冇咩反應
之後過幾日check到bingo?


男爵府

積分: 6375


858#
發表於 11-9-8 09:22 |只看該作者

引用:我想問.....有冇jm試過?cycle26-33,day15-1

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-08 發表
我想問.....有冇jm試過?
cycle26-33,day15-16排卵,金日day28 紅d 110% 36.89 6d冇咩反應
之後過幾日check ...
你試吓過多2日check綠d




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


859#
發表於 11-9-8 09:28 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-8 09:21
我想問.....有冇jm試過?
cycle26-33,day15-16排卵,金日day28 紅d 110% 36.89 6d冇咩反應
之後過幾日check ...

過兩日再check啦!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


860#
發表於 11-9-8 09:28 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-8 09:21
我想問.....有冇jm試過?
cycle26-33,day15-16排卵,金日day28 紅d 110% 36.89 6d冇咩反應
之後過幾日check ...

你check紅d係用晨尿嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo