心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28961


841#
發表於 05-10-1 02:52 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

等喎搵番先!!

OKLA 寫道:
:-( 係喎, 唔見左狗仔呀,快D找番佢出黎啦
[quote]
好B 寫道:
:-( :-( 簽名相俾亞窿cut咗!
[/quote]


侯爵府

積分: 21998


842#
發表於 05-10-1 02:53 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

禾d安眠藥差唔多黎料喇.


伯爵府

積分: 18962


843#
發表於 05-10-1 02:53 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我閃陣先喇,BYEBYE


子爵府

積分: 14914


844#
發表於 05-10-1 02:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我都想訓, 不過洗完頭未乾
傻妹妹 寫道:
禾d安眠藥差唔多黎料喇.


侯爵府

積分: 21998


845#
發表於 05-10-1 02:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

喇∼m琳琳!
天朝再雷啦.


子爵府

積分: 14914


846#
發表於 05-10-1 02:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

BYE, 慢行, 唔送喇

m琳琳 寫道:
我閃陣先喇,BYEBYE


侯爵府

積分: 21998


847#
發表於 05-10-1 02:55 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

禾唔想瞓住架,d藥太勁. [quote]
OKLA 寫道:
我都想訓, 不過洗完頭未乾


公爵府

積分: 28961


848#
發表於 05-10-1 02:57 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁夜仲屎頭? 去先恕浦雷呀?

OKLA 寫道:
我都想訓, 不過洗完頭未乾


公爵府

積分: 28961


849#
發表於 05-10-1 02:59 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

個肚咕咕聲天


子爵府

積分: 14914


850#
發表於 05-10-1 02:59 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咪雷呢度囉 我7點上左雷到依家囉!
我鐘意沖涼洗埋頭,所以咪咁夜囉,又唔想朝早洗, 夜晚洗左可以安心訓覺

[quote]
好B 寫道:
咁夜仲屎頭? 去先恕浦雷呀?


子爵府

積分: 14914


851#
發表於 05-10-1 03:00 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你唔係食糊食飽左咩?
好B 寫道:
個肚咕咕聲天


子爵府

積分: 14914


852#
發表於 05-10-1 03:00 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你早D休息啦, 天日應該呢度好多人架
[quote]
傻妹妹 寫道:
禾唔想瞓住架,d藥太勁.


公爵府

積分: 28961


853#
發表於 05-10-1 03:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

食糊唔飽架!荷包就會漲! 

OKLA 寫道:
你唔係食糊食飽左咩?
[quote]
好B 寫道:
個肚咕咕聲天
[/quote]


侯爵府

積分: 21998


854#
發表於 05-10-1 03:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

禾個肚腫到好似兵兵波咁大呀. :-( :-( :-(
好B 寫道:
個肚咕咕聲天


子爵府

積分: 14914


855#
發表於 05-10-1 03:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我估聽日同後日, D 鋪頭會乘機減價, 睇怕要去格下價


公爵府

積分: 28961


856#
發表於 05-10-1 03:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

巧眼瞓∼閃喇! 早狗!


子爵府

積分: 14914


857#
發表於 05-10-1 03:03 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

睇你笑得咁燦爛, 一定進賬唔少
[quote]
好B 寫道:
食糊唔飽架!荷包就會漲! 


侯爵府

積分: 21998


858#
發表於 05-10-1 03:03 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

天日可能去街街,傻佬放假. [quote]
OKLA 寫道:
你早D休息啦, 天日應該呢度好多人架


子爵府

積分: 14914


859#
發表於 05-10-1 03:04 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

早抖喇! 好B!

我仲要等風筒

好B 寫道:
巧眼瞓∼閃喇! 早狗!


子爵府

積分: 14914


860#
發表於 05-10-1 03:05 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁好呀, 去拍拖拖, 記住唔好手多多
[quote]
傻妹妹 寫道:
天日可能去街街,傻佬放假.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo